Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna vt  (Luettu 20586 kertaa)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Dyna vt

Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
   mitä kummaa jd 7530  vääntö 828nm,mf7495 904nm?????
vakio 7485 veti samaa noukinvaunua nopeammin kuin 7530
dynä vt se nykyaikasin portaaton

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Dyna vt
Olisko siinä ollu 50 perä ja jonnes 40

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Dyna vt
Olisko siinä ollu 50 perä ja jonnes 40

Tai massikan peräs oli tyhjä kärry ja jontikas melkein täysi. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Dyna vt
Olisko siinä ollu 50 perä ja jonnes 40
sitä vedettiin pellolla
dynä vt se nykyaikasin portaaton

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Dyna vt
Olisko siinä ollu 50 perä ja jonnes 40

Tai massikan peräs oli tyhjä kärry ja jontikas melkein täysi. ;D
kumpiki lähti tyhjällä ja massikan kärry oli nopeemmin täynnä
dynä vt se nykyaikasin portaaton

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Dyna vt
 No nii,piti noita vääntömomentteja sit ruveta vertaileen.Alkaa näköjään oleen verkuis korkeimmat momentit,vatran laatikot ei ilmeisesti kestä kovia vääntöjä kun kahes isommas samat(EI S-SARJAA)eikä muutenka ol kärkipäätä.YLLÄTTÄVÄÄ.

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Dyna vt
No nii,piti noita vääntömomentteja sit ruveta vertaileen.Alkaa näköjään oleen verkuis korkeimmat momentit,vatran laatikot ei ilmeisesti kestä kovia vääntöjä kun kahes isommas samat(EI S-SARJAA)eikä muutenka ol kärkipäätä.YLLÄTTÄVÄÄ.

Hyvinhän tuo on reilun tuhat nyyttonia kestäny jo monet vuodet..

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna vt


Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
   mitä kummaa jd 7530  vääntö 828nm,mf7495 904nm?????
Noita jd:n vääntöjä mä oon aina vähän ihmetellykki. Asiaa ei kokonaan saa selitettyä parhain päin edes mittausnormeillakaan.
tethering holes to their concave windings

7530

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???
Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
Olikohan sulta oikiasti ne lasit pois? ;)

***Odottakaas kun saadaan tänne oikiata numerotietoa hyötysuhteista ym. niin Massikan portaaton on YLIVVERTAAAAANEN!!!

VOITTAJA!!! Eiköhän se ole vaan PIRAATTI Fendt

Cepu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???
Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
Olikohan sulta oikiasti ne lasit pois? ;)

***Odottakaas kun saadaan tänne oikiata numerotietoa hyötysuhteista ym. niin Massikan portaaton on YLIVVERTAAAAANEN!!!

VOITTAJA!!!

http://tractortestlab.unl.edu/testreports.htm

Tuosta linkistä vaan kahtelemaan.