ite luen hesarista noita pitempiä artikkeleita juuri sen vuoksi että saa jonkilaisen käsityksen maailman menosta eikä vain pelkkiä otsakkeita. jotkin artikkelit pysäyttäviä ja ainakin mieltä avartavia. siis, noihin ei pääse käsiks kuin vain tilaajat ja ne joilla tunnukset.