En Relluista tiedä mutta Pösöllä ja Citikalla ajellaan, ruoste ei ongelma, koiranluut halpoja ja nestejousitus mukava. Bensakoneiset ainakin lämpimiä talvella kuten myös kammiokoneella oleva dieselkin, HDI:n lämmöistä en tiedä, automaattilaatikoita en ole hankkinut kun vanhoilla p*skoilla ajan niin oletan keppiloodan olevan varmempi. Perustekniikka kestää, pikkujuttuja saa korjailla, osat aika halpoja vaikkapa ihan alkuperäisosanakin, osa tarvikenivelistä ihan romua. Pösön Partnerin taka-akselin laakerointiremontti oli aika mielenkiintoinen operaatio, oli kyllä 400tkm jo ajettukin siinä vaiheessa. Seuraava auto tulee olemaan joko uuden mallin C5 Citikka tai 607 Pösö, Citikkaa puoltaa nestejousitus josta ei oikein osaa luopua kun sellainen nyt yhdessä pelissä on. Synkkää VW historiaa löytyy myös taustalta joten yrittäkää ymmärtää sen valossa mun kirjoitelmia nyt ja tulevaisuudessa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.