Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paineen poistoon  (Luettu 6144 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Paineen poistoon
ja hiemankin kun on väsyny ja olis kiire niin pirukos noita muistaa...   siinä on jo pelkästään nuo eriväriset tulpat hyvä keino.             fasteri ei taija enää tehä niitä erivärisiä saranakansia vaan on net "halvat" napit väreillä niiden kansien reikiin...                   kuin paljon voi maksaa 10 sentin kolikon kokonen värinappula???

Paskervilleri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 320
Vs: Paineen poistoon
Mulla on quikkessa uros ja naaraspäät
Menee aina kerrasta oikein. :D

Pekkis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 142
Vs: Paineen poistoon
Hetero liittimet ku on käytös niin ei KOSKAAN tarvii lorotella öljyjä maahan  ;)

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: Paineen poistoon
Minä oon merkinny etukuormaimen liittimet nippusiteellä ja letkuihin saman väriset niin tietää tökätä oikein päin... Niin lyhyet letkut paalipihdissä ettei sieltä paljoa tule öljyä jos pitää paine poistaa. Traktoreiden painepuolen liittimet olen myös merkinnyt nippusiteellä ja työkoneiden painepuolet letkut myöskin. Ei tarvi arpoa...
KUn on kolme vanhaa traktoria , joilla kuitenkin tehdään tarvittaessa melkein kaikkea ristiin, niin kaikki hydeliitokset on molemmin puolin merkitty MMJ-johdon sisäkarvoilla. Siinä on keltavihreää, sinistä ja ruskeaa merkkilanka; juurikaan ei tarvitse enää vaihdella jo kytkettyjä letjuja loogisen toiminnan aikaansaamiseksi. Muttta tuo paalipihtiliittimet on kyllä varmaan muutettava heteromalliksi, se on toistaiseksi ainoa etukuormaajan lisähydrauliikkaa hyödyntävä laite. Se  koiraspään roiskauttelu näin helteillä on kyllä aika turhaa hommaa...