Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra T4  (Luettu 12214 kertaa)

W124

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Valtra T4
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/valtran-traktorit-kayvat-kaupaksi-ulkomailla---ranskalaisasiakkaalle-nahkaverhoilu-ja-huippuluokan-aanentoisto/yy8KrBD5

Ajoin N4 Valtraa hiljattain. Kone toimi juuri niin kuin pitääkin. Kerta kaikkiaan nappiin mennyt malliuudistus. Tulee verrattua John Deereen... nämä korkeakeulaiset peurat eivät vaikuta missään määrin mielenkiintoisilta. Vieläkin muistelen 00- ja 10- sarja jotka olivat aikanaan houkuttelevuudeltaan ylivoimaisia.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Valtra T4
miten mahtaa olla sit kun mittarissa on se 8000 tuntia...?

mascot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Valtra T4
miten mahtaa olla sit kun mittarissa on se 8000 tuntia...?

eika varmaan mitään sen kummempaa ku muissakaan vehkeissä.. tuohan tulee joillain täyteen muutamassa vuodessa..  :P

ärräpiikki

  • Vieras
Vs: Valtra T4
N4 H5 olis tullut mullekin mutta jäi sen verran kalliimmaksi kuin JD että päädyin ulkomaiseen tuotteeseen.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Valtra T4
miten mahtaa olla sit kun mittarissa on se 8000 tuntia...?
kuin oksa on kuiva kun mittarissa on 65

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra T4
Jontikka on vanhanaikainen ja vanhat viat aina vaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Valtra T4
Jontikka on vanhanaikainen ja vanhat viat aina vaan.
Kerropa tästä lisää. Ei meinaan paljoa ole kansivioista kuulunut R-sarjan osalta, eikä kyllä muut pääse yhtä miellyttävään hytin ja ergonomian viimeistelyyn kuin peura uusimmalla 6xx5R sarjallaan.

Vai onko ainoa vika se, ettei valmisteta suomessa?  :D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Valtra T4
Jontikka on vanhanaikainen ja vanhat viat aina vaan.
Kerropa tästä lisää. Ei meinaan paljoa ole kansivioista kuulunut R-sarjan osalta, eikä kyllä muut pääse yhtä miellyttävään hytin ja ergonomian viimeistelyyn kuin peura uusimmalla 6xx5R sarjallaan.

Vai onko ainoa vika se, ettei valmisteta suomessa?  :D

No voi itku sanonvaan. Eise senkummempi ole kuin muutkaan nyky sätökset. Luotettavuus on kadonnut melko tyystin jo siinä 20_30sarjan tiimoilla. Eli ylihintaista paskaa siinä missä muutkin!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra T4
Sama fentissä sähkövikaa heti uutena ja vanhana ja öljy vuotoja jatkuvasti ja ajopumppuja menee.
Sivuakselit paukkuu ja runko .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Valtra T4
Sama fentissä sähkövikaa heti uutena ja vanhana ja öljy vuotoja jatkuvasti ja ajopumppuja menee.
Sivuakselit paukkuu ja runko .
Uuden viat saa onneksi takuuseen. Ajopumput on vähän ikävät, Valtrasta sentään sulaa koko aski, ylivoimaista kun ei tarvitse pikkuosien takia alkaa traktoria purkamaan. :)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra T4
Sama fentissä sähkövikaa heti uutena ja vanhana ja öljy vuotoja jatkuvasti ja ajopumppuja menee.
Sivuakselit paukkuu ja runko .
Uuden viat saa onneksi takuuseen. Ajopumput on vähän ikävät, Valtrasta sentään sulaa koko aski, ylivoimaista kun ei tarvitse pikkuosien takia alkaa traktoria purkamaan. :)
Eikö tuolla rahalla mitä fentti maksaa pitäisi jo saada laatua mutta kun ei.Öljyvuodot on kiusallisia korjata sieltä hytin alta pitäs suunnitella kipattava hytti traktorit on paljon jäljessä kuorma-autoista.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12236
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra T4
Kokoonpanovirheitä näyttää tulevan. Olin tänään kahveella Valtran takahuoneessa kollegan kanssa. Melko uusi N134 talossa ja reklamaation aihetta monestakin asiasta. Päällimmäisenä kismitti öljyvuodot ihmeellisissä paikoissa. Ei muuta kuin takuuhuoltoon ja isot purkamiset edessä. Myyjäkin vaan nyökytteli, että tällaista sattuu ja takuu hoitaa. Eihän näissä Suomessa ole mitään hätää, kun homma toimii, mutta voi siinä olla Ranskan maalla vähän katsomista, että missä se lähin huolto on ja kuinka hommat pelaa. Onko työtahti liian kova vai yleinen asenne välinpitämätön tehtaalla, kuka tietää, mutta näyttää siltä, että ei näistä päästä eroon.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra T4
Kokoonpanovirheitä näyttää tulevan. Olin tänään kahveella Valtran takahuoneessa kollegan kanssa. Melko uusi N134 talossa ja reklamaation aihetta monestakin asiasta. Päällimmäisenä kismitti öljyvuodot ihmeellisissä paikoissa. Ei muuta kuin takuuhuoltoon ja isot purkamiset edessä. Myyjäkin vaan nyökytteli, että tällaista sattuu ja takuu hoitaa. Eihän näissä Suomessa ole mitään hätää, kun homma toimii, mutta voi siinä olla Ranskan maalla vähän katsomista, että missä se lähin huolto on ja kuinka hommat pelaa. Onko työtahti liian kova vai yleinen asenne välinpitämätön tehtaalla, kuka tietää, mutta näyttää siltä, että ei näistä päästä eroon.
Sama uudessa nyykkärissä vuotoja siellä täällä ja nykii ,sama fentissä öljyä tiputtaa joka yö hallin lattialle sillä lähdetään liikeelle joka vähiten tiputtaa. Liian tiukka kokoonpano aikataulu
siitä nämä osaltaan johtuu ja työmoraali.Autoissa aika vähän näitä juttuja mutta toki yksinkertasempi kuin traktori.Toivottavasti ei kylmiksen kirjoitus ollut puutaheinää mitä ne ihmeelliset paikat on se vaatisi hieman selvitystä.Ranskassa on Accolla huoltoverkko ja koko maailmassa että sen puoleen voi kylmis olla levollisin mielin.

Viimeksi muokattu: 06.07.16 - klo:21:59 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12236
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra T4
Kokoonpanovirheitä näyttää tulevan. Olin tänään kahveella Valtran takahuoneessa kollegan kanssa. Melko uusi N134 talossa ja reklamaation aihetta monestakin asiasta. Päällimmäisenä kismitti öljyvuodot ihmeellisissä paikoissa. Ei muuta kuin takuuhuoltoon ja isot purkamiset edessä. Myyjäkin vaan nyökytteli, että tällaista sattuu ja takuu hoitaa. Eihän näissä Suomessa ole mitään hätää, kun homma toimii, mutta voi siinä olla Ranskan maalla vähän katsomista, että missä se lähin huolto on ja kuinka hommat pelaa. Onko työtahti liian kova vai yleinen asenne välinpitämätön tehtaalla, kuka tietää, mutta näyttää siltä, että ei näistä päästä eroon.
Sama uudessa nyykkärissä vuotoja siellä täällä ja nykii ,sama fentissä öljyä tiputtaa joka yö hallin lattialle sillä lähdetään liikeelle joka vähiten tiputtaa. Liian tiukka kokoonpano aikataulu
siitä nämä osaltaan johtuu ja työmoraali.Autoissa aika vähän näitä juttuja mutta toki yksinkertasempi kuin traktori.Toivottavasti ei kylmiksen kirjoitus ollut puutaheinää mitä ne ihmeelliset paikat on se vaatisi hieman selvitystä.
Ei minua kiinnostanut se asia yhtään, kun väännettiin kauppaa myyjän kanssa, niin tämä kaveri tuli siihen väliin selvittämään sitä omaa tarinaansa. Ongelmia oli ja sen uskon, sillä vain mielikuvitus on vikojen rajana, mitä Valmetissa voi olla, mutta minkäs teet.