Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rennaultti  (Luettu 13879 kertaa)

SDF

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 193
Vs: Rennaultti
Tää nyt on vähän kiinni siitä mistä mallista ja vuosimallista puhutaan. Kakkoskoppanen Megane tunnettu sähkövioistaan ja nehän on ikäviä hakea ja korjata. Sitten taas mulla on kakkoskoppainen Laguna, joka syö niveliä sun muita akseliston osia, niin että aina jostain löytyy väljää katsastuksen välillä. Tuollaiset osat on kuitenkin halpoja ja pystyy usein itsekin vaihtamaan tai nopea homma korjaamolla.
Sellainen tuntuma mulla on että Clio olisi noista 2000-luvun alkupuolen relluista kaikkein luotettavin. Ei siihen pikku kotteroon ainakaan paljoa rahaa saa kiinni.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Rennaultti
  Nythän on niin, että Ranskalaisista on päätetty, että vikoja on. Saksalaisista luullaan että net on virheettömiä. Missä Ranskalaisessa on ollut niin paljon tekniikka vikoja VW tsi, koneissa, VW kaksoiskytkin vaihteistoissa? Kymmenien vuosien kokemus PSA autoista toisinaan menee pientä, mutta ei kovin usein.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Rennaultti
Toinen ranskis jo ajossa, ei moittimista.Hyvää hienostunutta kyytiä. :)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3409
Vs: Rennaultti
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Rennaultti
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.
Nivelet menee aivan samoin mersustakin. Autot painavat ja tehostajan avustuksella renkaat kääntyvät helposti. Se vie palloniveelet. Kuoppaset ja reikäset tiet koiranluut. Niitten kumithan ne ensinmäisenä ottavat sen liike-energian vastaan ennen iskunvaimennusta ja jousia.

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.

Toijotat ja Hondat on olleet luotettavimpia kulkineita heti fillarin jälkeen  ;)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Rennaultti
Samara on kopio rellusta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
Samara on kopio rellusta .

Mistä mallista?

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Rennaultti
 Pari Ranskalaista pihassa,jotka meni katastuksesta huoautuksitta pellien osalta, kaverilla samanikäinen Japsi oli niin ruostunut ettei kannattanut korjata.

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
Pari Ranskalaista pihassa,jotka meni katastuksesta huoautuksitta pellien osalta, kaverilla samanikäinen Japsi oli niin ruostunut ettei kannattanut korjata.

Ohessa kuvamateriaalia ranskalaisen katsastuksesta  ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Köntys

  • Vieras
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Rennaultti
En Relluista tiedä mutta Pösöllä ja Citikalla ajellaan, ruoste ei ongelma, koiranluut halpoja ja nestejousitus mukava. Bensakoneiset ainakin lämpimiä talvella kuten myös kammiokoneella oleva dieselkin, HDI:n lämmöistä en tiedä, automaattilaatikoita en ole hankkinut kun vanhoilla p*skoilla ajan niin oletan keppiloodan olevan varmempi. Perustekniikka kestää, pikkujuttuja saa korjailla, osat aika halpoja vaikkapa ihan alkuperäisosanakin, osa tarvikenivelistä ihan romua. Pösön Partnerin taka-akselin laakerointiremontti oli aika mielenkiintoinen operaatio, oli kyllä 400tkm jo ajettukin siinä vaiheessa. Seuraava auto tulee olemaan joko uuden mallin C5 Citikka tai 607 Pösö, Citikkaa puoltaa nestejousitus josta ei oikein osaa luopua kun sellainen nyt yhdessä pelissä on. Synkkää VW historiaa löytyy myös taustalta joten yrittäkää ymmärtää sen valossa mun kirjoitelmia nyt ja tulevaisuudessa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Rennaultti
306 pökötin on ollut,ja ei sinne lämpöä saanut - 20 pakkasella enää,syykin kyllä se että eipä paljon ainettakaan palanut,eli lisä eberiä kaipaa.Muutoin nuo ranskalaiset miellyttäviä ajaa mutta se alustan nivelistö kaipaa normaalia enempi huomiota.
Enempi noihin jaappanilaisiin kallistuisin.Vanhahkoa koettua tekniikkaa joka toimii.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Rennaultti
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.
Jaah jaaha. Miten se selität ettei jenkki pakuissa kestä vaihdelootat.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .