Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hypridit  (Luettu 6892 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Hypridit
Osta Lada Nivala. Nyt kun oon ajellut muka "paremmalla" autolla (ostaessa tuntui premiumilta, viddu mitä typeryyttä) muutaman vuoden, Niin oikeestaan seuraava vois olla vakka japsi. Tyyliin joku Toyota primera. Autoon on kyllä turha laittaa euroja liikaa.

 Eikös Primera oo nissukka?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hypridit
Osta Lada Nivala. Nyt kun oon ajellut muka "paremmalla" autolla (ostaessa tuntui premiumilta, viddu mitä typeryyttä) muutaman vuoden, Niin oikeestaan seuraava vois olla vakka japsi. Tyyliin joku Toyota primera. Autoon on kyllä turha laittaa euroja liikaa.
Joskus 20v sitte mulla oli mettäautona niva,ihan ajo asiansa niis hommis.
Tota rav4 hypridiä hiukan kattellu.Emäntähän sillä pääasias ajelis.
Tuo ml olis kyllä muuten ollu ok,mutta jatkuvat sähköviat....

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Hypridit
Mul on Titania hybridi.
Mystinen kesälaatumies

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Hypridit
Jos haluaa ajaa halvalla mutta on varaa laittaa "hieman" enemmän rahaa autoon niin Tesla. Jos pitää päästä huonoista paikoista niin Ml:lle luontainen seuraaja olisi mielestäni Lexus Rx 450 Hybrid. Kohtuullinen kulutus mielestäni jos bensaa menee kaupungissa reippaan kahden tonnin möhkäleellä ja 250hp tehoilla 6,5l.

nettiauto.com/lexus/rx/7647728?vifAdCount=30&vifNav=Y

Jos sedania haluaa niin Lexus Gs 300h tai 450h, menee jo lähes höyryillä.

nettiauto.com/lexus/gs/7544237?vifAdCount=10&vifNav=Y

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Hypridit
Osta Lada Nivala. Nyt kun oon ajellut muka "paremmalla" autolla (ostaessa tuntui premiumilta, viddu mitä typeryyttä) muutaman vuoden, Niin oikeestaan seuraava vois olla vakka japsi. Tyyliin joku Toyota primera. Autoon on kyllä turha laittaa euroja liikaa.
Joskus 20v sitte mulla oli mettäautona niva,ihan ajo asiansa niis hommis.
Tota rav4 hypridiä hiukan kattellu.Emäntähän sillä pääasias ajelis.
Tuo ml olis kyllä muuten ollu ok,mutta jatkuvat sähköviat....

Toyota vois olla ainut mitä hypriditekniikalla vois ajatella Suomen olosuhteisiin. Veljellä on corolla hybridi, ja kai se on pelittänyt hyvin sen vähän mitä sillä ovat syksystä ajaneet. 
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Hypridit
https://www.youtube.com/watch?v=q3YPTkBRaOk

Siinä olis kolme varteen otettavaa hybridiä...

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Hypridit
Osta Lada Nivala. Nyt kun oon ajellut muka "paremmalla" autolla (ostaessa tuntui premiumilta, viddu mitä typeryyttä) muutaman vuoden, Niin oikeestaan seuraava vois olla vakka japsi. Tyyliin joku Toyota primera. Autoon on kyllä turha laittaa euroja liikaa.
Joskus 20v sitte mulla oli mettäautona niva,ihan ajo asiansa niis hommis.
Tota rav4 hypridiä hiukan kattellu.Emäntähän sillä pääasias ajelis.
Tuo ml olis kyllä muuten ollu ok,mutta jatkuvat sähköviat....

Toyota vois olla ainut mitä hypriditekniikalla vois ajatella Suomen olosuhteisiin. Veljellä on corolla hybridi, ja kai se on pelittänyt hyvin sen vähän mitä sillä ovat syksystä ajaneet.
Lexuksen tekniikka on toyotaa, sisusta ja ulkonäkö enemmän Luxusta. Voi toki Lexu herättää huomattavasti enemmän pitkiä katseita kuin Tojo.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Hypridit
Osta Lada Nivala. Nyt kun oon ajellut muka "paremmalla" autolla (ostaessa tuntui premiumilta, viddu mitä typeryyttä) muutaman vuoden, Niin oikeestaan seuraava vois olla vakka japsi. Tyyliin joku Toyota primera. Autoon on kyllä turha laittaa euroja liikaa.
Joskus 20v sitte mulla oli mettäautona niva,ihan ajo asiansa niis hommis.
Tota rav4 hypridiä hiukan kattellu.Emäntähän sillä pääasias ajelis.
Tuo ml olis kyllä muuten ollu ok,mutta jatkuvat sähköviat....

Toyota vois olla ainut mitä hypriditekniikalla vois ajatella Suomen olosuhteisiin. Veljellä on corolla hybridi, ja kai se on pelittänyt hyvin sen vähän mitä sillä ovat syksystä ajaneet.
Lexuksen tekniikka on toyotaa, sisusta ja ulkonäkö enemmän Luxusta. Voi toki Lexu herättää huomattavasti enemmän pitkiä katseita kuin Tojo.

Ainakin nämä uudet ovat rumia kuin pirut. Mistähän syvänmeren kalasta otettu tollanen ilme?




Ennemmin uus jagge,  jos niitä hybridinä alkaavat tekemään


Mutta jos meinaa saada jotain säästöjä ja ajaa paljon kilometrejä päivässä, niin hybridi ei tuo muuta säästöä kuin autoveron maksamisessa mutta menovettä menee enemmän kuin näissä tavallisissa eko-autoissa. Mutta asia on toisin  jos ne kilometrit jää 30-50 km väliin ja jotain kaupunki ajoa.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Hypridit
siinä on kerrakseen "hybridiä"  kun dieseliä menee 4-5 litraa satsella.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Hypridit
siinä on kerrakseen "hybridiä"  kun dieseliä menee 4-5 litraa satsella.

Huijausmoottorilla...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Hypridit
Ei ole yhtään VW autoa omistuksessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hypridit
Älkää ostako tollasia ökyautoja jotta kuluttajat jaksaisivat uskoa maatalouden erityiseen kriisiin  :o ;D :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hypridit
Älkää ostako tollasia ökyautoja jotta kuluttajat jaksaisivat uskoa maatalouden erityiseen kriisiin  :o ;D :-X

Sua ei kyl voi moittia toss asiassa. :'(
It ain't over till the fat lady sings

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: Hypridit
Ei ole yhtään VW autoa omistuksessa.
Olet siis haltijana :P
pessimisti ei pety!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hypridit
Älkää ostako tollasia ökyautoja jotta kuluttajat jaksaisivat uskoa maatalouden erityiseen kriisiin  :o ;D :-X

Sua ei kyl voi moittia toss asiassa. :'(
Mää ylläpidän maatalouden kurjistavaa imagoa  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.