Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yllättävän arka olenkin  (Luettu 9656 kertaa)

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: Yllättävän arka olenkin
Hmm..
Eilen tuli paikalliselta ABC:ltä mauto eteen,ilman valoja helkutinmoisessa räntäsateessa.
Sain himmattua,kun olin vaihtanut alle maastokumit.
Sai palautteen nopeasti pitkillä valoilla höystettynä rääkällä ja välkyillä.
Ajettuani ohi tuli mieleen kuskin kunto.Jarruttelin ja meinasin käydä
kysymässä kuntoa,että tarvitsiko välkkyautoa edelle varoittamaan kanssa-autoilijoita.
Jäi tekemättä kun olin menossa pelastamaan naisautoilijan rengasrikosta.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ja näin... siihen loppui ohisujahtajilta kiire heiltäkin.


...kaksi henkilöautoa osui ohitustilanteessa toisiinsa, minkä jälkeen molemmat autot suistuivat ojaan. Toinen liikenneonnettomuus tapahtui, kun samaisen onnettomuuspaikan ohi yrittäneet kaksi henkilöautoa törmäsivät toisiinsa ja toinen autoista vielä paloautoon.

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/kolaripaikan-ohi-yrittaneet-aiheuttivat-uuden-onnettomuuden-moottoritiella-torniossa/714221/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

  • Vieras
Vs: Yllättävän arka olenkin
Yhden kerran oon myös kuolleksi todettua vanhusta ojanpohjalta ollut pelastamassa. Joku sairaskohtaus kait? Pari yötä mietitytti. Jos tapaus olisi ollut pääkaupunkiseudulla, kriisiryhmää olisi varmaan tyrkytetty ja muutakin paapontaa, mutta kun maalla sattui niin ei sen kummempaa...  :-\

Lisätään vielä että lanssin oon soittanut paikalle varmaan kymmenen kertaa ja kertaakaan en turhaan.  :-[

Viimeksi muokattu: 05.12.15 - klo:23:05 kirjoittanut Köntys

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4393
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Yllättävän arka olenkin
Mä näin yksi syksy keskellä päivää kun henkilöauto ajoi hyvin säädyllistä vauhtia, loivasta mutkasta vielä loivemmin kaartaen katolleen ojaan. Hetken ihmettelimme noin 200 m päässä että mihin se auto katosi...
Oja oli niin syvä ja leveä että se oli aika jämptisti siinä nalkissa. Ovia ei saanut yhtään auki, penkan ja auton välissä maaten ikkunan välistä kättä pujotellen sain moottorin pysäytettyä, se ehti käydä ylösalaisin ehkä 5 min. Sisällä vanhahko pariskunta roikkui vöissä, toinen oli lyönyt itsensä johokin niin että verta valui eikä puhunut kunnolla, ja toinen valitti koko ajan selkäänsä ja oli kummassa asennossa takapenkillä. Kauppatavarat siellä sisällä sikinsokin ja maidot ympäriinsä. Mitään muuta ei oikeastaan voinut tehdä kuin soittaa lanssi ja palokunta. Kaveri toi sammuttimen siihen varalle jos olisi alkanut palaa. Se oli niin sopivasti hieman kallellaan siinä ojassa kiilautuneena että alusta oli oikeastaan ainoa johon pääsi käsiksi :-/

Olisihan sen etukuormaajalla, liinoilla tms saanut käännettyä mutta tulimme tulokseen että emme yritä liikuttaa mitään kun emme tienneet mikä uhrien tila oikein oli.

Lopulta siihen tulivat ammattilaiset paikalle, palokunta leikkasi B-pilarista pätkän ja puolet ovesta jotta uhrit saatiin ulos. Tuossa vaiheessa lähdimme kaverin kanssa siitä pois, pitkään siinä pientareella ea-miehet puuhasivat paarien ympärillä ja sitten lähtivät viemään eteenpäin. En tiedä mikä oli syynä enkä miten juttu päättyi. Eivät olleet paikkakuntalaisia. Auton vei hinuri samana iltana.

Siinä tuli vähän sellainen hölmö olo kun mitään merkittävää puhelinsoiton lisäksi ei kykene tekemään. Minuutit olivat tosi pitkiä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Yllättävän arka olenkin
Mä lykkäsin kerran yhden rattijuopon syvälle ojaan  :)

Puuha-Peten harmiksi se oli suomalainen ja vaaleaihoinen  :) Musu oli mennyt samaan paikkaan, mutta just ne äärimusuhan eivät edes juo viinaa  :-\ Normaalit kyllä juovat
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Yllättävän arka olenkin
Mä lykkäsin kerran yhden rattijuopon syvälle ojaan  :)

Puuha-Peten harmiksi se oli suomalainen ja vaaleaihoinen  :) Musu oli mennyt samaan paikkaan, mutta just ne äärimusuhan eivät edes juo viinaa  :-\ Normaalit kyllä juovat

Siis tuuppasit vaaleaa musua  :) :-*

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19963
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Yllättävän arka olenkin
Täällä esitetty toinen epäilys on toistaiseksi spekulatiivinen. Se toinen epäilys ei ole. Ja se on seuraavan rattijuopon tekemä hengenriisto. Tapahtuu taasen vähintään lähikuukausien aikana.  Tuota ensin mainittua epäilyksen tapaa soveltamalla voisimme ajatella, että jokainen täkäläisestä neljästä miljoonasta alkoholia naukkailevasta kortinomistajasta pitäisi tehdä murhayritys-syyte heti paikalla. Mutta ei tehdä, koska ikävän tapauksen sattuessa kyse on kuitenkin henkilön, ei rodun tai uskonnon ominaisuuksista. Kaikki alkoholia nauttineet eivät hyppää kännissä rattiin. Rattijuoppojen aiheuttamia kuolemantapauksia siis on usean kappaleen (3-4) verran kuukaudessa. Jopa hirvet tappavat tällä hetkellä enemmän ihmisiä kuin tämä tähänkin keskustelunjuonteeseen tuputettu spekulatiivinen uhka.

-SS-

Köntys

  • Vieras
Vs: Yllättävän arka olenkin
Jokainen uhri on turha  :-\

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yllättävän arka olenkin
Hirviukkojen harrastus on kallista. Poronhoitoalueella ajaminen itsemurhan yrittämistä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: Yllättävän arka olenkin
Kyllähän se pistää miettimään kun auton romuun ahtautuu auttamaan ja siellä on loukkaantuneita ja ruumiita.
Useammalle kolaripaikalle olen sattunut pian kolarin jälkeen, johtuen siitäkin kun asuinpaikkani vieressä menee tie ja siinä on mutka parinsadan metrin päässä talosta.
Joka vuosi siinä joku ajaa autonsa metsään, muutama nokkakolarikin siinä on ollut.
Uskomattoman pitkä aika kun pidät jonkun veristä päätä paikoillaan ja odotat apujoukkoja 20 minuuttia, sireenit kuuluu kaukaa mutta ne minuutit on pitkiä odottaa...
Joskus tapahtuman jälkeen unta saa odottaa.

On muuten käsittämätöntä miten jotku ajaa liukkaalla kelillä lujaa kolaripaikan ohi, autoja joissa on hätävilkut päällä pujotellen, eikö ne ymmärrä että siellä voi maata ihmisiä jopa tiellä.
Itsekkin meinasin jäädä kerran auton alle vastaavasssa tilanteessa, peili hipaisi kättä kun auto suhahti ohi.

On autoilijoilla asenteissa vikaa, kun onnettomus/ kolaripaikan ohitse vauhdilla,
Yhtään hidastamatta ohitse, vaikka olisi jo hälytysajoneuvot majakat vilkkuen paikalla,
Itse kyllä hidastan vauhdin, varautuen pysähtymään.
Eikä huono kelikään vaikuta mitään, sama vauhti.
Raskas liikenne kyllä hidastaa ja tarpeen vaatiessa pysähtyy onnettomuuspaikalle,
Viron/ venäjän kuskit suhaa välillä vauhdilla ohitse

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ny sitte pitää viä mennä asemalle antaan joku virallinen todistus.Huvittaisi sitte yhtää :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ny sitte pitää viä mennä asemalle antaan joku virallinen todistus.Huvittaisi sitte yhtää :(

Meet ämällällä ja koitat päästä seittemään litraan... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Yllättävän arka olenkin
Ny sitte pitää viä mennä asemalle antaan joku virallinen todistus.Huvittaisi sitte yhtää :(

Eliminoin taannoin yhden hörhön auton joka meinasi tulla päälle. Soitin jepsut, joille toimitin kiinnioton jälkeen yhden autonosan, joka esti ajamisen. Kaveri otettiin sekaisena ratista kiinni. Olisi pitänyt mennä oikeuteen vielä todistamaan, mutta ei huvittanut asunnotonta huumehörhöä varastetulla autolla mennä enää saattelemaan.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)

Jaa. Hyvä ettei tipu.

 Mutta uskonnon vuoksi ihmisiä tappaneelle sulla tuntuu löytyvän. Tai ainakin syy on jossain muussa kuin siinä tappajassa. ;)
Niinkö.

Niin.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Yllättävän arka olenkin
Multa ei sit taaskaan tipu sääliä känniääliö-maansiirtoukko-idiootille, toivottavasti maksaa itse aiheuttamansa vahingon menee konkkaan/hoitoon tms.  :)

Jaa. Hyvä ettei tipu.

 Mutta uskonnon vuoksi ihmisiä tappaneelle sulla tuntuu löytyvän. Tai ainakin syy on jossain muussa kuin siinä tappajassa. ;)
Niinkö.

Niin.

Jaa. :o
It ain't over till the fat lady sings