Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kiva!  (Luettu 6590 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: kiva!
siis, en ole päässy tuolle palvelimelle enää noin 9 kuukauteen, (onko tulosa pieni oksa?)   tuo aiemmin yritys/erehtys on jo niin ketuttavaa että nykyään en käytä tuon syyn takia.        lähinnä noita kauppoja varten olen tarvina...   suomalainen, honkkari, tokmanni.... jne.                   mutta nyt jääny kun en pääse sisään.            siis, vastaanotan mutta en lähetä!

Sitä mää ihettelen miksi maksaa HS:n tunnuksista, jos ei pääse 9kk. Taidat puhua satuja. Hesaria voi lukea ilman tunnuksiakin. 🎅

http://www.hs.fi/kuukausiliite/

Jätkä

  • Vieras
Vs: kiva!
siis, en ole päässy tuolle palvelimelle enää noin 9 kuukauteen, (onko tulosa pieni oksa?)   tuo aiemmin yritys/erehtys on jo niin ketuttavaa että nykyään en käytä tuon syyn takia.        lähinnä noita kauppoja varten olen tarvina...   suomalainen, honkkari, tokmanni.... jne.                   mutta nyt jääny kun en pääse sisään.            siis, vastaanotan mutta en lähetä!

Sitä mää ihettelen miksi maksaa HS:n tunnuksista, jos ei pääse 9kk. Taidat puhua satuja. Hesaria voi lukea ilman tunnuksiakin. 🎅

http://www.hs.fi/kuukausiliite/

Toiset muuten haluavat lukea sen näköislehden, eikä vain muutaman tarinan nettilehteä.
http://www.hs.fi/paivanlehti/
http://www.hs.fi/maksumuuri/?destination=/nakoislehti/hs/2016/01/13

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: kiva!
juu, juuri tuo on se mitä tarkotan...   en nyt sitten tiiä millä keinoilla työ luvette noita parin vuodn takasia juttuja?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: kiva!
juu, juuri tuo on se mitä tarkotan...   en nyt sitten tiiä millä keinoilla työ luvette noita parin vuodn takasia juttuja?

lue nykyisiä

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1451280786670

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: kiva!
Höpö höpö, sähköposti kelpaa raastupaan.

Olekko jo montaki kertaa ollu haastettuna...?     ::)

suataa ollakki.  ::) ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: kiva!
Höpö höpö, sähköposti kelpaa raastupaan.

Olekko jo montaki kertaa ollu haastettuna...?     ::)

suataa ollakki.  ::) ;D

Floodaamisesta...?     ::)

oesko ammattivalittajaki.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: kiva!
ite luen hesarista noita pitempiä artikkeleita juuri sen vuoksi että saa jonkilaisen käsityksen maailman menosta eikä vain pelkkiä otsakkeita.        jotkin artikkelit pysäyttäviä ja ainakin mieltä avartavia.                        siis, noihin ei pääse käsiks kuin vain tilaajat ja ne joilla tunnukset.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: kiva!
ite luen hesarista noita pitempiä artikkeleita juuri sen vuoksi että saa jonkilaisen käsityksen maailman menosta eikä vain pelkkiä otsakkeita.        jotkin artikkelit pysäyttäviä ja ainakin mieltä avartavia.                        siis, noihin ei pääse käsiks kuin vain tilaajat ja ne joilla tunnukset.

Kuten tämä. Luitko?
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1451280786670

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: kiva!
vilkaisin, mutta ei niin hirveesti napannu.  qui?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: kiva!
oesko ammattivalittajaki.  ;D

Aivan ja varmasti...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."