jossaki pikkuräpsys on vaikka 180hv niin se on tehokkaamman tuntuinen kuin +8000 painava
Tohtiikos tuollaista +8000 painavaa räpsyä traktoriksi sanoa. Hiekkalaatikolla varmaan kova sana, mut ei noilla painoilla ja tehoilla oikeisiin töihin pysty.
Minkälaisella MÖRÖLLÄ se pop marleyn näkönen mies ajelee?
Voinen kyllä yhtyä tuohon massikka meteliin kyllästyneisiin,häipyy varsinaiset asiatkin välillä sen alle.
Ja ihmeellistä kyllä,toisessa ketjussa moititaan suolahden mottia ja toisessa kehutaan...?
Olen kyllä masserilla ajanut,monellakin mallilla ja ihan ookoo pelejä nämä uudemmat.
Tosin sellainen 6475 sai kunnian ylivoimaisesti rumimmasta käynnistä. Ihan siltä petonkimyllyltä kuulosti.
Kaverilla 7480 eli perkins ANTEEKSI Pillarin
koneella oleva vekotin,eikä ole vetoja. Boksi pakollinen hankinta,majaileekin siellä pellin alla. 675 oli ekonomialtaan lähinnä apinalle suunniteltu,imusiivilää piti vähän väliä siivota,eikai siinä muuta mutta öljyt joka kerta pois. 165 mallista tykkäsin,siinä oli jotain,toki tehoakin julmasti enemmän mitä ilmoitettiin,pakosarjan sai punaiseksi kun tosissaan yritti.
Taas toisella kaverilla näitä suurempia veetee vekottimia ja ei ole uskovainen mihinkään muuhun kuin euroon. Kas kumma kulutusta moitti aika rankasti? ja tehon puutetta,voi voi...
Remonttiakin noihin tehdään ihan kuin muihinkin,etujousia hajoaa,hytin verhoiluja tippuu,niihin sissuihin vaihdetaan niitä älymoduleita jne. Joku muistaakseni jakautu niinkuin bakteerit vai miten se oli...?
Siitäkin kusimoottorista metelöidään kuin sen olisi suolahti keksinyt? Se on vaan valinta että miten,aineilla vai ilman. Taidetaan tarvita kaikki kikat kun tarpeeksi normit kiristyy? 7pyttynen tuli siksi että niin oli halvinta,pantiin kuusnollakakkosen ja seitennollakakkosen koneet peräkkäin.
Crosflow oliko se niin on Pillarin aikaisempia keksintöjä,Ackert uusinta, pesee kierrätettävät sauhut,ehdottomasti paras näistä kierrätys systeemeistä.
Ootellaan vähän niin sekin on kohta verkun keksimä...