Nestekaasutoiminen lämmitin täytyy olla alempana kun lohko,
Vapaa kierto ei muuten toimi.
Lähtevä/kuuma liitäntä lohkon takaosaan, öljynsuodattimen lähistölle,
Paluu/kylmä liitäntä sylinterikannessa etuosaan, vesipumppukotelon ja
Alavesiletkun lähdön tienoolle, siinä pitäisi olla valmis liitäntä( tulppa)
Itse rakentanut megavalluun noin, välille liittimiksi tavalliset 3/4*
Hydrauliikan pikaliittimet, vois puolituumaisetkin mennä,
Helppo kytkeä ja irroittaa.
Lisänä omassa on sähköinen kiertovesipumppu, omassa ei muuten toiminut
(Tehtaalta oli putkistoon eksynyt muovitulppa paisuntasäiliön ja
Vesipumppukotelon väliin!!
)
Kiertovesipumppuja saa tavallisesta autotarvikeliikkeistä,
Hinta noin 50€ luokkaa ( asuntoauton,pakettiauton kiertovesipumppu)
Vapaassa kierrossa lämmitin täytyy olla alempana ja letkujen nousta
Ylöspäin, muutoin kierto estyy
On se tehokas verrattuna lohkolämmittimeen, näitä on kahta
Eri kokoluokkaa, pienempi 4 - sylinterisiin ja isompi 6- sylinterisiin,
Mulla pienempi, vie vaan vähän enempi lämmitysaikaa 6 koneelle