ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 25.05.15 - klo:08:10ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....Ja ratainvestointien suunnista kans kysyttävä... tulee sitten kerralla oikein.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 25.05.15 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: Oksa - 25.05.15 - klo:08:10ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....Ja ratainvestointien suunnista kans kysyttävä... tulee sitten kerralla oikein. http://www.vr-rata.fi/attachments/newfolder/5qip5Bvj1/Valtion_rataverkko_7.6.2010.pdf Vaikee tuolta löytää yhtä huonoa kohdetta kuin Huutokoski-Savonlinna. Tuo Paavo Väyrysen visio Kelloselästä itään olisi sellainen Jyväskylä Haapajärvi on myös mielenkiintoinen. Vaikka Äänekoskelle tulee sellutehdas, niin taitaa VR olla kuljetuksista pihalla.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 25.05.15 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: kantola - 25.05.15 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: Oksa - 25.05.15 - klo:08:10ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....Ja ratainvestointien suunnista kans kysyttävä... tulee sitten kerralla oikein. http://www.vr-rata.fi/attachments/newfolder/5qip5Bvj1/Valtion_rataverkko_7.6.2010.pdf Vaikee tuolta löytää yhtä huonoa kohdetta kuin Huutokoski-Savonlinna. Tuo Paavo Väyrysen visio Kelloselästä itään olisi sellainen Jyväskylä Haapajärvi on myös mielenkiintoinen. Vaikka Äänekoskelle tulee sellutehdas, niin taitaa VR olla kuljetuksista pihalla. Rata Kelloselästä Venäjälle, avaisi uuden yhteyden jäämerelle, rataa ei itseasiassa tarvittaisi kuin muutama kymmenen kilometriä, paitsi että rata Sallaan voi olla niin huonossa kunnossa, että kaikenkaikkiaan joudutaan uusimaan rataa ehkä 70 km Rata penkkahan on jo valmiina, siellä on ollut rautatie ja kiskot vaan taitaa olla kadonneet Aika pieni investointi ja avaa suomalaisille uuden väylän jäämerelle
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 25.05.15 - klo:09:19Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 25.05.15 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: kantola - 25.05.15 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: Oksa - 25.05.15 - klo:08:10ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....Ja ratainvestointien suunnista kans kysyttävä... tulee sitten kerralla oikein. http://www.vr-rata.fi/attachments/newfolder/5qip5Bvj1/Valtion_rataverkko_7.6.2010.pdf Vaikee tuolta löytää yhtä huonoa kohdetta kuin Huutokoski-Savonlinna. Tuo Paavo Väyrysen visio Kelloselästä itään olisi sellainen Jyväskylä Haapajärvi on myös mielenkiintoinen. Vaikka Äänekoskelle tulee sellutehdas, niin taitaa VR olla kuljetuksista pihalla. Rata Kelloselästä Venäjälle, avaisi uuden yhteyden jäämerelle, rataa ei itseasiassa tarvittaisi kuin muutama kymmenen kilometriä, paitsi että rata Sallaan voi olla niin huonossa kunnossa, että kaikenkaikkiaan joudutaan uusimaan rataa ehkä 70 km Rata penkkahan on jo valmiina, siellä on ollut rautatie ja kiskot vaan taitaa olla kadonneet Aika pieni investointi ja avaa suomalaisille uuden väylän jäämerelle Siinä Suomelle valtavat mahdollisuudet. Suora rautatie Vladivostokiin asti.
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 25.05.15 - klo:08:10ja pikkukartelli taas pystyyn niin saadaan muutama kilsa taas uutta motaria jonnekin. sepeltä kysyttävä minne se haluaa.....kyllähän keski-suomen seudun 4-tien vois olettaa saavan leijonan osan tierahosta jos vielä kallajärven rannalle uutta sellutehrasta suunnitellaan, pirkanmuolla vois joutilaat lattaa vaikka risusavottaan niin vois lasikuitukept korvata koivunräipillä, taantuvassa maakunnassa pitää joka pennin säästö miettiä
tankkikuski sano että eilen oli huutoksen raalla piiiiitkä puujuna kuskaamassa puuta. miten lie ollu sinne eksynnä, eiks se pitäny olla lakkautettu?