Pieni hinta mistä, olex sä lestajussi vai kirkkouskovainen....mitä armoa olet löytänyt...mä nyt haen taudinkuvaa.
Kuvittelet sä yhä olevas muiden yläpuolella tuomitsemassa meitä syntisiä....
Nii, esim. siitä, kun sää just nimittelet jokskin lestajussiksi. kirkossa olen käynyt viimeksi 2006, kaverin häät. en kuvittele olevani kenenkään yläpuolella, enkä tuomitsemassa.sanosko, että tuomassa esille omia ajatuksia, olen kyllä aika raakile "uskovaisena", jos niin voi sanoa. yritän kuitenkin, koska uskon, että raamattu on totta.
mitäkö armoa olen löytänyt. minusta on ollut armollista huomata, että moni asia on järjestynyt sellaisella tavalla, jota voin pitää Jumalan johdatuksena.
Yks juttu luomujussi, lainaan tässä Bioprosessitekniikan emeritusprofessori Matti Leisolaa: "-Darwinistisen teorian suurin ongelma on se, ettei se selitä evoluution edellyttämää uuden informaation syntyä. Esimerkiski solua voi verrata tietokoneeseen, joka on tarkoin säädelty ja ohjelmoitu. Kuinka se olisi voinut syntyä sattumalta? kuinka aine voisi kirjoittaa tuollaista geneettistä kieltä? Eiväthän kirjan paperi ja painomustekkaan kirjoita kirjaa."
Kyllä joku on solun ohjelmoinut, vai mitä luomujussi?