Sitä olen ihmetelly, että jos ostaja ei pysty maksamaan ja myyjä ei halua maksua ennen vuodenvaihdetta niin kuka syyllistyy rikokseen?
Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.07.22 - klo:09:20Lainaus käyttäjältä: Ruisrypsimohralvehnä - 30.07.22 - klo:08:56Anoran kauden 22 avaushinnat pyöreä 300 e/ton. No siitä on hyvä lähteä nostaan ylöspäin. Mutta kohtuullinen kuitenkin ja rohkaisee lannoitekaupoille. Mites se viljatilityslaki nykyään menee? , Onko raha tulossa maksimissaan kuukauden päästä tavaran lähdöstä vai voiko maksupäiväää siirtää eteenpäin jos viljelijä pyytää. Niinkuin OP.n eilisessä uutisessa luki niin maatiloissa on kahden kerroksen väkeä. . Onko toikin tieto julkista paljonko viljelijöiden tileillä on rahaa. Onneksi sentään ei ollut listattu y-tunnusten mukaan. Jäämme odottaan seuraavaa viljamarkkinasiirtoa.No ei mun käsittääkseni pysty siirtämään edes viljelijän aloitteesta. Mulle on jäänyt semmonen käsitys, että 60 päivän päähän toimituksesta pystyy siirtämään.
Lainaus käyttäjältä: Ruisrypsimohralvehnä - 30.07.22 - klo:08:56Anoran kauden 22 avaushinnat pyöreä 300 e/ton. No siitä on hyvä lähteä nostaan ylöspäin. Mutta kohtuullinen kuitenkin ja rohkaisee lannoitekaupoille. Mites se viljatilityslaki nykyään menee? , Onko raha tulossa maksimissaan kuukauden päästä tavaran lähdöstä vai voiko maksupäiväää siirtää eteenpäin jos viljelijä pyytää. Niinkuin OP.n eilisessä uutisessa luki niin maatiloissa on kahden kerroksen väkeä. . Onko toikin tieto julkista paljonko viljelijöiden tileillä on rahaa. Onneksi sentään ei ollut listattu y-tunnusten mukaan. Jäämme odottaan seuraavaa viljamarkkinasiirtoa.No ei mun käsittääkseni pysty siirtämään edes viljelijän aloitteesta.
Anoran kauden 22 avaushinnat pyöreä 300 e/ton. No siitä on hyvä lähteä nostaan ylöspäin. Mutta kohtuullinen kuitenkin ja rohkaisee lannoitekaupoille. Mites se viljatilityslaki nykyään menee? , Onko raha tulossa maksimissaan kuukauden päästä tavaran lähdöstä vai voiko maksupäiväää siirtää eteenpäin jos viljelijä pyytää. Niinkuin OP.n eilisessä uutisessa luki niin maatiloissa on kahden kerroksen väkeä. . Onko toikin tieto julkista paljonko viljelijöiden tileillä on rahaa. Onneksi sentään ei ollut listattu y-tunnusten mukaan. Jäämme odottaan seuraavaa viljamarkkinasiirtoa.
Viimeksi muokattu: 31.07.22 - klo:11:43 kirjoittanut bouli