Niin, ei auta watit tai lumenit, jos valojen kohdistus on väärä ja kirkkaus peittää näkyvyyttä...
http://www.koneviesti.fi/artikkelit/ty%C3%B6valojen-sijoitus-kuormatraktorissa-skogsforsk-tutkimus-k%C3%A4ynniss%C3%A4-1.168675
Hyvä esimerkki. Tosin tutkimus on turhaa, koska tuliterät letkuliitinholkit paistavat silmiin ihan tutkimattakin.
Ehkä olisi hyvä, jos konevalmistajia ja niiden valovastaavia vähän löisi, niin ehkä alettaisiin tajuamaan jotain. Mut kun kaikki tehdään jossain bönden taka skutsissa, niin illan banjokarnevaalien kiljuvastaavan tehtävät ovat koko ajan vaan mielessä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.