Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustelua puimureista  (Luettu 27385 kertaa)

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Keskustelua puimureista
Minkä numeroinen faari?


Aateliseksikin tituleerattu punainen viispyttynen tehokone, 1080.
Ja oikeen hytillä varustettu :)
Tuttu oli ostanu sampon. Kauppas työttömäksi jäänyttä aatelista. Vihreä 1080. Paljoko tuommosesta kannattaa maksaa, on aika ajetun näkönen....

5000-8000e, jos olis oikein ku pakasta vedetty niin 10000e.


 ;D ;D ;D...niinku sanoin sul on taloudelliset vaistot ihan hukassa... ;D

Huomaa et sun konehintatietämys on samaa tasoa kun kaikki muukin mitä olet ite kirjottanu ilman copy/pastea. :-\

IDIOOTTI....pyyntihinnat voi olla mitä vaan ;D sun romujes kaltaisista vanhoista paskoista kannattaa maksaa, et pääsee niistä eroon. ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Keskustelua puimureista
Minkä numeroinen faari?


Aateliseksikin tituleerattu punainen viispyttynen tehokone, 1080.
Ja oikeen hytillä varustettu :)
Tuttu oli ostanu sampon. Kauppas työttömäksi jäänyttä aatelista. Vihreä 1080. Paljoko tuommosesta kannattaa maksaa, on aika ajetun näkönen....

5000-8000e, jos olis oikein ku pakasta vedetty niin 10000e.

alv. 0 %. Aika hyvin linjassa todellisuuden kanssa.

Jep, sattuneesta syystä tullut asiaa seurattua... :)

meinaat vaihtaa vuotta nuorempaan nykyisen? ;D ;D ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Keskustelua puimureista
kyllä on kuppaasen näköisiä kasvustoja känän kulmilla,parei kun kyntää sisään.Turha siellä niillä Faarin romuillakaan on juolavehnäkasvustoja niitellä.Tosi surkeeta on. :P :P :P :P :P :P
Miten se muinaissuomen vilja-aitta noin tyrii,tulee nälänhätä kun noita pakolaisiakin pitäisi ruokkia pullamössöllä.saatana sentaan känän kasitonnarit on huuhaata,mee haisteleen sinne peräkammariin postipaketissa saamiasi pikkareita,NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH,,,,HÄÄÄÄHHHH ÄÄHhähhähähä ot sää känä kyllä ihme tyyppi

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Keskustelua puimureista
kyllä on kuppaasen näköisiä kasvustoja känän kulmilla,parei kun kyntää sisään.Turha siellä niillä Faarin romuillakaan on juolavehnäkasvustoja niitellä.Tosi surkeeta on. :P :P :P :P :P :P
Miten se muinaissuomen vilja-aitta noin tyrii,tulee nälänhätä kun noita pakolaisiakin pitäisi ruokkia pullamössöllä.saatana sentaan känän kasitonnarit on huuhaata,mee haisteleen sinne peräkammariin postipaketissa saamiasi pikkareita,NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH,,,,HÄÄÄÄHHHH ÄÄHhähhähähä ot sää känä kyllä ihme tyyppi

Pieni mies
vähän voimaa
kotipaikka Loimaa

Pieni mies
paskanhajuinen takki
räksyttää kuin pahainen rakki

Pieni mies
kyntää kolmisiipisellä
saa naapurit ihmetellä

Pieni mies
ja nettiriippuvuus
taas vaihtui Hankmoon laakeri uus

Pieni mies
ennen kuin kuolee
uneksii että Harkimon kul-li-a nuolee
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Keskustelua puimureista
tietääks kukaan, minkä ikäsiä nää herrat SKM, ja muut samanhenkiset?

1100xx

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
  • Etiäppäin
Vs: Keskustelua puimureista
tietääks kukaan, minkä ikäsiä nää herrat SKM, ja muut samanhenkiset?

Veikkaan 14-15!!!!!! 8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Keskustelua puimureista
tietääks kukaan, minkä ikäsiä nää herrat SKM, ja muut samanhenkiset?
Mää oon 45 ja sen kuulemma huomaa  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Keskustelua puimureista
tietääks kukaan, minkä ikäsiä nää herrat SKM, ja muut samanhenkiset?

Veikkaan 14-15!!!!!! 8)

 ;D

Kyllähän pikkuhousut ja pieni mies-runo kertoo tarkkaan missä hinnoissa puimurit liikkuu.... ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

2065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Keskustelua puimureista
Mikä näistä paras:
Sampo Comia
Claas
New Holland
John Deere

Mun mielestä John Deere, amerikan preerioiden valtamerkki, ja siellä joutuu koville, kun puivat yötä päivää. Ei mitään 4-5 tunnin hukeja, niin kuin suomessa.

Itte puin C8, mutta jos valita sais niin NH ottaisin. Mitäs se meinaan vaikka puitais yötäpäivään, vaan se mitä menee tavaraa läpi puimurista. Ei ne preerioiden sadon niin suuria ole, vertaappa ranskan tai saksan venhiin...

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Keskustelua puimureista
tietääks kukaan, minkä ikäsiä nää herrat SKM, ja muut samanhenkiset?
Mää oon 45 ja sen kuulemma huomaa  8)
Miltä se tuntuu, kun. Viiskymppiä alkaa pikkuhiljaa lähestyä ???
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19965
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Keskustelua puimureista
Mikä näistä paras:
Sampo Comia
Claas
New Holland
John Deere

Mun mielestä John Deere, amerikan preerioiden valtamerkki, ja siellä joutuu koville, kun puivat yötä päivää. Ei mitään 4-5 tunnin hukeja, niin kuin suomessa.

Itte puin C8, mutta jos valita sais niin NH ottaisin. Mitäs se meinaan vaikka puitais yötäpäivään, vaan se mitä menee tavaraa läpi puimurista. Ei ne preerioiden sadon niin suuria ole, vertaappa ranskan tai saksan venhiin...

Mutta mistään ei löydy semmoisia keskisatoja kuin agronetin kärkiammattilaisilla.

Uusi Seelanti, Iso-Britannia ja Alankomaat/Belgia voivat päästä lähelle, mutta eivät kuitenkaan.
Eli siksi tänne ostetaankin noita rumpupuimureita 3.90 pöydällä, eikä 8 m pöydällä. Ettei ala
ahdistaa.

Se Agronet-sato.

-SS-

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Keskustelua puimureista
Oon tyytyväinen jos luomukauraa 3,5 tonnia ha. Jos vähemmän, niin sittekin oon tyytyväinen. Ottakaa opiksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Keskustelua puimureista
Mikä näistä paras:
Sampo Comia
Claas
New Holland
John Deere

Mun mielestä John Deere, amerikan preerioiden valtamerkki, ja siellä joutuu koville, kun puivat yötä päivää. Ei mitään 4-5 tunnin hukeja, niin kuin suomessa.

Itte puin C8, mutta jos valita sais niin NH ottaisin. Mitäs se meinaan vaikka puitais yötäpäivään, vaan se mitä menee tavaraa läpi puimurista. Ei ne preerioiden sadon niin suuria ole, vertaappa ranskan tai saksan venhiin...

Mutta mistään ei löydy semmoisia keskisatoja kuin agronetin kärkiammattilaisilla.

Uusi Seelanti, Iso-Britannia ja Alankomaat/Belgia voivat päästä lähelle, mutta eivät kuitenkaan.
Eli siksi tänne ostetaankin noita rumpupuimureita 3.90 pöydällä, eikä 8 m pöydällä. Ettei ala
ahdistaa.

Se Agronet-sato.

-SS-

Jotenkin haiskahtaa että tässä tarkoitetaan pötkö-brossia ja mua, mua lähinnä satojen osalta... ;D

Keskisato on tälle vuodelle hiuksia nostattava (edellyttää että niitä on), huomattavasti isompi kaikilla viljalajeilla verrattuna viime vuoteen.

Kaura ei ehkä ylitä KESKISATONA 6500kiloo, jää varmaan 5000-kiloon, mut muut on sitten ku sademetsää.. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Arra

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Keskustelua puimureista
Kovin vähän on keskusteltu itse aiheesta,eli puimureista

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Keskustelua puimureista
Kovin vähän on keskusteltu itse aiheesta,eli puimureista

Onhan niistä lätisty vaikka kuinka.

Kaikki ei vaan vissiin ole kehdannut kirjotella millä puinti sujuu... :)

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159