Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tempon pyörät  (Luettu 7191 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
tempon pyörät
onko kellää käytös niitä uuremman mallisia taittopyöriä joirenka pitääs putsaantua paremmin? onko apua?

5kertaa ketjun laitto takaasi samana päivänä alakaa mitetityttähän jotaki parannuksia.. vaikka puskuvaunuhan tuosta tarttis teherä ;)
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D
Power By Perkins

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

Kyllä se voi,  jos ketjut ja vetorattaat on tiensä päässä. Ja siihen ei auta kuin agrikymin asiakaskäynti ;D Uudesta mallista ei mullakaa tietoa :o  Tempo sopii valitettavasti vain syyslevitykseen, koska silloin on aikaa tehdä remonttiakin välillä. Mutta on se vaan halpa ja helppo korjata

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

Kyllä se voi,  jos ketjut ja vetorattaat on tiensä päässä. Ja siihen ei auta kuin agrikymin asiakaskäynti ;D Uudesta mallista ei mullakaa tietoa :o  Tempo sopii valitettavasti vain syyslevitykseen, koska silloin on aikaa tehdä remonttiakin välillä. Mutta on se vaan halpa ja helppo korjata

Ja ei keväällä saa sitä paskakunttaa sekaisin millään.... :-\
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
FIXIT

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

en tiä muuta kuin että avarampi jollain tavalla eli ei kerää turvepaskaa ympärilleen ja sitä kautta aja ketjua pois pyörältä.

ketjun tiukkuudella ei ole merkitystä, seuraavaksi vain antaa jostain periksi.. takalasi auki kun ajelee niin äänestä kuulee koska pomppaa pois mutta ku aina menee vartti niin turhauttaa...
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

Kyllä se voi,  jos ketjut ja vetorattaat on tiensä päässä. Ja siihen ei auta kuin agrikymin asiakaskäynti ;D Uudesta mallista ei mullakaa tietoa :o  Tempo sopii valitettavasti vain syyslevitykseen, koska silloin on aikaa tehdä remonttiakin välillä. Mutta on se vaan halpa ja helppo korjata

vetorattaalla pysyy aina siinä ei ole ongelmaa, vain etu eli taittopäässä takkuaa
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=685&Itemid=20&lang=fi
  Onks se joku noista ?

oho!

kiitti linkistä!

ny ku vain tietääs minkä mallinen!!

hinnat 1/10 suomen hinnasta >:(
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: tempon pyörät
ihanan kallista, osta varuilla pari lisää...

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

en tiä muuta kuin että avarampi jollain tavalla eli ei kerää turvepaskaa ympärilleen ja sitä kautta aja ketjua pois pyörältä.

ketjun tiukkuudella ei ole merkitystä, seuraavaksi vain antaa jostain periksi.. takalasi auki kun ajelee niin äänestä kuulee koska pomppaa pois mutta ku aina menee vartti niin turhauttaa...
No turvepaska on varmaan ainutta tavaraa jota en oo levittäny, siksi itselleni aivan uuden kuuloinen ongelma  :)
Power By Perkins

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: tempon pyörät
Minkälainen se uusi malli on  ??? 70 kuormaa itävaunulla tälle vuotta ja pari kertaa tiukkasin ketjua ja pari kolaa väänty, ei muuta.. Miten vitussa se ketju voi 5 kertaa päivässä irrota   ;D

en tiä muuta kuin että avarampi jollain tavalla eli ei kerää turvepaskaa ympärilleen ja sitä kautta aja ketjua pois pyörältä.

ketjun tiukkuudella ei ole merkitystä, seuraavaksi vain antaa jostain periksi.. takalasi auki kun ajelee niin äänestä kuulee koska pomppaa pois mutta ku aina menee vartti niin turhauttaa...
No turvepaska on varmaan ainutta tavaraa jota en oo levittäny, siksi itselleni aivan uuden kuuloinen ongelma  :)
Sama ilmiö kuin ennen Vapolla telakoneen ketjuihin kertyi turvetta ja lunta että piti putsata oli työlästä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
nojjooo.. eli se kolomesakaraanen on se uuree versio ja se siis on jo käytös kun oli alakuperääsenä, ja siis silläkin ongelmia..


no onko kellää mihinää muus merkis tuollaasta vetoratasta etupääs taittopyöränä?

eli:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=2336&category_id=685&option=com_virtuemart&Itemid=20&lang=fi


kun se siis pysyy puhtahana mutta epäälyttää että nouseeko ketju sitte tuohon pykälän päälle kunei oo vetämäs.. (näin on kuulema käytös maknumis jotta sama ratas molemmis päis..)

vai pitääskö vain teherä kaapimet..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: tempon pyörät
Kuinka vanhat ketjut sulla on?Ja onks ne yhtä pitkät ja yhtä monta lenkkiä?Mulla oli vanhoilla ketjuilla samaa vikaa kun ei olleet tasaiseen venyny.Yhes ostoksessa oli napsittu lenkkejä pois vain toisesta ketjusta.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
Kuinka vanhat ketjut sulla on?Ja onks ne yhtä pitkät ja yhtä monta lenkkiä?Mulla oli vanhoilla ketjuilla samaa vikaa kun ei olleet tasaiseen venyny.Yhes ostoksessa oli napsittu lenkkejä pois vain toisesta ketjusta.

Juu.. ei oo ketjuusta kii ny.. kyllä se on aiva torettu se paskan kerääminen pyörän ympäri..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: tempon pyörät
no nyt on löytynyt tähän ongelmaan ratkaasu, kokemuksia on vasta tältä keväältä mutta vaikuttaa lupaavalta.. selevittelen viä mihin kaikkiin tempoohin tämä sopiis ja yv:llä lisätietoja ja ilmoittautumiset tilauksille, tarkootuksena kasata yksinkertaanen edullinen muutossarja jonka pystyy itse asentamaan ja parantamahan täten tempon luotettavuutta huomattavasti..

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..