Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ford 6610  (Luettu 5493 kertaa)

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Ford 6610
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Viimeksi muokattu: 29.08.15 - klo:20:51 kirjoittanut SKM

Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Ford 6610
 onhan niissä jumalattoman rivo käyntiääni ja vyörenkaat (jotka tässä on) ravistaa niin että hampaista putoo paikat. Mutta eipä tästä mitään juhtaa tehdä. Täyttökärryn eteen ja miksei lumihommiinkin. Ihan vaan siksi tiedustelen kun ei ole merkistä kokemusta.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Ford 6610
Taira sitten sitä voorttia kuitenkaan ostaa..... Vaikka 05-sarjalaisissakin menee mömmöt sekasin, koskien vanhempia, ja niissäkin se johtuu yksinomaan noista pakkaslitkuista.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2609
  • Etelä-Karjala
Vs: Ford 6610
Vaikka 05-sarjalaisissakin menee mömmöt sekasin, koskien vanhempia, ja niissäkin se johtuu yksinomaan noista pakkaslitkuista.

Tämän kun kerran korjaa niin samasta syystä tuskin tarvii konetta avata. Uusissa putkissa on 3 tiivisterengasta ja paremmasta tavarasta tehty ne tiivisteet.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68984
Vs: Ford 6610
mutta voortissa tarttee kait jokaisessa tehä koneremppa ainakin noin 6000 tunnin korvilla mutta sitten onkin ihan nättejä työhön..   en nyt tiedä siitä käyntiäänestä.... onko valtun käyntiääni muka parempi???   vanhemmissa varsinkaan..

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2609
  • Etelä-Karjala
Vs: Ford 6610
mutta voortissa tarttee kait jokaisessa tehä koneremppa ainakin noin 6000 tunnin korvilla mutta sitten onkin ihan nättejä työhön..   en nyt tiedä siitä käyntiäänestä.... onko valtun käyntiääni muka parempi???   vanhemmissa varsinkaan..

Käyntiäänikö sulla on tärkein tekijä raktorissa?
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford 6610
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

Viimeksi muokattu: 30.08.15 - klo:11:56 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68984
Vs: Ford 6610
skm kirjoittaa rivosta käyntiäänestä joten !   siitä ja ku haluaa oikean äänen traktoriin niin ottaa fiuden ja laittaa käyntiin...   niiiiin nättiä.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Ford 6610
Fordin moottori on syllinteriputkiton, siis suoraan lohkoon työstetyt. Taitaa olla juuri tuo 6600:n moottori sellainen, että joskus saattaa syllinteri sitten syöpyä puhki ja vedet menevät väärälle osastolle. Syynä tähän on huollon puute eli on ajettu vanhoilla jäähdytysnesteillä.  Muutenkin Ford on aika kova ruokamies.

Köntys

  • Vieras
Vs: Ford 6610
EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)



Ketä tuolla traktorin alla konttii  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford 6610
EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)



Ketä tuolla traktorin alla konttii  ;D

Muistaakseni minä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

4630

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: Ford 6610
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)


Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford 6610
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)


Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???

Kah ku on korkeempi ku hytti. :)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52032
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford 6610
Fordin moottori on syllinteriputkiton, siis suoraan lohkoon työstetyt. Taitaa olla juuri tuo 6600:n moottori sellainen, että joskus saattaa syllinteri sitten syöpyä puhki ja vedet menevät väärälle osastolle. Syynä tähän on huollon puute eli on ajettu vanhoilla jäähdytysnesteillä.  Muutenkin Ford on aika kova ruokamies.

Ruokamies? Copy/paste-kuningas joka tän topiikin alotti, on muonamies, mutta mikä on ruokamies??????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Ford 6610
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)


Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???


ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...