Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikäs erikoisuus?  (Luettu 8678 kertaa)

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Mikäs erikoisuus?


Siin ois äijä vehe  8) 8)

Näyttää ainakii isolt :D

Viimeksi muokattu: 24.10.15 - klo:08:59 kirjoittanut Calahan

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Ai näin vai https://www.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E  ;D
Nothing is Something Worth Doing

V. Allan Haakert

  • Vieras
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
pessimisti ei pety!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
pessimisti ei pety!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
Kaipa se oli järeämpi.. Kysy insinööriltä mikä tuota on kehittänyt..

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)

Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
Kaipa se oli järeämpi.. Kysy insinööriltä mikä tuota on kehittänyt..

Huonosti löytyy mistään tietoa Brassivehkeistä, voimansiirto kaiketi ollut jo silloin synkronoimaton 12+4 laatikko? Brasiliassa tehdään 35km/h kulkevaa 200 heppaista synkronoimattomalla loodalla olevaa vetokonetta edelleen suuria määriä. Synkronoimaton laatikko suorilla hampailla hyvä pitkäkestoiseen raakaan vetotyöhön, saadaan lyhyet laakerivälit laatikkoon ja suorat hampaat eivät tee päittäisvoimia, ääntä kyllä lähtee sillä rakenteella mutta haitanneeko tuo kun Peltoreita saa vielä kaupasta. Kelpaisi mulle tuommoinen uusi edullinen ja yksinkertainen 200hp peruskone muokkaustöihin, nopeammilla koneilla sitten muut ajot.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7116
  • karkki vai keppana?
Vs: Mikäs erikoisuus?
Löytyy kuvista toinenkin 1102 K  malli.
pessimisti ei pety!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Mikäs erikoisuus?
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Ai näin vai https://www.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E  ;D
Niinno voi kai se tehä tuonki mutta ensin tuli mieleen että tuo etuakseli voi kyntää syvälläki. Painopiste jotenki "valmettimainen", tai ainaki näkönen.

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: Mikäs erikoisuus?
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mikäs erikoisuus?
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
Jotta ne hajoavat ja ostatte uusia
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

V. Allan Haakert

  • Vieras
Vs: Mikäs erikoisuus?
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?

Ei ollut synkroja. Jostain historiikista olen lukenut, että 1102 K:ssa olisi ollut tosiaan suorahammaslaatikko. 1502-mallin onnettomin osa oli vaihdelaatikko, eikä 1102 kaiketi loistanut sen paremmin?

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Mikäs erikoisuus?
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?

Kerma*erseet eivät osanneet ajaa ilman synkronointia edes 70-80-lukujen vaihteessa enää.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.