Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nordic Green Energy  (Luettu 9690 kertaa)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Nordic Green Energy
Onkos kokemuksia kyseisestä puljusta sähköntoimittajana? Houkuttaisi siirtää sähkönhankinta sinne, mutta kiinnostaisi tietää onko jotain huonoja kokemuksia firman toiminnasta?

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Nordic Green Energy
Onkos kokemuksia kyseisestä puljusta sähköntoimittajana? Houkuttaisi siirtää sähkönhankinta sinne, mutta kiinnostaisi tietää onko jotain huonoja kokemuksia firman toiminnasta?

Niin jos halvempaa etsit niin niitäkin löytyy kuin tuo NGE... Ja kun olet vaihtamassa niin kannattaa kysyä vielä lopuksi "omasta" firmasta tarjousta, sanot, että olet vaihtamassa. Jos kulutusta on niin eivät välttämättä kovin herkästi laske karkuun. Meillä vaihdettiin talvella oman firman sisällä eri tuotteeseen ja hinta putosi energialla n.40%  :o
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Nordic Green Energy
Niin jos halvempaa etsit niin niitäkin löytyy kuin tuo NGE... Ja kun olet vaihtamassa niin kannattaa kysyä vielä lopuksi "omasta" firmasta tarjousta, sanot, että olet vaihtamassa. Jos kulutusta on niin eivät välttämättä kovin herkästi laske karkuun. Meillä vaihdettiin talvella oman firman sisällä eri tuotteeseen ja hinta putosi energialla n.40%  :o

Toki pyytämällä tarjouksia voi saada halvemmalla, mutta ainakaan tähän mennessä en ole pörssisähkön marginaalille löytänyt edullisempaa noteerausta kuin NGE:n 0,16 senttiä/kWh. Ja tällä hetkellä "oma" firma eli nykyinen toimittaja ei tarjoa pörssisähkövaihtoehtoa.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Nordic Green Energy
muistakaa sitten verrata samanlaisia tuotteita. Ettei tule yllätyksiä. mulla ei ole pääsyt vielä kukaan savon vaivan hinta tasoon kun verrataan kiinteä hintaista sopimusta. Spotti sopimukset on yleensä vähintään 12 kk keskiarvolla laskettu.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Nordic Green Energy
muistakaa sitten verrata samanlaisia tuotteita. Ettei tule yllätyksiä. mulla ei ole pääsyt vielä kukaan savon vaivan hinta tasoon kun verrataan kiinteä hintaista sopimusta. Spotti sopimukset on yleensä vähintään 12 kk keskiarvolla laskettu.

Niin no talvella oli lappeenrannan energia tjs. halvempi tuota savon energiaa, mutta sitten paikallinen KSS energia oli vielä tuotakin halvempi. Netistä löytyy noita vertailuja ja kannattaa katsella hieman eri paikoista. Meillä kyseessä oli 2 vuoden kiinteähintaiset sopimukset.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Nordic Green Energy
No mulla meni into tähän sähkön kilpailutamiseen siinä kun Forttumin myyjä jankkas mulle puhelimessa sitä minkä takia ois järkevämpää ottaa heidän 500€ vuodessa halvempi sähkö kuin jatkaa paikallisen savon vaivan asiakkaana. Yritin tolkuttaa että mä kyllä mieluummin rahotan savon vaivaa kuin teidän optio johtajia.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Nordic Green Energy
Minulle  tuo firma toimitti sähköä kaksi vuotta. Kaikki toimi OK. Seuraavassa kilpailutuksessa firma ei pärjännyt, sähköntoimittaja siis vaihtui. Näyttää siltä, että kun asiakkaan saa haaviin, niin voi unohtaa hinnan. Minulla on aina vaihtunut sähköfirma kahden vuoden välein.
Minulla tämä firma toimitti kahden vuoden jälkeen muutamia kuukausia nk. pörssisähköä, joka silloin oli todella edullista. Ehkä nyt kannattaisi ennen uuden sopimuksen tekoa käyttää pörssisähköä, se nimittäin nyt on varsin edullista. Itselläni sähkön kilpailutus on periaatejuttu, kulutukseni on niin pieni, että hyöty ei ole montaa kymppiä vuodessa.

Viimeksi muokattu: 29.03.16 - klo:08:40 kirjoittanut nestori2