Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alkoholiton olut  (Luettu 5198 kertaa)

optimisti

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Alkoholiton olut
Becksin blue alkoholiton on ihan Ok makuista. Olen harrastanut noita holittomia tai ykkösoluita jo runsaat viisi vuotta.

Maku on tottumiskysymys, kolmonen maistuu nyt tosi kitkerältä, A olutta tuskin suostuisin juomaan.

Alkoholittomissa on se hyvä puoli että niissä ei ole alkoholia ja se on jo sinällään hyvä asia. 8)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja eikös tuo juuri, mistä tykkää olekin se millä näitä markkinoidaan?         nykynuoriso harrastaa noita ihan kiusallaan...

navettapiika

• Vieras
Olen minäkin lukuisan määrän kyseistä tuotetta ostanut..silloin se vielä maksoikin melkein kympin pullo.. Nyt sitten kivitystä ihan vapaasti..ostin sitä meidän pojille, kun ei limsa maistunut ja sihijuomaa piti saada.. Ihan tiedoksi, kummastakaan alkoholittoman oluen suurkuluttajasta ei ole tullut juoppoa.. :)

optimisti

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen minäkin lukuisan määrän kyseistä tuotetta ostanut..silloin se vielä maksoikin melkein kympin pullo.. Nyt sitten kivitystä ihan vapaasti..ostin sitä meidän pojille, kun ei limsa maistunut ja sihijuomaa piti saada.. Ihan tiedoksi, kummastakaan alkoholittoman oluen suurkuluttajasta ei ole tullut juoppoa.. :)
Ihan oikein. Silloin aikoinaan A olut oli ainoa oikea, kolmosta maistoin ensi kerran vasta joskus parikymppisenä, koska se oli ihan lastenjuomaa siihen aikaan.

navettapiika

• Vieras
Ihan oikein. Silloin aikoinaan A olut oli ainoa oikea, kolmosta maistoin ensi kerran vasta joskus parikymppisenä, koska se oli ihan lastenjuomaa siihen aikaan.
Liikutaan ehkä hämärän rajamailla, kun juojat olivat 4 ja 5...aloittaessaan tämän kaljottelun... :-[

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aatteleppa mitä muumot päivähoitossa olikaan päivitelly kun poijjaat vaan kaljapulloilla koputtelivat!  eikös nuo holhoukseen?

navettapiika

• Vieras
Onneksi meitin kakarat eivät ole päivääkään päivähoidossa viettäneet.. Ei ole tarvinnut pelätä kommentteja kotielämästä.. ;)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Maistuu harjateräkseltä. Kerran join kun käytiin kirkossa. Muija sanoi että ei täällä sovi juoda alkoholia.
Fucking great  8)

Mä kattelen parhaillaan Lars von Trierin Antichrisriä kaljatölkki kourassa ja voin sanoa että elämä hymyilee  :)
Ootko katsonut Dogvillen? Se oli teatterissa aika hieno, lavasteisiin ja tehosteisiin ei anakaan ollut mennyt rahaa...
Nothing is Something Worth Doing

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Ookko sää maistanu spermaa. Sitä saa nyt maustettuna

Vai permalla se sepeteos-perhe on juhulistanu ittenäistä päivää...     :o

Oliko peltoinviljeliä & navetan poika völijysä...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!

No ei se nyt ihan niin pahaa ole kuin Valion sperma. 🎅
Sä tykkäätki siiss mun jutuist enemmpi! Ihquu! Hih!  :-*  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!