Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yllättävän arka olenkin  (Luettu 9652 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Yllättävän arka olenkin
Satuttiin äsken pojan kans ekana paikalle,kun traktori oli ojas kyljellään maanajokärry koukusta revenneenä vieres.
Tilanne näytti heti pahalta.Ketään ei ollu näkyvis,mutta kärryn ilmas oleva pyörä vielä pyöri.Kone oli mennessään katkaissu sähköpaalun,joka oli tiellä.
Soitin heti hätäkeskukseen ja kävelin kattoon onko kuskille käyny mitenkä.
Siinä sitä mietti että jos se onki raatona siä koneenalla,ja piti ihan hiukan keräillä ittee että pysty mennä kattoon :-[

No kunnossahan se kuski oli,sieltä se mönki hytistä pihalle pienillä naarmuilla.
Kuulin sivukorvalla kun poliisi kerto toiselle että 2promillee ylitty >:(

Köntys

  • Vieras
Vs: Yllättävän arka olenkin

Ne promillet taisi olla kuskin pelastus  :-\

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ei se niin heleppoo ole. Toiset toimii tuommosissa tilanteissa "automaattiohjauksella" ja se järkytys voi tulla vasta perästäpäin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ei se niin heleppoo ole. Toiset toimii tuommosissa tilanteissa "automaattiohjauksella" ja se järkytys voi tulla vasta perästäpäin.
Mulla on aina ennen ollu noin,kun noita kaikenlaisia on tullu nähtyä.Mutta nyt meinas vetää ihan lukkoon.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Yllättävän arka olenkin
Nää on juuri pahimpia kun pöly on tavallaan hälvenny. Silloin tavallaan ehtii reagoida mitä tuleman pitää. Jos se ajokki palaisi niin ei ottais yhtään luonteelle mennä kattomaan onko avuntarvitsijoita ja silloin saa toimittua osin tuurilla ja adrenaliinilla.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 786
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)
Komppaan >:(

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)
Kaatu mullakin kerran kärry tielle kauheessa kohmelossa. Mutkassa en hoksannu jarruttaa yhtään ja pari säkkiä salpietaria kellahti ja kippas kärryn. Tie oli poikki pari tuntia, no tää tapahtu niin kauan sitten, että rikos on jo varmaan vanhentunut  ;D
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Yllättävän arka olenkin
en minäkään juoppokuskeja komppaa mutta käyn kuitenkin onnettomuuden sattuessa ihmettelemässä menijää kun ei ole ihan varmaa käsitystä että onko kyseessä selvä vai joku känniääliö
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Yllättävän arka olenkin
Olen kahdesti osunut kolaripaikalle jossa veri on lentänyt, ei hääviä hommaa mutta ei voi olla auttamattakaan. Hommaa helpotti kun kummallakaan kerralla ei tarvinnut olla yksin. Toisella kerralla takana ajaneessa autossa sattui olemaan lääkäri. Yhden kerran työmatkalla näin auton joka oli metsässä, umpihangessa, valot yms. päällä. Kävin kurkkimassa sisälle, mutta auton luota lähti jalanjäljet tielle ja ketään ei ollut sisällä, eikä ulkona, jätin homman sitten siihen. Todennäköisesti rattijuoppo lähtenyt karkuun...
Nothing is Something Worth Doing

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)

Jaa. Hyvä ettei tipu.

 Mutta uskonnon vuoksi ihmisiä tappaneelle sulla tuntuu löytyvän. Tai ainakin syy on jossain muussa kuin siinä tappajassa. ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)

Jaa. Hyvä ettei tipu.

 Mutta uskonnon vuoksi ihmisiä tappaneelle sulla tuntuu löytyvän. Tai ainakin syy on jossain muussa kuin siinä tappajassa. ;)
Niinkö.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Yllättävän arka olenkin
+kakssatasella tuoreessa muistissa se oma jysäys... sillonki oli varmaan mukava nähdä että joku tuli auttaan. Mutta varmaan oli mukava kävellä koneen luo.

Ite en oo koskaan sattunu pahalle kolaripaikalle, vaikka aiemmin työkseni liikuin tienpäällä.
Kaveri oli ekana vanhalla ykköstiellä siinä mällisä ku matkailuauto ja laurilan bulkkiauto ajo nokakkain. Siinä tuli mustalle autolle usiampi reissu. Sen juttuja kuunnellessa toivottavasti ei koskaan tarvi samaa nähdä.
Mutta senki jutut tarvii kuunnella uudestaan ja uudestaan, se varmaan helpottaa sitäki ku saa puhua siitä.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Yllättävän arka olenkin
Tottakai kännisiäkin pelastetaan. Mutta kun pyytävät vetoapua niin juilin kyllä ennemmin jepsut paikalle. Yksikin väitti että kaveri ajoi ja sitä hädissään etsittiin. Tosiasiassa ajoi itse. Olisi pitäny viedä kotia väkisin vaikka keuhkot oli hajalla. Tappajia ne on eikä lähde ilman tappelua paikalta jos minun vastuulle osuu. Ja apuahan ne tarvii noustakseen ongelmastaan ja siinä.olen tehnyt varmasti osani.

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Yllättävän arka olenkin
Kyllähän se pistää miettimään kun auton romuun ahtautuu auttamaan ja siellä on loukkaantuneita ja ruumiita.
Useammalle kolaripaikalle olen sattunut pian kolarin jälkeen, johtuen siitäkin kun asuinpaikkani vieressä menee tie ja siinä on mutka parinsadan metrin päässä talosta.
Joka vuosi siinä joku ajaa autonsa metsään, muutama nokkakolarikin siinä on ollut.
Uskomattoman pitkä aika kun pidät jonkun veristä päätä paikoillaan ja odotat apujoukkoja 20 minuuttia, sireenit kuuluu kaukaa mutta ne minuutit on pitkiä odottaa...
Joskus tapahtuman jälkeen unta saa odottaa.

On muuten käsittämätöntä miten jotku ajaa liukkaalla kelillä lujaa kolaripaikan ohi, autoja joissa on hätävilkut päällä pujotellen, eikö ne ymmärrä että siellä voi maata ihmisiä jopa tiellä.
Itsekkin meinasin jäädä kerran auton alle vastaavasssa tilanteessa, peili hipaisi kättä kun auto suhahti ohi.