Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...  (Luettu 127198 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Poikasia v..... kun ne ei pärjää kovissa jutuissa,ne menee solmuun sitten kiukutaan ja purraan hammasta ja haukutaan näin aina menee ikinä ne ei opi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Kestää se Claasin rappu todistettavasti 1300 hehtaarin painon. Eiköhän ne sitten kestä SASsinkin hehtaarit, jopa itserakkaudenkin kaupan päälle.

-SS-
Sanoo mies joka ei edes maantiedettä hallitse ja on olevinaan niin viisas sivuviljelijä että.On mieletöntä tukien pumppaus noille ökytiloille ei mitään järkee,no onneksi Kesko  huijaa rahat pois.

On se niin väärin tämä nykysysteemi jossa joku välillä saa kasvatettua tilastaan tehokkaan kokoluokan yksikön. Meillä pitäisi periytyvän maanomistuksen sijaan (perintötilathan ovat ihan väärin) mieluummin olla järjestelmä jossa valtio omistaa maat ja kaikkia saavat pienen mutta riittävän toimeentulon osallistumalla yhdessä omistetun suuremman tilayksikön toimintaan kukin kykynsä mukaan ja kullekin tarpeen mukaan. :)
Pitää AINA muistaa kun tiloja vertaillaan mitkä ovat olleet lähtökohdat se pakkaa unohtua.
Joku lähtee lähes tyhjästä ja toinen muutaman sadan hehtaarin turvin siinä on vaikea sitä yrittäjyyttä verratta.


Tuota sanotaan sitten kateudeksi. Kateus stoppaa yrittäjyyden, yrityksen kasvun ja menestyksen sekä ohjaa oman riskinottokyvyn minimaaliseksi. Seuraa vain muiden tekemistä, itse ei uskalla hakea kasvua, työtapojen ja menetelmien kehittämistä. Siinä ajassa muut menevät ohi kun uskoo muita ja muiden negatiivisia sekä subjektiivisia ajatuksia. Ja tippuu muun yhteiskunnan tehokkuuden rytmistä. Loppuhan siitä sitten lopussa seisoo...kasvun ja kehittämisen voi hakea muullakin kuin hehtaareilla tilakohtaisilla ratkaisuilla. SAS vain lukee Hehtaareita

Tuossahan se oli kiteytettynä. Kateus joka lähtee oman elämän alisuorittamisen ahdistuksesta, on juuri sitä ruminta kateutta.

-SS-

Yrittäjyyteen kuuluu tunnistaa myös kasvun rajat. Kun kaikki konstit on käytetty ja samalla alalla on ylikapasiteettia paikallisesti, niin on hyvä hakeutua tekemään muuta. Pellot vuokralle ja muihin töihin, kuten Salesman. Ja onnea sekä menestystä vuokraajalle! 50 hehtaarin kasvinviljelytila erikoistumatta on auttamattoman pieni. Toivon vaan naapurille lisää tukea ja hehtaareita!
Tämä oli hyvä kun vain SS ja känä huutohurja tajuaisi sen pienen tilansa pellot vuokrata.
Pienillä koneilla etelä-suomen savikot saa tiukkaan kuntoon eli pilalle.

Myisit sinäkin sas ne pienet metsätilkkusi oikeille metsänomistajille jotka tekevät hankintahakkuut metsäkoneillla, eikä millään homeliteilla, kuten metsäosiossa kehuskelit hankintahakkuillasi. Oikeilla metsän omistajilla menisi muutama päivä siinä mitä sinä teet vuodessa. Miksi teet turhanpäiväistä työtä jollain sahalla, vaikka oikeitakin koneita on, kerroppa pienmetsätilallinen sas se? Myisit tilkkusi pois!
Nyt teitä poikia vaivaa se mistä minua syytätte ,olisko siellä peilissä syyllinen katsokaa ! :)

Mikä v;ttu sua pölöhö vaivaa, ite v;ttuulet pienviljelijöille, vaikka oot muka semmonen joskus ollu (korostan sanaa "muka")! Ei oo iso kaunista, mut ei oo pienikään, mikä sitte on? Just niinkun sun kaikki jutut, ei mitään linjaa! Ennustuksistas en jaksa edes enää v;ittuulla.
Ei oo isälläskään helppoo, missä lie onkaan, kun poika on tommonen luuseri  :-\

Rise on katkeroitunu ja kade vanha pieru.
Pojat, pojat. Mitenkäs tämä kirjoittelu liittyy tuohon aloitus aiheeseen ?
Niinpä nimimerkki SAS alkaa länkyttämään omaa skeidaansa joka viestiketjuun ,ei osaa pysyäalkuperäisessä aiheessa.Mutta eihän se SAS mistään mitään tiedäkään kuulopuheita levittelee.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Katsokaa viime viikon historia mitä loimaan pv. on kirjoitellut niin näette miten se pilaa joka ikisen ketjun lähe ssamlla mielipuolisella huuto virkkeellä.
Sovitaan niin että siellä vapaa sana osiolla voi niitä esittää jo välttämättä haluaa huutaa älymölöä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Kukahan laitteli niitä osoitetietoja ym. äskettäin ko nimimerkistä vailla parempaa tietoa.asillisuutta kirjoituksiin SAS ja lopettele se toisten nimittely myös.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Kukahan laitteli niitä osoitetietoja ym. äskettäin ko nimimerkistä vailla parempaa tietoa.asillisuutta kirjoituksiin SAS ja lopettele se toisten nimittely myös.
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .
Toivotaan tosiaan että tuo huutomolotus loimaalta loppuu ettei tarttis ottaa yhteyttä seriffiin johon en kyllä koskaan ole ottanut toisin kuin eräät.
Osoitetietojen laitto on ainoa millä loimaan pv. saa rauhottumaan .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Siis SAS teki sen virheen mitä ei keskustelupalstoilla kuulu tehdä;julkaisee yksityishenkilön tietoja.Pitänee ilmoittaa ylläpidolle epäasiallisesta käytöksestä.

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...
Mitäs siinä tee ilmoitus jos noin  on, ihan vapaasti siitä vaan sitten ainakin tiedetään kuka se oli.Aina olen puolustautunut sitten vasta kun on hyökätty se on tapani ja siitä pidän ehdottomasti kiinni.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...
Mitäs siinä tee ilmoitus jos noin  on, ihan vapaasti siitä vaan sitten ainakin tiedetään kuka se oli.Aina olen puolustautunut sitten vasta kun on hyökätty se on tapani ja siitä pidän ehdottomasti kiinni.

Ainakin minun tapauksessani täyttä pashaa... Tai niin. Määrittele "Hyökkäys". Jos osoittaa että kirjoitat ihan höpöjä ja koet sen hyökkäyksenä joka oikeuttaa nimittelemään vaikka toinen ei ole nimitellyt niin sitten. Muuten tuo on ihan täyttä pashaa...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...
Mitäs siinä tee ilmoitus jos noin  on, ihan vapaasti siitä vaan sitten ainakin tiedetään kuka se oli.Aina olen puolustautunut sitten vasta kun on hyökätty se on tapani ja siitä pidän ehdottomasti kiinni.

Ainakin minun tapauksessani täyttä pashaa... Tai niin. Määrittele "Hyökkäys". Jos osoittaa että kirjoitat ihan höpöjä ja koet sen hyökkäyksenä joka oikeuttaa nimittelemään vaikka toinen ei ole nimitellyt niin sitten. Muuten tuo on ihan täyttä pashaa...
Voi hellan lestas sentään jos v....... niin varmaan kannattaa varautua vasta v......
ymmärrä nyt lapsi hyvä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...
Mitäs siinä tee ilmoitus jos noin  on, ihan vapaasti siitä vaan sitten ainakin tiedetään kuka se oli.Aina olen puolustautunut sitten vasta kun on hyökätty se on tapani ja siitä pidän ehdottomasti kiinni.

Ainakin minun tapauksessani täyttä pashaa... Tai niin. Määrittele "Hyökkäys". Jos osoittaa että kirjoitat ihan höpöjä ja koet sen hyökkäyksenä joka oikeuttaa nimittelemään vaikka toinen ei ole nimitellyt niin sitten. Muuten tuo on ihan täyttä pashaa...
Voi hellan lestas sentään jos v....... niin varmaan kannattaa varautua vasta v......
ymmärrä nyt lapsi hyvä.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.

Paskatukalla palaa käämi? Hangelle ruokittu oravakin on terveemmän näkönen kun sää harmaine hiuksines ja lommoposkines.

HUUTONAURUA!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 351
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Se ei ole mikään ihme että Massikka lähti Keskolta. Lähtee lähitulevaisuudessa varmaan moni muukin brändimerkki fakkiutuneilta edustajilta internetin myötä. Oletan että syntyy verkko riippumattomia multimerkkiedustajia verkottuneena sidosryhmiin raskaiden keskusliikeorganisaatioiden sijaan. Tätä mm. Keskon keskusliike hajoaminen ennustaa.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
Se ei ole mikään ihme että Massikka lähti Keskolta. Lähtee lähitulevaisuudessa varmaan moni muukin brändimerkki fakkiutuneilta edustajilta internetin myötä. Oletan että syntyy verkko riippumattomia multimerkkiedustajia verkottuneena sidosryhmiin raskaiden keskusliikeorganisaatioiden sijaan. Tätä mm. Keskon keskusliike hajoaminen ennustaa.
Claassi ei kauaa Keskolla pysy ,ikinä ei kesko ole traktorikauppaa hallinnut.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Noni, Massikka läksi keskolta 1.1.2016 alkaen...
En nimittele kuin vasta sitten kun minua on nimitelty,pakko on puolustautua .

Olisiko noin? Mahdanko olla säännön vahvistava poikkeus? Kun vähän muistelet miten aloit nimittelemään...
Mitäs siinä tee ilmoitus jos noin  on, ihan vapaasti siitä vaan sitten ainakin tiedetään kuka se oli.Aina olen puolustautunut sitten vasta kun on hyökätty se on tapani ja siitä pidän ehdottomasti kiinni.

Ainakin minun tapauksessani täyttä pashaa... Tai niin. Määrittele "Hyökkäys". Jos osoittaa että kirjoitat ihan höpöjä ja koet sen hyökkäyksenä joka oikeuttaa nimittelemään vaikka toinen ei ole nimitellyt niin sitten. Muuten tuo on ihan täyttä pashaa...
Voi hellan lestas sentään jos v....... niin varmaan kannattaa varautua vasta v......
ymmärrä nyt lapsi hyvä.
Tuo pojittelu ja lapsittelu ei ole kovin aikuismaista käytöstä, eikä varsinkaan anna ihmisestä älykästä kuvaa kun yrittää alentaa muut iän perusteella.

Sivupersoona

  • Vieras