Tätä olen minäkin pitkään yrittänyt sanoa... Tarjolla olisi kyllä ollut muitakin vaihtoehtoja kuin Hemilän/Härmälän "Joko laajennat tai lopetat"-linjaa, 1990-luvulta. Itävalta on hyvä esimerkki, joka liittyi täsmälleen samanaikaisesti kuin Suomi, mutta joka selvästi paremmin älysi suojella inhimillistä perheviljelmä-mallia.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.03.16 - klo:15:00Lainaus käyttäjältä: jooseppi - 11.03.16 - klo:12:40Tätä olen minäkin pitkään yrittänyt sanoa... Tarjolla olisi kyllä ollut muitakin vaihtoehtoja kuin Hemilän/Härmälän "Joko laajennat tai lopetat"-linjaa, 1990-luvulta. Itävalta on hyvä esimerkki, joka liittyi täsmälleen samanaikaisesti kuin Suomi, mutta joka selvästi paremmin älysi suojella inhimillistä perheviljelmä-mallia. Härmälä sanoi. Kun väki vähenee, niin pidot paranee. Kuis on käyny? Väki on puoliintunut. Paapat alkoivat ostelemaan "ristuksen jatkajilleen" maata, notta ei vaan meidän TALOOSTA maatalous lopu. No kallihiksi tuli!
Lainaus käyttäjältä: jooseppi - 11.03.16 - klo:12:40Tätä olen minäkin pitkään yrittänyt sanoa... Tarjolla olisi kyllä ollut muitakin vaihtoehtoja kuin Hemilän/Härmälän "Joko laajennat tai lopetat"-linjaa, 1990-luvulta. Itävalta on hyvä esimerkki, joka liittyi täsmälleen samanaikaisesti kuin Suomi, mutta joka selvästi paremmin älysi suojella inhimillistä perheviljelmä-mallia. Härmälä sanoi. Kun väki vähenee, niin pidot paranee. Kuis on käyny? Väki on puoliintunut.
Lainaus käyttäjältä: Kollonen J/T - 11.03.16 - klo:15:04Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.03.16 - klo:15:00Lainaus käyttäjältä: jooseppi - 11.03.16 - klo:12:40Tätä olen minäkin pitkään yrittänyt sanoa... Tarjolla olisi kyllä ollut muitakin vaihtoehtoja kuin Hemilän/Härmälän "Joko laajennat tai lopetat"-linjaa, 1990-luvulta. Itävalta on hyvä esimerkki, joka liittyi täsmälleen samanaikaisesti kuin Suomi, mutta joka selvästi paremmin älysi suojella inhimillistä perheviljelmä-mallia. Härmälä sanoi. Kun väki vähenee, niin pidot paranee. Kuis on käyny? Väki on puoliintunut. Paapat alkoivat ostelemaan "ristuksen jatkajilleen" maata, notta ei vaan meidän TALOOSTA maatalous lopu. No kallihiksi tuli! No, mitäs se ny haittoo, kun lompsasta loppuu, otamma loorasta lisää...ku joku oikein viisas ja kaukonäköinen visiönääri poisti yläikärajan tukien maksulta...