Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puhelin hommiin  (Luettu 14448 kertaa)

pienviljelijä ja lomittel

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
puhelin hommiin

Elikkä nyt ois aika vaihtaa puhelinta uuempaan. Eniten  kiinnostaa iskun ja veden kestävät mallit, eli lähinnä vaihtoehtoinna on S5mini, xcover3 tai joku sony.

Mitään isoa en halua, siksi tuo xcoveri tuntuu vähä huonolta, sonya en ole koskaan edes käjessä pitäny että sekin vähä epäilyttää. Siksi ehkä S5mini tuntuis parhaalta. Mietin vain joko sekin alkaa olemaan vanha malli??  :-\

nykyinen puhelin on samppa ja oon kyllä tykänny, sei vaan kestä kovia töitä joten uusi on hankittäva.

Mitä mieltä porukka on kannattaako tuota S5miniä hankkia? :o
Minkalaisia kännyjä teillä itsekullakin on käytössä?

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: puhelin hommiin
http://www.catphones.com/en-gb/phones/
Muuta vikaa ei taida olla kuin käyttöjärjestelmä.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: puhelin hommiin
Ei ikinä koskaan mitään Samsungin S -miniä, syyn tuohon olen selittänyt jo monesti. S4 Active on paljon parempi vaihtoehto kuin S5 mini. Sony Xperia Z1 tai Z3 Compact antaa myös rahoille oikeasti vastinetta.

ele

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: puhelin hommiin
Noita Samsungin vanhoja näppäin xcovereita oli neljä putkeen, mutta tämä uusi 550 oli pettymys http://www.verkkokauppa.com/fi/product/58573/fssnd/Samsung-Xcover-550-IP67-sertifioitu-3G-puhelin-harmaa . Selkeästi huonompi kuuluvuus kuin vanhassa, ritinää ja rätinää vaikka kuuluus piisais sekä pahasti takapakkia ottanut softa (esim. uusi osoitekirja..). Nyt kokeillaan josko Z1 Compact kestäisi.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: puhelin hommiin
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15394/cxcxr/Samsung-Xcover-271-B2710-IP67-sertifioitu-3G-puhelin-oranssi
ebaysta kattelin, et viiteenkymppiin tätä sais...tarttis oma päivittää, kun on näyttö niin naarmuilla.

Työsuhdepuhelimena oli Motorola Moto G 4G ja hyviä kokemuksia kertyi. Nyt siitä on myynnissä uudempi malli, jossa ainakin isompi näyttö.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/46139/fqctq/Motorola-Moto-G-2015-4G-Android-puhelin-musta

Lompakkokoteloa mulla oli alusta asti käytössä, niin näyttökin pysyi hyvänä vaikka ei pehmeintä mallia olekaan.

Sonyn Compacteista jäi erittäin hyvä mielikuva laadukkaana laitteena, kun niitä töissä muutamille asentelin. En tosin ymmärtämyt,. miksi se 650,- maksanut olisi NIIN paljon parempi...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Köntys

  • Vieras
Vs: puhelin hommiin

Missä helvatassa te säilytätte luurianne, mulla ei ole rintataskussa hajonnut vielä yhtäkään telefoonia. Näytön suojakalvoja menee kerran vuoteen ja puheelintä suojaa tärskyiltä myös silikonikuori  8)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: puhelin hommiin

Missä helvatassa te säilytätte luurianne, mulla ei ole rintataskussa hajonnut vielä yhtäkään telefoonia. Näytön suojakalvoja menee kerran vuoteen ja puheelintä suojaa tärskyiltä myös silikonikuori  8)
eikös sulla törmää maha reilusti ennen rintaa :D :D :D :D

lumiathan on itessään kestäviä puhelima ja käötettävyydeltaan minusta helpoimpia jossain koneen puikoissa, liikkeessä tuommoista z compactia kokkeilin niin teksti ja näytön pohjavär aika huonot jollei saa taustavärii muutettua ja laskinki aika surkea :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: puhelin hommiin
nokia 3720.

nettiähän siinä ei ole, tai on, mutta sitähän ei puhelimessa tarvitse. soittamaan pystyy ja tekstarit kulkee, kamera löytyy.
kestää ajaa traktorilla yli, testattu. kestää tiputtamista hetimonestametristä, eikä pelkää vesisadetta.

akku kestää ja kestää, ei tartte pitää laturia rintataskussa.

on siis puhelin puhelimen alkuperäiseen tarkoitukseen. lelut ja selfiejutut ovat sitten erikseen, mutta niitähän myydäänkin siellä naisten liinavaateosastolla ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

erppo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: puhelin hommiin
Pera osui asian ytimeen. Mulla samanlainen ja toinen laatikossa varalla, jos puhelimelle jotain aivan kauheaa tapahtuu.

pienviljelijä ja lomittel

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: puhelin hommiin
Kävin tänää dna kaupassa kyselemässä tuota S5miniä, sitä ei siellä enää ollut. Kokeilin samalla xcover3sta ja liian isoltahan se tuntui.
 Täytyy katella jostai verkkokaupasta sitä tai jotain sonya.
Muute ehkä sonyn hankkisin mutta tuo 500 e on vähä liikaa

Dr.Who

  • Vieras
Vs: puhelin hommiin
Puhelimeen ei niitä kaikenmaailman sovelluksia tarvita,mielestäni normaali kännykkä pitäis riittää.

pienviljelijä ja lomittel

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: puhelin hommiin
Olet oikeassa. Itsekkin olin ennen tuota mieltä mutta nytte kun on älypuhelin ollut jo pari vuotta niin eihän sitä ilman osaa olla ;D

Köntys

  • Vieras
Vs: puhelin hommiin

Sen kun myös katsot että siinä luurissa on sen omaa sisäistä muistia vähintaa 8-gigaa. 4-gigainen täyttyy ja alkaa herjaileen muistin loppumista ja ensimmäisen päivityksen aikana  ::)

Mr. M

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: puhelin hommiin
nokia 3720.

Jepjep. Mulla oli aikoinaan Wintoosa puhelin, mutta kyllästyin raahaamaan sitä mukana ja ostin tuon Nokian. Nyt vois taas kokeilla älylaitetta, mutta kaikki Lumiat on niin kökköjä ettei niitä viiti ostaa ja Anteroa en ole vielä periaatteesta hyväksynyt. Tosin Sonyn Xperiaa olen miettinyt pidempään, mutta en vielä ole periaatteistani joustanut.