ei poltettaisi turhaan kallista polttoainetta
Polttoöljyn kulutuserot ovat nykyään niin pienet että se on yhdentekevää jos kone vie litran enemmän tai vähemmän tunnissa noilla ajomäärillä. Yksi boksi kun hajoo niin siinä menee 3 vuoden löpöerotus varasosatiskille. 3% korko 40k€ on jo 4€ tunnille (300h/a) eli pääoman kustannusten pienentäminen on tärkeämpi kuin polttoöljyn hinta, jos ei ole varaa.
Toki vähemmän on vähemmän mutta lähes kaikilla samat g/kWh nykyään. Helpoin tapa säästää polttoöljyä on käyttää vähemmän tehoa ja antaa työn ottaa vähän enemmän aikaa.
Uudempaa Massikkaa en huolisi talvipainotteiseen ajoon; se on kuin stout - pimeä, huurteinen ja kylmä.
Muuten siinä kyllä olisi oikeat ominaisuudet; sähkövaihteet ja -suunnanvaihto sekä riittävä hydrauliikka sähköohjauksella.