Polttoaine ei ole aina ihan helpoimpia toimitettava. Jos soittamatta tuleva kuski peruttaa sen kotteronsa eka nurtsille kun tyhjentää taloon ja sitten polttoainevarasto on lukossa kun yrittää farmiin pudottaa. Siellä varastossa kun on muitakin säiliöitä ja öljyt sekä pikkukannut. Soittava kuski taas osaa pitää autonsa tiellä ja sitten on farmivarastokin auki. Eli ei ne aina ne soittopyynnöt ole turhia. Lisäksi olisi hyvä että joku sammuttaisi öljypolttimen kun päästetään öljyt säiliöön että kaikki moska ei olisi siivilässä. Tuskin turhaan kukaan laittaa soittopyynnön mutta jutut on enmpi kohdallaan kun asiat tehdään niin kuin asiakas haluaa.
Nesteellä näkyy olevan tapana, että ajojärjestelijä soittaa edellisenä päivänä ja kyselee kohteesta. Vaikka olisi tilaukseen kirjattu tarkkaankin. Sama homma kuskilla, soittaa yleensä pihalta ja kysyy ohjeet. Vaikka ajojärjestelijä on ne kirjannut toimitukseen. Hyvä systeemi, mutta tuntuu ihan turhalta tuo ylimääräinen soitto edellisenä päivänä kun ohjeet on annettu jo öljyä tilatessa. Ja ne lukee siinä kuitissakin. Mulla neljä öljysäiliötä pihalla, ja ohjeet hyvin yksinkertaiset mutta minkäs teet kun aina on eri kuski... Siksi "paikallinen" toimittaja huomattavasti helpompi näissä asioissa, vähemmän kuskeja, tutummat senssit.
Kesällä tuli tehtyä rakennus koneiden polttoainesäiliöille, tarkoitus laminoida iso kartta mökin seinälle ja sinne numeroitujen säiliöiden paikat. Ei tartte arpoa, jos osaa vähäänkään kuvaa tulkita

Yksinkertainen asia omasta mielestä voi olla toiselle kuitenkin epävarma, että on varmasti oikea säiliö jne.