Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millaisia älyluureja teillä on?  (Luettu 46076 kertaa)

Mr. M

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?

Veikko ei suostunu mulle Sonya myymään, ovat kuulemma akuiltaan aivan paskoja. Käy muutamankerran huollossa ja myöhemmin palautetaan rahat  :-\

Z5 Compactissa on ihan ok akku, kestää muutaman päivän lataamatta kun ei jatkuvasti räpellä. Muutenkin ihan näppärän kokoinen, vaikka alussa tuntui liian suurelta taskuun.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?

Veikko ei suostunu mulle Sonya myymään, ovat kuulemma akuiltaan aivan paskoja. Käy muutamankerran huollossa ja myöhemmin palautetaan rahat  :-\

Z5 Compactissa on ihan ok akku, kestää muutaman päivän lataamatta kun ei jatkuvasti räpellä. Muutenkin ihan näppärän kokoinen, vaikka alussa tuntui liian suurelta taskuun.
 

Samma här. Ellei ole netissä, kestää vaikka kuinka kauan. Pari tuntia tv:n katsomista näyttö kirkkaalla vie akun. Vuoden ollut, en ole katunut, pieni koko hyvä näyttö ja kamera. On tilaa kaikille sovelluksille.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Kattelin että sonyltä olis z3+ ollut mielenkiintoinen, mut mielenkiinto loppui yli 500 hintalappuun. Enkä oikein kokemuksia lukiessani osannut kiinnittää huomiota siihen että jossai merkissä olis olleet kokemukset selkeästi muita parempi. Kaikista löytyy moittimista ja tuossa alle 250 hintaluokassa sietää niitä puutteita hieman paremmin.

Jos motorola-lenovo on susi, niin sitten seuraavaksi xiami 5+ tai one+ 3
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Mä olen sampsungista tykänny.pelaa eikä tilttaa,jopa soittaminen onnistuu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
nuo uusimmat samput taitaa kärsiä vain akuista....

Köntys

  • Vieras
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
nuo uusimmat samput taitaa kärsiä vain akuista....

Taitaa Fentdejä palaa enempi kuin nuota Samsuja, niistä vaan ei huudella.  :D

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
nuo uusimmat samput taitaa kärsiä vain akuista....

Taitaa Fentdejä palaa enempi kuin nuota Samsuja, niistä vaan ei huudella.  :D

https://www.youtube.com/watch?v=k5MCBMSlwLM

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Vinkki. Kattelkaahan puhelin- ja nettiliittymääkin välillä ja kilpailuttakaa.

Tähän asti olen tullut toimeen 19,90 hintaisella liittymällä jossa rajattu määrä ilmaista puhetta/viestejä ja  2 megan 3g liittymä. Huomasin että 4g liittymien hinnat on tippuneet ja huudatin tuon liittymän omalla operaattorilla. Tuloksena rajaton 4G liittymä hintaan 21,90 / vuoden sopimus. Eihän täällä tuon operaattorin 4g toimi, mut 3g ihan asiallisesti ja aikoinaan kun vaihdoin radiolinjasta tuohon niin kuuluvuus vaan parani.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19965
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Vinkki. Kattelkaahan puhelin- ja nettiliittymääkin välillä ja kilpailuttakaa.

Tähän asti olen tullut toimeen 19,90 hintaisella liittymällä jossa rajattu määrä ilmaista puhetta/viestejä ja  2 megan 3g liittymä. Huomasin että 4g liittymien hinnat on tippuneet ja huudatin tuon liittymän omalla operaattorilla. Tuloksena rajaton 4G liittymä hintaan 21,90 / vuoden sopimus. Eihän täällä tuon operaattorin 4g toimi, mut 3g ihan asiallisesti ja aikoinaan kun vaihdoin radiolinjasta tuohon niin kuuluvuus vaan parani.

No ei ole enää kallis, alle 2 euroa kuukaudessa ? No yllätystä tuovat nämä palvelu- ja asiointinumerot silti.

-SS-

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Pilikunnussijoita... Vuoden sopimuksella olis ollu tietty oikea sanamuoto.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Köntys

  • Vieras
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Vinkki. Kattelkaahan puhelin- ja nettiliittymääkin välillä ja kilpailuttakaa.

Tähän asti olen tullut toimeen 19,90 hintaisella liittymällä jossa rajattu määrä ilmaista puhetta/viestejä ja  2 megan 3g liittymä. Huomasin että 4g liittymien hinnat on tippuneet ja huudatin tuon liittymän omalla operaattorilla. Tuloksena rajaton 4G liittymä hintaan 21,90 / vuoden sopimus. Eihän täällä tuon operaattorin 4g toimi, mut 3g ihan asiallisesti ja aikoinaan kun vaihdoin radiolinjasta tuohon niin kuuluvuus vaan parani.

Mulla on samanlainen liittymä 16,90/kuukausi, vuoden soppari. Jo kolmatta kertaa peräjulkkaa, uusivat aina kun kysyy, mitä tehdään kun muualtakin saisi halvalla kans  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
ai, mulle möivät liittymän jonka hinta per kuu on 14,90 ja siinä on aikas paljon ilmasta aikaa ja lähetystä...    kun laitan noita textareita aikas paljon.....                                     ja samantien tuli kaikki muutkin asiat siihen samaan laskuunkin...   

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Vinkki. Kattelkaahan puhelin- ja nettiliittymääkin välillä ja kilpailuttakaa.

Tähän asti olen tullut toimeen 19,90 hintaisella liittymällä jossa rajattu määrä ilmaista puhetta/viestejä ja  2 megan 3g liittymä. Huomasin että 4g liittymien hinnat on tippuneet ja huudatin tuon liittymän omalla operaattorilla. Tuloksena rajaton 4G liittymä hintaan 21,90 / vuoden sopimus. Eihän täällä tuon operaattorin 4g toimi, mut 3g ihan asiallisesti ja aikoinaan kun vaihdoin radiolinjasta tuohon niin kuuluvuus vaan parani.

Mulla on samanlainen liittymä 16,90/kuukausi, vuoden soppari. Jo kolmatta kertaa peräjulkkaa, uusivat aina kun kysyy, mitä tehdään kun muualtakin saisi halvalla kans  ;D
Keneltä? Juuri tein vuoden sopparin DNA 4G 200/200 puhe/tekstarit 19,80 kk. Puhelimen vaihdoin samalla. Sony Xperia X Performance 499€. Oli Samsung mutta siitä alkoi näyttö hiipua. Tässä pitäisi olla suht hyvä kamera.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Senverran pitää korjata että toimii tämä dna 4g ihan kohtuudella. 13mb sisään ja ulos ja 43 ms

Näyttäis olevan 4g melko oleellinen jos tallentaa kuvia pilveen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Millaisia älyluureja teillä on?
Jaa liittymistä asiaa. No mullaon DNA 4G rajaton puhe netti viestit yms sekä samassa laskussa tuleva rajaton 4g netti kotiin yhteensä 49E

Ja tulinytsitten tollanen honor 7 äly puhelinkin joulupaketista. Näyttäs jaksavan hienosti pyöritellä kaikkea mitä minätarvin. Saman hintainen samsonaatti ei pärjää ollenkaan. Tosin ko sompatti on iskunkestävä muka ainakin. Niin lienee siinäse korkean hinnan syy vaikka rauta onkin laiskanpulskeeta.
Honorin akku näyttäs pari päivää kestävän puoli surfausta varmaan aktiivisemmalla päivän. Sampun akku ei kestäny mullakaan kokopäivää. Tiedä sitte näistä senkummenmin. Rinnakkais kortti pitää hankkia koska eituata honoria kyllä mihinkään työmaalle voiviedä on kyllä vainaa ekana päivänä jo. Töihin sopii sitte tuo ikivanha gt läppä samppu mutta kortin sekin tarvii.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!