Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Klapikone.  (Luettu 25489 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Klapikone.
http://www.agrikymi.fi/fi/tyokoneet/biomaster/kt200klapikone

Onkos tuosta mihinkään?

Myyntiin ei olis tarkoitus polttopuita tehdä vaan ihan omaan saunan pessään.

Ei olis mikkään pahan hintanen tuo Klapituiko.
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Klapikone.
Miten olisi sähkökiuas?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Klapikone.
Miten olisi sähkökiuas?

***Mihin mää sit ne klapit laitan? Älä nyt käännä tätäkin aihetta heti.
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Klapikone.
Minä yritän saada porukkaa hahmottamaan, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Tuolla klapikoneen hinnalla sinä maksat sähkölaskua pitkän pennin ja pääset muutekin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Klapikone.
Minä yritän saada porukkaa hahmottamaan, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Tuolla klapikoneen hinnalla sinä maksat sähkölaskua pitkän pennin ja pääset muutekin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.

sähkönkulutusta pitäs muutenkin vähentää. jos kaikki suomen sähkökiukaat laitetaan kerralla päälle niin pitäs rakentaa pari ydinvoimalaa lisää jotta energia riittäis.

puukiukaassa on muutenkin kivemmat löylyt. ;)

ei kai tuo hullumpi vehe ole. itse kyllä oon ajatellu bilkeen konetta, on vain kallis.

Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:19:31 kirjoittanut mlahti

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Klapikone.
Eikös tämä ole vähän sama juttu kuin se, että jos kaikki Tamperelaiset vetää yhtä aikaa vessanpöntön, niin koko Näsijärvi kuivaa.

Totta sekin, että bioenergiaa nyt kaikki olla pitää, mutta uskoisin silti maamme sähkövarannon vielä kestävän Timpan kiukaan.

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Klapikone.
http://www.agrikymi.fi/fi/tyokoneet/biomaster/kt200klapikone

Onkos tuosta mihinkään?

Myyntiin ei olis tarkoitus polttopuita tehdä vaan ihan omaan saunan pessään.

Ei olis mikkään pahan hintanen tuo Klapituiko.

Aika epäkuranttia klapia tekee. Silppuaa puuta, joten kintaat kädessä pitää puita pesään lisäämän. On niin tikkuista. Hyvinä puolina on toki se, että puu kuivuu hyvin ja helppoa sýtyttää. Nopeastikin tekee puuta. Senkun lykkii vaan. Nämä ex-työkaverin muinaisia kommentteja.

Itsellä kokemusta vastaavista on vain maamiesseuran superpilkkeestä. Vahingosta viisastuneesta ostin oman Japa 700:sen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Klapikone.
Tuikoja sais pari kappaletta Bilkkeen hinnalla....

Olen 11 vuotta lämmittäny Tuikolla tehdyillä puilla, eikä tikkuja ole käsissä sen enempää.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Klapikone.
Eikös tämä ole vähän sama juttu kuin se, että jos kaikki Tamperelaiset vetää yhtä aikaa vessanpöntön, niin koko Näsijärvi kuivaa.

Totta sekin, että bioenergiaa nyt kaikki olla pitää, mutta uskoisin silti maamme sähkövarannon vielä kestävän Timpan kiukaan.

***Ei mulla sähköstä pulaa ole. Vähän käytettyä jätesähköä saa ydinvoimalasta. Mutta puu lämmittää niin kivasti ja monta kertaa.
Kui mää ain olen paras?

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Klapikone.
Minä yritän saada porukkaa hahmottamaan, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Tuolla klapikoneen hinnalla sinä maksat sähkölaskua pitkän pennin ja pääset muutekin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.

Niin, miksi lämmittää taloa puilla, kun sähkölläkin voi lämmittää, sitä saa verkosta, ja pääset muutenkin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.


Niin, miksi lämmittää taloa puilla, kun öljylläkin voi lämmittää, puhelinsoitto vain, ja kohta on tankkiauto pihassa, ja pääset muutenkin helpommalla.  Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.
  

Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:21:20 kirjoittanut Puppugeneraattori

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Klapikone.
Pitäähän Timpallakin olla hiukka romantiikkaa kun ähertää kiukaaseen tulia. Kolkko on tunnelma kun ei kiukaasta humina ja rätinä kuulu. ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JaskaR

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Klapikone.
Kyseinen kampe on ollu muutaman vuoden, tosin action machinesin tekemänä mikä teki ennen kuin meni konkkaan. Hyvin on toiminut, nyt pitäisi hieman terän välystä säätää kun ilmeisesti rakannusjätteen pilkkomisessa kiilasi naulan terien väliin, niin nyt hieman lyö kynsille. Meillä on vielä sillä neljän metrin kuljettimella joka on 44cm levee niin ei tuki 50cm:n klapillakaan. Tuota konettahan saa myös mottimaster nimisenä, tosin sillon kone on valmistettu suomessa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Klapikone.
Minä yritän saada porukkaa hahmottamaan, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja. Tuolla klapikoneen hinnalla sinä maksat sähkölaskua pitkän pennin ja pääset muutekin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.

Niin, miksi lämmittää taloa puilla, kun sähkölläkin voi lämmittää, sitä saa verkosta, ja pääset muutenkin helpommalla. Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.


Niin, miksi lämmittää taloa puilla, kun öljylläkin voi lämmittää, puhelinsoitto vain, ja kohta on tankkiauto pihassa, ja pääset muutenkin helpommalla.  Ajattele mikä vaiva puiden tekemisessäkin on.
  
Taisi olla puhe siitä kiukaasta, lämmitys on eri juttu..  ::)
Nothing is Something Worth Doing

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Klapikone.
http://www.agrikymi.fi/fi/tyokoneet/biomaster/kt200klapikone


Ei olis mikkään pahan hintanen tuo Klapituiko.

Paljonko tämä "ei niin paha hinta" on?  8)
Slippin 'n sliding

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Klapikone.
http://www.agrikymi.fi/fi/tyokoneet/biomaster/kt200klapikone

Onkos tuosta mihinkään?

Myyntiin ei olis tarkoitus polttopuita tehdä vaan ihan omaan saunan pessään.

Ei olis mikkään pahan hintanen tuo Klapituiko.

Aika epäkuranttia klapia tekee. Silppuaa puuta, joten kintaat kädessä pitää puita pesään lisäämän. On niin tikkuista. Hyvinä puolina on toki se, että puu kuivuu hyvin ja helppoa sýtyttää. Nopeastikin tekee puuta. Senkun lykkii vaan. Nämä ex-työkaverin muinaisia kommentteja.

Itsellä kokemusta vastaavista on vain maamiesseuran superpilkkeestä. Vahingosta viisastuneesta ostin oman Japa 700:sen.

siinä koneessa sais olla automaatti syöttö niin olis vielä nopeempi tehdä.