Väittäisin, että siinä on se kolmitiehana jolla saa liikkeen nopeutettua, tai sitten hitaammalla enemmän voimaa, kysehän on siitä, että nopealla puolella sylinterin paluu-öljy menee venttiilin kautta sylinterin täyttöön ja liike nopeutuu, mutta nimellisestä voimasta on käytössä ainoastaan noin puolet, eli 3.5t sylinteri lykkää sillon noin, 1.7 tonnia, mutta toimii puolta nopeammin. Kun voimaa tarvitaan paluu-öljy menee tankkilinjaan ja syliteri toimii nimellistehoillaan. Kun kyseessä on automaatti venttiili, se tekee vaihdon säädetyssä paineessa, mekaaninen venttiili käyttäjän käskystä. Mutta paluu liike on aina yhtä nopea, minkä tahtoo agrin myyjät unohtaa, eli isolla tunkalla kovapalaterä koneessa joutuu sylinteriä odottelemaan takaisin, ketjukoneessa asialla ei ole merkitystä, koska ketjulla puut "nirhataan" poikki ja puskin ehtii kyllä palautua.