Näistä kaikista selviää tuloaika, eikä tuloaika vaihdu automaattisesti missään variaatiossa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440135011731.htmlSama niinkuin esim. pakollinen pysähtyminen eli stop-merkki. Harvoin itse pysähdyn merkin osoittamassa risteyksessä, jos näkyvyys on hyvä ja ketää ei tule mistään. Näin säästyy energiaa ja luonto pelastuu.
Kone ohjelmoidaan tarvittaessa pysähtymään, jos niin vaaditaan. Ihminen saa käyttää järkeä. Tällaisessa risteyksessä on tarkoitus olla varovainen. Tarkoitus ei ole zoomata hyvää kohtaa, jossa pelaruksen saa lainkuuliaisesti tökätä pysähdyksiin.
Jos tuulilasin takaa noista härveleistä ei selviä tuloaikaa, on jossakin järjestelmässä pahasti vikaa. Ehkä nämä ovat lähtökohtaisesti osa tämänhetkistä ongelmaa nimeltä Oy Suomi Ab. Keskitytään aivan merkityksettömiin ongelmiin, joista saadaan järjettömän suuria asioita.
Liito-oravat ja muljukellukat siirtävät infra-kohteita tai estävät niitä kokonaan. Järki käteen.