Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhelimista taasen  (Luettu 7819 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Puhelimista taasen
Eli alkaa olen vanha Samsung läppä puhelin ihan kaput. Niin onkos kellään kokemusta tommosesta Cat b100 mtk mellakka luurista. Eli iskunkestävä ja näppäimillä varustettu puhelin hakusessa ja akun pitää kestää kauan.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4394
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Puhelimista taasen
Itselle hankin muutama viikko sitten tuollaisen:

http://www.insmat.fi/fi/tuote/matkapuhelimet-pmr/132-8930/insmat-rock-v2-rugged-phone

Onhan siinä muutamia kökköyksiä, mutta tuntuu pysyvän menossa mukana.
Älytön perusluuri siis.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: Puhelimista taasen
Näkyy olevan cat b100 ja insmant toistensa kopioita,
Vai liekö sama kapula, eri nimi vaan.
Vähän kolho tuo cat b100 taskussa, verrattuna
Nokian 3720, himpura, noita Nokian malleja olis tarvinnut
Hamstrata useampi kappale, on niin sopivan kokoinen.

Muuten kelpo kapistus, isot näppäimet ja kolhunkestävä.
Peruspuhelin työkäyttöön.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Puhelimista taasen
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/52246/fcnxg/Caterpillar-Cat-S50-4G-matkapuhelin-musta
tuollainen tällä kertaa käytössä,vaikuttaisi aivan toimivalta peliltä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P
Nothing is Something Worth Doing

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19963
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Puhelimista taasen
Avattava pehmstettu suojakansi puhelimessa. Lakkasi laseja menemästä.

Betonilattialla ei tarvi olla kuin pari hiekoitushiekkaraetta ja se
puhelin olkoonkin vaan miten gorillalasia ja reunoista kumia,
niin menee pirstaksi lasi jos naamallee putoaa semmosen
kivirakeen päälle.

-SS-

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4394
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4394
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Puhelimista taasen
Näkyy olevan cat b100 ja insmant toistensa kopioita,
Vai liekö sama kapula, eri nimi vaan.

Kyllä nuo ovat erilaiset, softakaan ei näytä ainakaan kuvien perusteella samalta.

Sen sijaan maailmalla tuota Rock V2:ta myydään nimellä Mann Zug S . Ja oli sillä joku kolmaskin nimi.
Ei sitten maksa paljoa jossain korealaisessa verkkokaupassa, olikohan $50 luokkaa :-/ Suomeen tuotuna sitten jotain muuta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...
Hommaa pillifarkut työhousuiksi, niin ei luurit tipu.
Nothing is Something Worth Doing

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun
hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...
Näinpä tuo mennee ja vähän päälle. Joskus jopa telan alle jääpi petoni laatteella no tommosta ei kait mikään luuri kestä. Mut semmosta lujaa perus puhelinta haetaan jossa akku kestää pitkään. Niitä leikkikalujaonsitte muussa muodossa kun puhelimet ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Puhelimista taasen
Mihin ihmeeseen te noita "kestäviä" luureja tarviitte? Eikö puukenkien jälkeen ole varaa ostaa kännykkätelinettä traktoriin?  :o :P

Mulla ei kaikki traktoritkaan ole niin fiinejä etteikö siellä olisi ainakin savi- ja hiekkapölyä. Pöyhiminenkin oli kivaa vanhalla koneella jossa ei ollut kuin etulasi ja 2 sivulasia kun aakeella laakeella oikein tuuli ja katto antoi varjon. Pölyävällä soratiellä sitten narskuu hiekka takahampaissa :-)
Kolhut ja kosteudet tulevat juuri silloin kun EI olla traktorissa. Mulla putoaa varmaan kerran viikossa puhelin jostakin huononmallisesta taskusta kun hankalassa paikassa könyää. Ja vettä sai viimeksi kun olin kävelyllä naapuriin iltakahveelle ja sadekuuro yllätti. Jos nyt tänä kesänä voi sanoa että sade yllättää....
Sitten kun laitan puhelimen vaikka remontin ajaksi johonkin 'turvaan' niin se unohtuu siihen...
Hommaa pillifarkut työhousuiksi, niin ei luurit tipu.

Ompas herralla kantikas kalu... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Puhelimista taasen
Näkyy olevan cat b100 ja insmant toistensa kopioita,
Vai liekö sama kapula, eri nimi vaan.

Kyllä nuo ovat erilaiset, softakaan ei näytä ainakaan kuvien perusteella samalta.

Sen sijaan maailmalla tuota Rock V2:ta myydään nimellä Mann Zug S . Ja oli sillä joku kolmaskin nimi.
Ei sitten maksa paljoa jossain korealaisessa verkkokaupassa, olikohan $50 luokkaa :-/ Suomeen tuotuna sitten jotain muuta.

Minulla on ollut tuo Kiinan verkkokaupasta (chinavasion) ostettu kumipuhelin vuoden verran. Rahtikaan ei ollut maltaita, joten tuli todella edulliseksi Suomi-hintoihin verrattuna. Hyvä peruspuhelin se on, jos ei traktoriin nettiä ja facebookia kaipaa. Se ero Suomesta ostettuihin on, että siinä ei ole kunnollista suomenkielistä softaa, vaan pitää tyytyä enemmän puhuttuihin kieliin. Sieltä löytyy myös kumisia älypuhelimia, mutta koko menee vähän epäkäytännölliseksi taskussa pidettäväksi.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Puhelimista taasen
Joo o juu sieltä Kinkki osastolta sais kyl puhelimen halvalla juu. Mutta mutta kun ei tuo kielitaito riitä jos ei suomenkielisiä valikoita ole. Noo attotaan mikä kapula jää käteen kun ensviikolla lähen käymään vähä lomareissulla ihan kahteenkin otteeseen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Puhelimista taasen
Samsungin  2710 pelanut,mitään ominaisuuksia siinä ei ole mutta kamera,taskulamppu,radio,ja kamera pelannut.lisäominaisuuksina ovatten nuo puhelut  ja tekstiviestit.En ole muita ominaisuuksia käyttämään.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Puhelimista taasen
lopuksi ite aina ihmettelly noita kaikenmaailman härpäkkeitä noissa puhelimissa... eikö nuo voi hoitaa vaikka tapletilla paremmin kuin jollain kälysellä puhelimella..?   eikö puhelin ole soittoa ja ehkä jopa tekstiviestiä... varten...             no joo kamera on kanssa ihan jees, kun tartte jotain muistaa...     nettiä en ole omassa erkissä käyttäny vuosiin ja pelejä en käytä.