Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 09.05.15 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Tapani - 09.05.15 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:08:4170 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila Tuutko kesällä Farmari näyttelyyn hommiin vai turistiksi vai tuutko ollenkaanKyl mä tuun varmaan ihan hommiin, ainakin käsky kävi vaihdetaanko virman kynät. niinko päittäin jos nähdään.Joo!Jos mulla vaan on kyniä mitä jakaa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Tapani - 09.05.15 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:08:4170 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila Tuutko kesällä Farmari näyttelyyn hommiin vai turistiksi vai tuutko ollenkaanKyl mä tuun varmaan ihan hommiin, ainakin käsky kävi vaihdetaanko virman kynät. niinko päittäin jos nähdään.
Lainaus käyttäjältä: Tapani - 09.05.15 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:08:4170 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila Tuutko kesällä Farmari näyttelyyn hommiin vai turistiksi vai tuutko ollenkaanKyl mä tuun varmaan ihan hommiin, ainakin käsky kävi
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:08:4170 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila Tuutko kesällä Farmari näyttelyyn hommiin vai turistiksi vai tuutko ollenkaan
70 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:19:18Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 09.05.15 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Tapani - 09.05.15 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:08:4170 lehmää on kyl sellainen pikkuinen iltaruskon maitotila Tuutko kesällä Farmari näyttelyyn hommiin vai turistiksi vai tuutko ollenkaanKyl mä tuun varmaan ihan hommiin, ainakin käsky kävi vaihdetaanko virman kynät. niinko päittäin jos nähdään.Joo!Jos mulla vaan on kyniä mitä jakaa no eihhän niiden tartte omia olla, joitahi virmojen korruptiokyniähän on aina sevverran rinnuksissa. niitä vaan. saako vaikka arkimarketin kynällä kaksi keskolaista
Olis harvinaisempi Ladan tehtaiden kilpa-auto-osaston kynä... Geneven autonäyttelyssä ruski-insinööreiltä saatu.
saat siitä vaikka kaksi vikinglinea ja lisäksi yhden ballografin.
Kannattaa Päkkkärin järjestää arvonta jos paljon halukkaita ja vähän kyniä. Arvalla saatu kynä on aina spessu juttu.
Niin, arvalla kynä. Missä muuten on? Mullon ikävä, suunnaton ikävä...
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.05.15 - klo:21:37Kannattaa Päkkkärin järjestää arvonta jos paljon halukkaita ja vähän kyniä. Arvalla saatu kynä on aina spessu juttu. Mää voisin teettää omia kyniä. Niis vois lukee "Talvella on aikaa" tai "Hasita vitu"
Bäkkärillä on Toukopoikana rinnukset kyniä täynnä. Mulla löytyis muuten: Novera yhtymä omistamisen arvoinen yritys.