Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhelimeen vastaaminen  (Luettu 12928 kertaa)

V. Allan Haakert

• Vieras
Vs: Puhelimeen vastaaminen
Meillä on yksi rehukauppias, joka vaihtoi numeron tuntemattomaan, kun ei vastattu siihen julkiseen...kerran vastasin ja en tilannut.. ;D

Oliks hän Obama eikun JoHaRa? Voi sinua piikaa mikä sinua riivaa?
Sai siitä kärsiä lehmät ja itse...
Jos rehu on niin huonoa, ettei sitä saa kaupaksi kuin liehittelemällä emäntää, niin ei sitä kannata ostaa.. Onneksi on löytynyt muitakin rehuja, ilman liehittelyjä.. ;D

Ehkä miespuolisen rehukulassin on parempi liehitellä sen emännän kanssa kuin isännän....

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vastaan aina etu ja sukunimellä oli sitten soittaja kuka tahansa .
Antaa heti ikävän luikurin imagon kun ei vastata omalla nimellä.
Kuuluu myös hyviin tapoihin vastata etu ja sukunimellä.
Jos tuttavat joiden nimi näkyy niin pelkkä tervehdys "Terve " riittää tai Päivää tai Iltaa.
Pelätä ei kannatta eli vastatkaa omalla nimellä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Kyllä pelkkä etunimi riittää, koska soitettaessa todennäköisesti tiedetään kenelle soitetaan. Jos on joku lehtimyyjä tai vastaava, niin yleensä ynähdän myöntävän vastauksen, kun kysytään olisiko aikaa. Sitten lasken luurin pöydälle ja odottelen sen aikaa, että soittaja kyllästyy. Useampi kymmenen tyyppiä on varmaan saanut minusta epäkohteliaan kuvan. Minä olen taas saanut soittajasta häirikön kuvan ja palkitsen sen laittamalla kyseisen puhelinnumeron nimeksi "Älä vastaa xx". Jos puhelimeen on soitettu, siten etten ole päässyt vastaamaan, niin tarkistan lähes aina soittajan. Usein se kannattaakin ja kyseinen numero saa "Älä vastaa"-statuksen. Tämä yleensä kannattaa. Perjantainakin soitteli "Älä vastaa 13", soitelkoon rauhassa myös jatkossa, vastausta on turha odottaa. Ei ole ollut epäkohteliaisuudesta mitään haittaa tähän mennessä...

P.S. toivottavasti soittajia harmittaa kovasti...

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Kyllä pelkkä etunimi riittää, koska soitettaessa todennäköisesti tiedetään kenelle soitetaan. Jos on joku lehtimyyjä tai vastaava, niin yleensä ynähdän myöntävän vastauksen, kun kysytään olisiko aikaa. Sitten lasken luurin pöydälle ja odottelen sen aikaa, että soittaja kyllästyy. Useampi kymmenen tyyppiä on varmaan saanut minusta epäkohteliaan kuvan. Minä olen taas saanut soittajasta häirikön kuvan ja palkitsen sen laittamalla kyseisen puhelinnumeron nimeksi "Älä vastaa xx". Jos puhelimeen on soitettu, siten etten ole päässyt vastaamaan, niin tarkistan lähes aina soittajan. Usein se kannattaakin ja kyseinen numero saa "Älä vastaa"-statuksen. Tämä yleensä kannattaa. Perjantainakin soitteli "Älä vastaa 13", soitelkoon rauhassa myös jatkossa, vastausta on turha odottaa. Ei ole ollut epäkohteliaisuudesta mitään haittaa tähän mennessä...
Fonecta Caller oli hyvä palvelu kun se haki automaattisesti yhteystiedot puhelimen näyttöön, harmi että se ei toimi ompussa. Jos joku tuttu soittaa, vastaan ihan mitä huvittaa. Jos on joku virallisempi tapaus tai vieras numero, niin ihan etu-sukunimikombolla. Jos soittaja osoittautuu helppoheikiksi, reaginti riippuu ihan fiiliksestä. Joskus jaksan enemmän kuin taas joskus pamahtaa punaista luuria välittömästi. Olen joskus ollut hetken puhelinmyyjänä, niin periaatteessa yritän pitää pienen kohteliaisuuden myös heidän kanssaan. Mutta jos on huono hetki, niin ei.
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Fonecta Caller oli hyvä palvelu kun se haki automaattisesti yhteystiedot puhelimen näyttöön, harmi että se ei toimi ompussa. Jos joku tuttu soittaa, vastaan ihan mitä huvittaa. Jos on joku virallisempi tapaus tai vieras numero, niin ihan etu-sukunimikombolla. Jos soittaja osoittautuu helppoheikiksi, reaginti riippuu ihan fiiliksestä. Joskus jaksan enemmän kuin taas joskus pamahtaa punaista luuria välittömästi. Olen joskus ollut hetken puhelinmyyjänä, niin periaatteessa yritän pitää pienen kohteliaisuuden myös heidän kanssaan. Mutta jos on huono hetki, niin ei.

;D

Sammakko, ja sammakon hintsuluuri. Ota sääkin lumppu niinkuin oikeet ihmiset. CoCia voi pelata sit tabulla.
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Opelmies vastaa lumppuunsa " Opelmiehellä, Corsa puhelimessa"  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Älä sä sekaanu mun lumppuun. >:(

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Kiva että kettoit että "lumppusi on erossa cocistasi"  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mun coc ei oo sun huoles.  ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Katoppa naamapalmusta "historian essee"  😅😅😅

Sen vois lähettää "hänelle jonka nimeä ei saa lausua" 😅😅

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Katoppa naamapalmusta "historian essee"  😅😅😅

Ilimituuma...  ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Voldemort?
Nothing is Something Worth Doing

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Koetan olla asiallinen, sen verran kun osaan. Kesällä "tuntematon numero soittaa" on luultavasti alueen poliisilaitos, joka soittaa kertoakseen, että lampaitamme juoksee jossain tuossa valtatiellä. Siis laidunkaudella vastaan myös "tuntemattomiin", muina vuodenaikoina en yleensä. Ja tietysti on numeroita "x","xx", "xxx", jne., joiden annetaan soida rauhassa...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla ei kännykässä näy kuin numero jos sitä ei ole jo yhteystidoissa joten mistä tiedätte mikä virma siellä soittelee kun näkyy noissa myyntivirmoissakin olevan ihan 044, 040, 050 jne alkuisia numeroita... lisäks nää hiivatin kyselijät päälle.

Dr.Who

• Vieras
Aikaisemmin esim lehtikauppiailla ei ollut numeroa,mutta nykyisin ne ovat normaalin näköisiä matkapuhelinnumeroita,ja niihin tulee kyllä vastattuakin,koska ei sitä tiedä kuka milloinkin soittaa jolla on esim avun tarvetta tien päällä metsässä tai muuta.No työtäänhän nekin tekevät ja aivan hyvin voi sanoa ettei nyt ehdi keskustelemaan,tai sanoa ettei kiinnosta tarjous,siinä ei mene kauaa aikaa.
Suoramarkkinointiin voi laittaa markkinointikiellon,se vähentää ihmeesti puhelinkaupustelua ainakin minulla,emännälle tulee huomattavasti enemmän myyntipuheluita.Mutta jos johonkin lehtikonsernin kilpailuun laittaa numeronsa niin kyllä sieltä tasaisesti soitellaan,milloin aku ankkaa me naisia omin käsin onneen ym. lehteä tarjoillen. ;D ;D.Numeroni pidän julkisena,koska katson että voin olla tavoitettavissa,monellahan sitä ei löydy mistään tiedustelustakaan.Silloinhan ko henkilöä ei ole olemassakaan.