Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alkoholiton olut  (Luettu 4520 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Alkoholiton olut
Nappasin tuossa Janojuomaksi Lapin kullan arctic malt alkoholittoman. Oli kyllä hyvää. Kysymys kuuluu miksi siinä pitäisi olla promilleja? Mää en ainakaan niitä osannut kaivata?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Alkoholiton olut
Olut vaatii päihtymistarkoituksessa nautittuna alkoholia. Muuten ei.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Alkoholiton olut
sen muutaman pullon kun olen olutta maistanut, en ikänä ole niissä mitään eroa huomannut verrokkina toisiinsa. enkä niissä koskaan ole alkoholia maistanut.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Alkoholiton olut
Nappasin tuossa Janojuomaksi Lapin kullan arctic malt alkoholittoman. Oli kyllä hyvää. Kysymys kuuluu miksi siinä pitäisi olla promilleja? Mää en ainakaan niitä osannut kaivata?
En minäkään promilleja etsi. Tämä poika ei käytä alkoholia juuri ollenkaan, mutta kun otan pari olutta, olen täysin eri mies ja se kyllä juo.




 

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: Alkoholiton olut
Maistuu harjateräkseltä. Kerran join kun käytiin kirkossa. Muija sanoi että ei täällä sovi juoda alkoholia.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Alkoholiton olut
Maistuu harjateräkseltä. Kerran join kun käytiin kirkossa. Muija sanoi että ei täällä sovi juoda alkoholia.
Fucking great  8)

Mä kattelen parhaillaan Lars von Trierin Antichrisriä kaljatölkki kourassa ja voin sanoa että elämä hymyilee  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊

Viimeksi muokattu: 06.12.15 - klo:00:00 kirjoittanut Sepeteus

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊
Ai se vetäminen  :o

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Alkoholiton olut
Saksassa käyttivät alkoholittomia malleja yllättävästi, koska olut ja viini ovat myös ruokajuomia, yleisin kommentti oli, että pitäs vähän tätä olutmahaa pienentää, ja niin edespäin. Ja sekoittivat mm. kivennäisvettä valkoviiniin  :o  ja Spriteä olueeseen. Eikä KUKAAN ihmetellyt kellonajaltaan myöhäisimmissäkään pirskeissä, miksi käytin vain alkoholittomia.

Yhteen saksmannien limpparisekoitukseen ihastuin itse, ja se on Spezi. Eli jos menen vaikka hampparille, pyydän sekoittamaan siitä hanasta kokista ja jaffaa. On pirteä maku se.

-SS-

Köntys

  • Vieras
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊

Vetäsikö se lammaskin   :o

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊
Ai se vetäminen  :o

Niin ei vetässy lammasta, vaan punkkua kannun. Silloin ei ollu pulloja. 😊

Köntys

  • Vieras
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊
Ai se vetäminen  :o

Niin ei vetässy lammasta, vaan punkkua kannun. Silloin ei ollu pulloja. 😊

Olisko raamatussa kirjoitusvirhe. Jos panikin punikkia  ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Alkoholiton olut
Mitäs tuumatte pullosta punaviintä ruuan seuraksi?😊

Sitähän tää Jessekin vetäs lampaan kanssa.😊 mun mielestä sopii possunkin kanssa. 😊
Ai se vetäminen  :o

Niin ei vetässy lammasta, vaan punkkua kannun. Silloin ei ollu pulloja. 😊

Olisko raamatussa kirjoitusvirhe. Jos panikin punikkia  ;D

Sekin on mahdollista, koska on moneen kertaan kirjootettu. 😊

Jätkä

  • Vieras
Vs: Alkoholiton olut
Maistuu harjateräkseltä. Kerran join kun käytiin kirkossa. Muija sanoi että ei täällä sovi juoda alkoholia.

Muijas oli väärässä. Kyllä kirkko ja viina kuuluvat yhteen ja suomalaista kulttuuria ja perinteitä pitää kunnioittaa ja vanhoja hyviätapoja pitää pitää yllä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1445570882120.html

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Alkoholiton olut
Alkoholi lisää monasti todella turhia kaloreita ravintoon... ei kannata ihmetellä jos on tullut tavaksi (ruoan kanssakin) lipittää kun kesselikumpu leuan alla paisuu ja meistiä on haettava pajasta vyön jatkamiseksi. ALKOi ahistaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.