Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mb C250cdi autom.  (Luettu 6548 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: mb C250cdi autom.
C-sarjan sedan oli joskus viis vuotta sitten. Auto meni vaihtoon kun tuli tarve saada kolme turvaistuinta/-kaukaloa takapenkille. Leveys sedanissa ja farmarissa sama.

Eli jos jos aiot paappailla kolmannen istuimen takapenkille niin silloin täytyy hankkia se paappainen autokin.

Joo, ja paappasella mallilla on paapan jano... ;D



Niin, ja mulla on kolme turvajakkaraa siellä takapenkillä...
Meillon mlläs jotain vikaa.Emännällä näyttää 7l ja mulla 10-12 :o

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: mb C250cdi autom.
eiköös nuo automaatti c mersut pidä kiertää kaukaa mikäli kukkaro ei aivan ompeleet soikeena pingota, ite mersunkin miehet myöntää että joskus on jotain ollut niissä ei mitään suurta kuitenkaan= uusi loota sillontällön;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

myllymäki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: mb C250cdi autom.
Tuli juuri haettua Frankfurtin liepeiltä tuollainen 220T cdi a w204 facelift ja kyllähän se kehitys on taas mennyt eteenpäin vanhaan w211 E-malliin.
Tuo farkku on painavampi, kuin vanha E sedan. Ajo-ominaisuuksia ei voinut moittia yli 200km/H nopeuksilla autobaanoilla.
Tuota 200cdi-koneista ei kannata ostaa; on vanhempaa tekniikkaa, vanhoilla suuttimilla ja yhdellä turbolla. 220 ja 250 koneet ovat fyysisesti identtisiä ja näin ollen 220 päivitettävissä yli 200hv teholle jälkeen päin.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: mb C250cdi autom.
C-sarjan sedan oli joskus viis vuotta sitten. Auto meni vaihtoon kun tuli tarve saada kolme turvaistuinta/-kaukaloa takapenkille. Leveys sedanissa ja farmarissa sama.

Eli jos jos aiot paappailla kolmannen istuimen takapenkille niin silloin täytyy hankkia se paappainen autokin.

Joo, ja paappasella mallilla on paapan jano... ;D



Niin, ja mulla on kolme turvajakkaraa siellä takapenkillä...
Meillon mlläs jotain vikaa.Emännällä näyttää 7l ja mulla 10-12 :o

Meillä ollaan oltu tasa-arvoisempia. Kulutuserot vaan 0,5-1,5 litraa per satanen. Vaimo ajaa edullisemmin, sille voi suositella kuskin hommia erityisesti pikkujouluihin.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: mb C250cdi autom.
C-sarjan sedan oli joskus viis vuotta sitten. Auto meni vaihtoon kun tuli tarve saada kolme turvaistuinta/-kaukaloa takapenkille. Leveys sedanissa ja farmarissa sama.

Eli jos jos aiot paappailla kolmannen istuimen takapenkille niin silloin täytyy hankkia se paappainen autokin.

Joo, ja paappasella mallilla on paapan jano... ;D



Niin, ja mulla on kolme turvajakkaraa siellä takapenkillä...
Meillon mlläs jotain vikaa.Emännällä näyttää 7l ja mulla 10-12 :o

Meillä ollaan oltu tasa-arvoisempia. Kulutuserot vaan 0,5-1,5 litraa per satanen. Vaimo ajaa edullisemmin, sille voi suositella kuskin hommia erityisesti pikkujouluihin.

Komppaan ja aikoi olla kuskina pikkujouluissa :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: mb C250cdi autom.
eiköös nuo automaatti c mersut pidä kiertää kaukaa mikäli kukkaro ei aivan ompeleet soikeena pingota, ite mersunkin miehet myöntää että joskus on jotain ollut niissä ei mitään suurta kuitenkaan= uusi loota sillontällön;) ;D 8) ::)

Itse kiertäisin kaukaa vag konsernin kaikki tomaatit, noist mersuista on automaateista vaihdeltu ja korjattu lähinnä ohjainbokseja. Veljelläkin oli siviilipirssi e46 jatkeessa taannoin semmoisia ongelmia.

Suht hyvä kuva jäänyt noiden mersujen automaattien kestävyydestä, toki niin se pitää ollakin, kun vaikea on edes kuvitella mersua manuaalina.

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: mb C250cdi autom.
Ja heti se vagitus alkoi.Älä ny viitti. Minullakin ollu Passattia ja Toitsuja eikä ne oikeen vakuuttanu,mut sitä ei ilmeisesti nyt kysytty? ;);D

Mesemiehet on hauskoja. Heti ollaan härillään ku vähä härkkii. Yhtä mesemiestä lainatakseni "mää en ymmärrä miks muun merkkisiä ees valmistetaan..."

Mersulla oon ajanu ihan työkseenki, sitä kuuluisaa taksia. Ei se missään nimessä huono auto oo, hyvä ajaa ja tilavakin. Yleensä mellevät varusteet. Mutta kuhan ei itte tarvi niitä remontteja maksaa...  ;)

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: mb C250cdi autom.
C-sarjan sedan oli joskus viis vuotta sitten. Auto meni vaihtoon kun tuli tarve saada kolme turvaistuinta/-kaukaloa takapenkille. Leveys sedanissa ja farmarissa sama.

Eli jos jos aiot paappailla kolmannen istuimen takapenkille niin silloin täytyy hankkia se paappainen autokin.

En mä sittenkään paappaile. Siinä kokoluokas vaihtoehdot on rinkelikeula tai bmw.
Nyt on aakutonen ja b5 aanelonen. Tuos nelkuskin on kaks turvaistuinta kiinni. Ahdashan se on mutta välttää hoitoon kuskaamisiin ym. Kutoses on kyllä tilaa ja hyvä auto ollu muutenkin, mutta huvittais vaan kokeilla jotakin muutakin välillä.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: mb C250cdi autom.
eiköös nuo automaatti c mersut pidä kiertää kaukaa mikäli kukkaro ei aivan ompeleet soikeena pingota, ite mersunkin miehet myöntää että joskus on jotain ollut niissä ei mitään suurta kuitenkaan= uusi loota sillontällön;) ;D 8) ::)

 Huono akku startatessa tiputtaa jännitettä alle turvarajan, ZF-loota siitä huolestuu>menee vikatilaan, hoidon kalleus säädetään oikeimmalla pedaalilla.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: mb C250cdi autom.
eiköös nuo automaatti c mersut pidä kiertää kaukaa mikäli kukkaro ei aivan ompeleet soikeena pingota, ite mersunkin miehet myöntää että joskus on jotain ollut niissä ei mitään suurta kuitenkaan= uusi loota sillontällön;) ;D 8) ::)

 Huono akku startatessa tiputtaa jännitettä alle turvarajan, ZF-loota siitä huolestuu>menee vikatilaan, hoidon kalleus säädetään oikeimmalla pedaalilla.

Tossa on varmaan kyseessä se vanhan mallin lootajäähdytin joka vuotaa nesteensä atf:n joukkoon ja rikkoo "askin".

Vaiva on poistunut muistaakseni 2007 marraskuulla jolloin jäähy on vaihdettu eri merkkiseen.

Jännitteen alentuminen alle turvarajan aiheuttaa sitten muutakin oiretta ku pelkän askin sohlaamisen.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: mb C250cdi autom.
Tua eiköhänse mesen tomaatti laatikko nyt kuitenkin kestäne vertailun kestävyytensäpuolesta muihin merkkeihin. Niihin ohjain lootiin joskus tosiaan menee ööliä sisälle. Sitte näistä lootista saadaan pajotettua aika lujia jopa ST vehkeisiin.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: mb C250cdi autom.
Mersun laatikossa ei ole ongelmia jos öljyt vaihdetaan 60 tuhannen välein ja samalla vaihdetaan johtosarjan läpiviennin kumi ja sen kumin takia öljyä voi löytyä boxista,autot alle vuosimallin 2006/6.


Glykooliongelmia oli 2002-2004.

Tuohon c-mallin mersuun sanoisin että sitä ei pidä sitten ollenkaan verrata e-malliin muuta samaa ei ole kuin tähti.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: mb C250cdi autom.
Mersun laatikossa ei ole ongelmia jos öljyt vaihdetaan 60 tuhannen välein ja samalla vaihdetaan johtosarjan läpiviennin kumi ja sen kumin takia öljyä voi löytyä boxista,autot alle vuosimallin 2006/6.


Glykooliongelmia oli 2002-2004.

Tuohon c-mallin mersuun sanoisin että sitä ei pidä sitten ollenkaan verrata e-malliin muuta samaa ei ole kuin tähti.

Ei, kyllä se ilmeni vielä 11.2007, E-mallissa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: mb C250cdi autom.
Ei pidä paikkaansa.O-renkaat petti Valeon jäähdyttimissä 2002/2-2004/9 5 ja 6 sylinteriset mallit jonka jälkeen tuli Behrin jäähdyttimet.

"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: mb C250cdi autom.
Mersun laatikossa ei ole ongelmia jos öljyt vaihdetaan 60 tuhannen välein ja samalla vaihdetaan johtosarjan läpiviennin kumi ja sen kumin takia öljyä voi löytyä boxista,autot alle vuosimallin 2006/6.


Glykooliongelmia oli 2002-2004.

Tuohon c-mallin mersuun sanoisin että sitä ei pidä sitten ollenkaan verrata e-malliin muuta samaa ei ole kuin tähti.

Niin tosiaan se C koppanen on varsinkin sportti alustalla paaljon parempi ajettava. Meillä siis on molempia. Remontinteko sitte taas o E koriseen mukavampaa kun on sitä tilaa enempi. Vaikka eisieläkää liikaa ole 8 koneen kanssa :P
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!