Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktorimarssi  (Luettu 74736 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Traktorimarssi
Terveisiä Helsingistä. Olipa siellä hyvä vastaanotto. Sakki peukutti ja vilkutti kadunvarsissa. Peukkuja näyteltiin vastaantulevista ja ohiajavista autoista vielä kotimatkallakin.  :)

 Aika epistä. Kun mää tuun töistä kotiin traktorilla, niin mielialat autoilijoilla on aivan toista maata. Meeppä huomenna kokeilemaan ;)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Traktorimarssi

 häpeään joutuivat kaikki agronetin myrkynkylväjät
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Traktorimarssi

 häpeään joutuivat kaikki agronetin myrkynkylväjät

 Niin onhan se tyhmää etteivät mulle vilkuta kun tuun töistä.  ;)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Olikohan moni stadilainen ottanut rokulia että pääsi seuraamaan...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Traktorimarssi
  Olikohan moni stadilainen ottanut rokulia että pääsi seuraamaan...

 Otti rokulia ,kun ei päässy töihin ;)

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Traktorimarssi

 häpeään joutuivat kaikki agronetin myrkynkylväjät

 Niin onhan se tyhmää etteivät mulle vilkuta kun tuun töistä.  ;)

Kun eläkeläinen tulee töistä?

Ehkä olet liian v i t t u mainen mies että vilkuttaisivat.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8444
Vs: Traktorimarssi
Nyt on kyllä sormet menny sekaisin tai liikaa tullu impattua polttoöljyä. Hurjimmat ovat juoneet aadeebluuta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Traktorimarssi
Terveisiä Helsingistä. Olipa siellä hyvä vastaanotto. Sakki peukutti ja vilkutti kadunvarsissa. Peukkuja näyteltiin vastaantulevista ja ohiajavista autoista vielä kotimatkallakin.  :)

Just noinhan mediassakin...Kiva ett joku meidän maajussien asiaa yrittää ajaa....

Pinnat teille.....

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Traktorimarssi
Kuka perkeleen brotkomies kehtas narista mikrofooniin c-alueen maidontuottajien hirmuisista tuista???
Toivottavasti hinasivat apinan kotia kettingillä...

Aina löytyy yks omaan napaan tuijottaja. *******.

Juti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Traktorimarssi
Minun mielestä tuossa traktorimarssissa ei oikein ole mitään järkeä. Tapahan se on sekin, mutta sillä suututetaan pirun paljon viattomia hesalaisia, jotka ei ole aiheuttanut viljelijille mitään pahaa. Maville sitä paskaa pitäisi mennä ajamaan. Eikä minua huvittaisi mennä Valmetin renkaita hieromaan sulalle asfaltille, ja polttoainettakin menisi pirusti.
 Mun mielestä paras keino kapinoida olisi pysäyttää koko tuotanto, ei myydä, eikä ostaa mitään, ennen kuin byrokratia maanviljeliöitä kohtaan vähenisi. Mitäs siiitä seuraisi? No, maito loppuisi melko pian kaupasta, eikä viljavarastotkaan riitä ikuisesti. Ja mistäs sitä tuotaisi tarpeeksi nopeasti tänne? - Ei mistään. Silloin varmasti tapahtuisi jotakin ja maanviljelijöiden tärkeys tulisi esille.
Minua aina vituttaa, kun puhutaan "viljelijästä" tarkoitetaan aina karjatilallisia, eikä milloinkaan kasvitilallisia. Viljatilallisislla on ollut jo vuosia tappiota. Viljan hinta Suomessa on halvin koko Euroopassa ja sille on varmasti joku tekijä. Arvostetaanko karjatilallisia jotenkin enemmän? En nyt tietenkään halua morkata kumpaakaan osapuolta, kyllä se talous on tiukilla melko monella.

 Luovutuslakot kaatuu omaan mahdottomuuteensa aina löytyy veemeleitä jotka myisivät heti kun hinta olis vähäkin parempi
No se on kyllä totta, se ois aika hankala toteuttaa. Varmasti joku rähmylöisi. Toivottavasti tämänpäiväisellä marssilla on jotakin vaikutusta, näkyi ainakin viesti menevän perille... Hyvä niin :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Traktorimarssi
Kuka perkeleen brotkomies kehtas narista mikrofooniin c-alueen maidontuottajien hirmuisista tuista???
Toivottavasti hinasivat apinan kotia kettingillä...

Aina löytyy yks omaan napaan tuijottaja. *******.

 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Traktorimarssi
 Oli kertakakiaan nappitilaisuus tippa  tuli silmään
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Traktorimarssi
Oli kertakakiaan nappitilaisuus tippa  tuli silmään
No joo, ilmatkin suosi. Ei ollut etelässä räntä- tai vesikeli, silloin olisi ollut tunnelma ankeampi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Traktorimarssi
KIITOS KAIKILLE OSALLISTUJILLE!!!  :)
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Traktorimarssi
Kuka perkeleen brotkomies kehtas narista mikrofooniin c-alueen maidontuottajien hirmuisista tuista???
Toivottavasti hinasivat apinan kotia kettingillä...

Aina löytyy yks omaan napaan tuijottaja. *******.

Missä tuollainen? Tuolla aidan toisella puolen, missä et ole :) , asiasta valtavasti kuvia ja keskustelua. Ei YHTÄÄN kateellista kommentia toiselle tuotantosuunnalle, vain yhteistä köydenvetoa :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)