Joo laita vaan hydraulinen tukijalka --> kaks letkuu lisää kytkettävänä aina kuormauksen jälkeen ja äijä ei viittti edes nostaa tukijalkaa ylös kun ajaa kuorman kanssa.
Et varmaan kytke valojohtoa etkä jarruletkua. Ai niin eihän sulla edes oo jarruja kärryssa.
Eli kummonen jalka olisi hyvä rakentaa tohon junkkarii. Käyttö ympäri vuoden ja melko rajua sellaista. Kyseessä siis paalikärry eli lastataan noita 1,5 tonnin keijukaisia tukijalan varassa. Hydraulinen taitaa olla itsestäänselvyys mutta millainen rakenne jotta oikeasti kestää.
Kaikkein yksinkertaisin jalka on. 90x90x4 putkiholkki aisaan hitsillä kii jonka sisään 80x80x5 tai 4 jalkaputki, 20mm tapille reikiä sopivin välein, iso päätylevy putkeen alapäähän ja yläpäähän kahvatappi niin se on siinä.
Ja käyttöikä korkeintaan viikko ennen kuin on mutkalla niin että ei varmasti toimi.
Eli kummonen jalka olisi hyvä rakentaa tohon junkkarii. Käyttö ympäri vuoden ja melko rajua sellaista. Kyseessä siis paalikärry eli lastataan noita 1,5 tonnin keijukaisia tukijalan varassa. Hydraulinen taitaa olla itsestäänselvyys mutta millainen rakenne jotta oikeasti kestää.
Kaikkein yksinkertaisin jalka on. 90x90x4 putkiholkki aisaan hitsillä kii jonka sisään 80x80x5 tai 4 jalkaputki, 20mm tapille reikiä sopivin välein, iso päätylevy putkeen alapäähän ja yläpäähän kahvatappi niin se on siinä.
Päätylevyksi riittää 150x150 mm ( ei turhaa painoa), kahvallinen 400x400x40 mm vaneri tallaksi tukijalan alle (melko kevyt).
Sama kait se on nostaa tukijalka ylös, kun käy kiinnittamässä valojohdon.