Paksumpi (21 t) riimu tuli hankittua.
Muunninkoneella on hyvä vetää noita juuttuneita vehkeitä. Veto on tasainen ja kaasulla vaan vetoa lisää. Pyörissä oli nyt onneksi ketjut, joten pito on melkoinen ja eikä pyörät ala sutimaan. Aikoinaan huomasi metsäkoneen ja traktorin eron navettatyömaalla, kun nuo asfalltiteiden rekat ei oikein selvinneet hiekkakentällä. Kuskit vielä uhalla sutivat autonsa akselia myöten hiekkaan. Eikun kuorma pois ja Lokomo nurkan takaa kehiin, niin ei pääseet automiehet *****ilemaan siitä, että aikataulut kusee.
600 renkaat on etupyörinä ja 700 telissä eli ei tuo sen huonopi ole kuin nuo nykykoneetkaan. Omapaino vaan taitaa olla sen verran pieni, että kuorman kanssa painaa saman mitä nykykoneet tyhjiltään. Paksussa jauholumessa ei tosiaan meinaa kulkea ilman kuormaa, kun jää "kellumaan" rakeen päälle. Tämähän ei olisi ongelma, jos moton jälkeä tekisi, mutta kun sahalla tehdään, niin ei kummoisia valmiita raiteita ole, kun ajokoneella ajetaan. Samoten saa olla pehmeillä mailla tarkkana, kun ei ole moto polkenut uria jäätymään. Tänä talvena saatiin yksi suo ajettua ilman ongelmia, kun lumettomaan maahan tuli ne kolmenkympin pakkaset.