Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rennaultti  (Luettu 13881 kertaa)

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Rennaultti
C5 sitikka käytössä ja oikeestaan ainoo miinus mikä tullu vastaan niin etupyörän laakereita saa vaihtaa melkein joka kevät, ei tosin montaa kymppiä maksa mut vähän vaivaa.
Automaattilaatikolla ajettu liki parisataa tuhatta kilsaa, pehmoinen kyyti ja kevyt ajaa.
Mazdaa oli aikaisemmin mut masukka 6:nen lahoo käsiin, siinä romahti laatu mallisarjan uudistuksen myötä, vanhemmat tosi hyviä pelejä, ei tarvinnu ku huollot tehdä ja ajaa.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Rennaultti
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Rennaultti
Japsit ei ole hyviä autoja tehnyt 2000 luvulla, vanhalla maineella ratsastetaan paskoja ne on kaikki tämän jälkeen tehdyt. Toyota pitää suvereenia ykköstilaa takaisin kutsujen tilastoissa. Ja ne vanhat carinatkin alkaa olla jo paalissa.

Jokke

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Rennaultti
mulla ajoin sillä yli 200000 km, kerran piti hehkutulpat uusia. Oli tosi hyvä ajettava, tykkäsin

Jokke

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Rennaultti
Eli oli Renault Laguna vm 2003, jokin tökkii viestissä!!

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
En Relluista tiedä mutta Pösöllä ja Citikalla ajellaan, ruoste ei ongelma, koiranluut halpoja ja nestejousitus mukava. Bensakoneiset ainakin lämpimiä talvella kuten myös kammiokoneella oleva dieselkin, HDI:n lämmöistä en tiedä, automaattilaatikoita en ole hankkinut kun vanhoilla p*skoilla ajan niin oletan keppiloodan olevan varmempi. Perustekniikka kestää, pikkujuttuja saa korjailla, osat aika halpoja vaikkapa ihan alkuperäisosanakin, osa tarvikenivelistä ihan romua. Pösön Partnerin taka-akselin laakerointiremontti oli aika mielenkiintoinen operaatio, oli kyllä 400tkm jo ajettukin siinä vaiheessa. Seuraava auto tulee olemaan joko uuden mallin C5 Citikka tai 607 Pösö, Citikkaa puoltaa nestejousitus josta ei oikein osaa luopua kun sellainen nyt yhdessä pelissä on. Synkkää VW historiaa löytyy myös taustalta joten yrittäkää ymmärtää sen valossa mun kirjoitelmia nyt ja tulevaisuudessa.

Puolalaisia meni meidän rellusta ripakopallinen, ja hintavaa pikkuvikaa riitti jatkuvasti  :-\

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

Mitenkäs toi naisten osalla mennee, kun osa ruumiinosista pitäisi olla helvetin iso ja osa helvetin pieni(tiukka)  ::)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Rennaultti

 kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.


Uskallan väittää että vaikuttaa ratkaisevasti. Ei se nivelen kokokaan ole niin oleellinen asia kunhan on "hehtaareilla" ja laakerointia ei ole tehty muovipesällä, mut niveleen pääsevä vesi tuhoaa nivelpinnat todella joutuin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???


no ei se syö matka-ajossa yhtään enempää kuin nelivetohiasse.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???


no ei se syö matka-ajossa yhtään enempää kuin nelivetohiasse.

Eli siis vähemmän syö kun Kraz  :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Rennaultti
mutta sitten joku menee ja tekee kuten yks tyttö kuopiossa ja osti uuden karheen punton ja nyt ajannu sillä jo liki 40 tonnia eikä mitään vikaa ole vielä löytänny...  halpaa kyytiä ja kun vielä aika äkänen malli niin ajaa kuin heikkopäinen...   moni sälli jääny soitteleen lehelle..

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Rennaultti
 Nehän on vallan pikkuhommia jotku koiran luuta ja muut nupit. Aivan eri tilanne kun konepellin alta rupiaa kuulumaan ylimääräistä. Jos nyt ranskalaisen saa puoleen hintaan kuin joku " paremman" niin helppoa on valinta. Olen tuossa ajellut vajaa 700tkm taivaltaneella pösöllä, eikä mitään ylimääräistä natinaa kulu mistään.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Rennaultti
Vanhemmilla on toisena kulkineena köpötti 406 parin litran bensakoneella ja on ollut sangen huoleton peli. Pari anturia on pitänyt vaihtaa, mutta siinä on mun muistikuvien mukaan ollut kaikki oikeat viat. Muuten kuluvia osia on vaihdettu eikä sen kummempaa. Kyyti on hyvää ja suht hyvä ajettava, mutta sisustus on kyllä aika ankea ja penkit ihan surkeat >:(

Jätkä

  • Vieras
Vs: Rennaultti
C5 sitikka käytössä ja oikeestaan ainoo miinus mikä tullu vastaan niin etupyörän laakereita saa vaihtaa melkein joka kevät, ei tosin montaa kymppiä maksa mut vähän vaivaa.
Automaattilaatikolla ajettu liki parisataa tuhatta kilsaa, pehmoinen kyyti ja kevyt ajaa.
Mazdaa oli aikaisemmin mut masukka 6:nen lahoo käsiin, siinä romahti laatu mallisarjan uudistuksen myötä, vanhemmat tosi hyviä pelejä, ei tarvinnu ku huollot tehdä ja ajaa.

 Älä osta aitoja Kiinalaisia laakereita edullisesti siihen sitikkaas, vaan jotkin merkki (SKF) laakerit. Vaikkakin ne maksavat sen kympin pari enemmän, niin ne kestääkin muutaman vuoden. AD ja muut jokamerkin huoltamot yleensä laittavat sen merkitömän kiinalaisen laakerin, että saadaan huoltohinta näyttämään edulliselta ja asiakas palaamaan vuoden parin päästä uudestaan korjaamaan sama vika.