Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna vt  (Luettu 20657 kertaa)

articla

  • Vieras
Vs: Dyna vt
No se ei olis yhtään huono asia, nykyiseen myyntiorganisaatioon nähden.
Esim. kyselin tänään yhtä venähtänyttä puolenkilon raudanpalaa koukun tankojen yläpäähän, versiosta riippuen hinta 210-360 euroa kappale :o

Näinhän se asianlaita valitettavasti on siinä nykyisessä myyntiorganisaatiossa. :-\
Tiedän tapauksen kun oli Deutzista tipahtanut vetokoukun nostotanko, reilun puolenmetrin lattaraudan pätkä jossa alapäähän hitsattuna mutteri/pultti systeemi vetokoukun lukituksen säätöä varten. Yläpäässä reikä josta tanko roikkuu nostovivun tapissa. Jokainen vähänkin käytännön taitoja omaava pystyy moisen tekemään itse.
Hinta tangolle silloisessa myyntiorganisaatiossa oli hyvinkin tuon 300 eur.
No onneksi oli takuu voimassa kun reilu huoltoyrittäjäkin totesi selvän heikkouden tangon yläpään kiinnityksessä nostovivun tappiin. Takuu korvasi uuden tangon.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna vt
Ymmärtämättömät DynaVt:n vastustajat: Haistakaa vaikkapa perse!

Emmää jaksa teijän kanssa kinata.
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???

articla

  • Vieras
Vs: Dyna vt
Ymmärtämättömät DynaVt:n vastustajat: Haistakaa vaikkapa perse!

Emmää jaksa teijän kanssa kinata.

En kai minä ainakaan vastusta Dyna VT:tä.
Varmasti kyseessä yksi mukavimmista traktoreista maailmassa.
Oma valintani oli aikanaan kuitenkin Deutz. Enkä pysty väittämään MF:a yhtään huonommaksi kun ei ole juuri minkäänlaista kokemusta ko. merkistä.
Mutta tuon TTV Deutzin ominaisuuksista pääsin kohtuu hyvin jyvälle. Väittäisin että jopa paremmin kuin useimmat myyjät silloin.

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Dyna vt
Tää näyttää vähäisen siltä että on ostettu uusi rakkori ja nyt uskotellaan itselle että ostos on hyvä.Samaa tekee valtteri miehet jo 90-luvulta lähtien.(tyytyvät pikkuhijaa osaansa)

articla

  • Vieras
Vs: Dyna vt
Tää näyttää vähäisen siltä että on ostettu uusi rakkori ja nyt uskotellaan itselle että ostos on hyvä.Samaa tekee valtteri miehet jo 90-luvulta lähtien.(tyytyvät pikkuhijaa osaansa)

No eipä ole tarvetta uskotella moista. Vaikkakin todettava että puutteitakin löytyy nykyisestä koneesta. Liekkö yhtään täydellistä vielä tehtykään? Kun voisikin kasata itselle koneen eri merkkien mieluisimmista ominaisuuksista.
Jos joutuu kaupan jälkeen itsensäpettämisen tielle niin on viisainta olla tekemättä niitä kauppoja vastaisuudessa. Merkin vaihto tuskin on parasta lääkettä.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Dyna vt
Eikös 936 fendti ole aikalaiska vaikka oli lastutettu,hävis jalasjärven lavettikisois vakio 8040 hollannille.
Fendt hävisi painossa.

Eikös se hävinny myöskin edetyssä matkassa?  ;D

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Dyna vt
Ymmärtämättömät DynaVt:n vastustajat: Haistakaa vaikkapa perse!

Emmää jaksa teijän kanssa kinata.


Enkä minä massikan ylistäjiä  ;)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???
Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
tethering holes to their concave windings

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Dyna vt
Ymmärtämättömät DynaVt:n vastustajat: Haistakaa vaikkapa perse!

Emmää jaksa teijän kanssa kinata.

pakko haistaa kun sielt tuulee ;D

taas jäi timppa ja tyny vt kakkoses ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Teroman

Vs: Dyna vt

Ei saa enempää herkistää Timppaa ettei aivan masennu  :'(

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???
Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
Olikohan sulta oikiasti ne lasit pois? ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna vt
Ei koske suoranaisesti dynavt.
Enkkutesti:Build quality JD 9 mf 7
                        noise JD 8 mf 5
ride,steering,brakes      JD 8 mf 6
                     hytti     JD 9 mf 7
Kun osaan enklanninkieltä niin huonosti,en osannu suomentaa kun hytin.Osaiskohan Timppa auttaa ??? ???
Mitä noi muut vois tarkoittaa ??? ???
Kyl sä noi suomentaa osaat... Olikos tuos kyse oikeen mittauksista vai kuljettajien arvioinnista. Arviointi on aina jossain määrin subjektiivista ja lasien väristäkin riippuvaista. Jos mä riisun hetkeksi noi punaharmaamustat lasit päästäni ja... Kokemukseni mukaan kokoonpanon laatu heittää kummallakin tuohon ysiin. Melutasossakaan ei korvakuulolta ole sanottavaa eroa suuntaan tai toiseen. Ajossa ja ohjauksessa ei eroa, mutta Fergun jarrut kokemusteni mukaan aavistuksen paremmat. Ja on sitten kokonaan makuasia tykkääkö enemmän savenharmaasta vai paskanruskeasta sisustuksesta.

Eli oikeesti noissa ei niin kauheita eroja oo (mä vertaan nyt lähinnäkin 7495 ja 7530ap keskenään), mutta nyt taas oikeet lasit takas päähän... 8)
Olikohan sulta oikiasti ne lasit pois? ;)

***Odottakaas kun saadaan tänne oikiata numerotietoa hyötysuhteista ym. niin Massikan portaaton on YLIVVERTAAAAANEN!!!

VOITTAJA!!!
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Dyna vt
Jaksoit kumminkin ::)
Ja huonoiten myi traktoreita Kesko.Mitähän merkkiä ne myy?

Viimeksi muokattu: 07.01.09 - klo:17:39 kirjoittanut +200

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Dyna vt
Mikäköhän se mahtaa olla toteutunut traktorityötunnin hinta eri koneilla? Ei ehkä dyna vt pääse edullisinten joukkoon. Ainakin tarvitsee hyvää tuuria ja täyspäiväistä käyttöä ympäri vuoden.