Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe massikka 6160 ei käynnisty  (Luettu 4082 kertaa)

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
massikka 6160 ei käynnisty
Onko kokemuksia.  Äestämästä olin pois lähdössä, ja kone hyytyi kun olin pellolta pois kääntymässä. ilmasin pa systeemin ja sain koneen käyntiin, mutta kun kierrokset laskee lähelle tyhjäkäyntiä, niin meinaa sammua, kierrkoksilla toimii kyllä. Sain koneen ajettua kotiin ja kotipihassa laskin moottorin tyhjäkäynnille, niin kone hyytyi siihen, eikä ole sen koomin käyntiin lähteny. Missä vika??

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
ÖÖ siirto pumppu vois olla väsyksissä. Meillä oli tommonen aikoinaan siinä temppuili se pumpun sammutin systeemi usein. Eli poltti sulakkeen ajossa oli aivan mahtava ominaisuu esim liikenne ympyrässä ;D.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Kävin kokeilemassa, ja käynnistyssumulla sain koneen käyntiin. Toimi ihan normaalisti, jopa tyhjäkäynnillä. Sammutin koneen, ja sen jälkeen ei taas saa käyntiin, ilman "apuvälineitä"  Mystillistä on!!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Voishanse myös vetää ilmaa jostain liitoksesta/letkusta. Se syöttöpumppu sitte vetääköse muutoin normaalisti ja käy siististi?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
vedoista en tiedä, kun en oo vielä päässyt kokeilemaan, mutta hyvin ottaa kierroksia

Morris65

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Jos tankki on täynnä, tuleeko siirtopumppuun tavaraa koko ajan, Joskus oli 3 tonnisessa tankin puolella jotain rohjoja edessä, paineilma tankkiin päin aukasi tukokset ja alkoi taas meno maittaa. 

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Tankkilinjaan puhalsin paineilmaa ilman vaikutusta. Fordissa oli aikanaan samantapanen vika, ja syy oli moskaa tankin ja siirtopumpun välisessä letkussa. 

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Koska oot suodattimet vaihtanu?Nyky mpö tuppaa tukkiin vallankin jos vähän käytetään.Siirtopumpun kannen alla on sihti.Sekin kannattaa kurkata.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Onko kokemuksia.  Äestämästä olin pois lähdössä, ja kone hyytyi kun olin pellolta pois kääntymässä. ilmasin pa systeemin ja sain koneen käyntiin, mutta kun kierrokset laskee lähelle tyhjäkäyntiä, niin meinaa sammua, kierrkoksilla toimii kyllä. Sain koneen ajettua kotiin ja kotipihassa laskin moottorin tyhjäkäynnille, niin kone hyytyi siihen, eikä ole sen koomin käyntiin lähteny. Missä vika??

V ittu, merkissä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Onko kokemuksia.  Äestämästä olin pois lähdössä, ja kone hyytyi kun olin pellolta pois kääntymässä. ilmasin pa systeemin ja sain koneen käyntiin, mutta kun kierrokset laskee lähelle tyhjäkäyntiä, niin meinaa sammua, kierrkoksilla toimii kyllä. Sain koneen ajettua kotiin ja kotipihassa laskin moottorin tyhjäkäynnille, niin kone hyytyi siihen, eikä ole sen koomin käyntiin lähteny. Missä vika??

V ittu, merkissä. ;D

No tulihan se sieltä ;)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Onko kokemuksia.  Äestämästä olin pois lähdössä, ja kone hyytyi kun olin pellolta pois kääntymässä. ilmasin pa systeemin ja sain koneen käyntiin, mutta kun kierrokset laskee lähelle tyhjäkäyntiä, niin meinaa sammua, kierrkoksilla toimii kyllä. Sain koneen ajettua kotiin ja kotipihassa laskin moottorin tyhjäkäynnille, niin kone hyytyi siihen, eikä ole sen koomin käyntiin lähteny. Missä vika??

V ittu, merkissä. ;D

No tulihan se sieltä ;)

Nimimerkki antaa tarvittaessa vertaistukea.  ;D
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Asenna sen aivoboxiin Firefox, niin sit se ei sammu ollenkaan  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Asenna sen aivoboxiin Firefox, niin sit se ei sammu ollenkaan  8)

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: massikka 6160 ei käynnisty
Siirtopumpun venttiilejä epäilisin myöskin rikkoutuneiksi kuten jo edellä olikin myös arveltu ongelmien syyksi.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.