Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka pelastaisi maatalouden perskärpäsiltä ja muulta turhalta pompotukselta  (Luettu 2280 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Meille on käymässä pian samalla tavoin kuin Sotaveteraaneille.
Isot rahat ja vankka koneisto, mutta viimeinenkin haudattu haudan lepoon.

Sama uhkakuva maataloudessa.

pro rahastus lihoo ja paisuu.
Jos jonkinlaista kurssia ja projektia jotka yhä enenevissä määrin imuroivat maatalous-sektorin rahat, vaikka yhä enemmän viljelijöitä jotka tekevät ihan oikeita töitä eivätkä edes ehdi jos jonkinlaista "vaalipropakandaa" kuuntelemaan.
Samalla sontakasan ympärille kerääntynyt yhdistyksiä ja jos jonkinlaista yhteenliittymää ainoana tarkoituksenaan työllistää itsensä.

Valvonta ja ohjeistus monimutkaistuu ja monimutkaistuu. Jo yksistään valvontojen loppuun saattaminen alkaa hidastaa maksatuksia. Edes venäjällä ei ole sellaista armeijaa joka kunnialla selviäisi.

Viimeksi muokattu: 27.03.15 - klo:08:01 kirjoittanut Eemeli

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oho. osaat siis kirjoittaa jotain niin kuin asiaakin!!!!!                                        tuo on muuten ihan totta!   eilen kuunelin korvat punaisena sitä miten ensi kesästä eteenpäin on viljeltävä ja hoidettava karjaa maailman tappiin, - tai sinne kun joku virkamies taas jotain keksii.   kyllä ei hyvä päivää millasta pompotusta on maalaisen elämä.  jos joku osaisi niin laittaisi nuo mavin linkit sivuilleen jonnekin yleiseen jakoon että jopa kaupuntilaisetkin näkis miten meillä männään.    joku työtön itkee kun joutuu jonnekin sossun luukulle jotain lappua sanelemaan ja siinä menee jopa 15 minuuttia hyvää joutoaikaa hukkaan....!

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kerrankin on oltavaa samaa mieltä Eemelin kanssa  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Joku feikki kirjoittaa EEEmelin nimellä, kun ei tundraa mainita, eikä metri mauria,,,jne?

navettapiika

• Vieras
Eemeli on kokenut valaistuksen. :o

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aarinko noussu simmuun!

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
En minä ainakaan koe, että tässä minua nyt jotenkin erikoisesti pompoitetaan, toimintaympäristö vain muuttuu ja siihen sopeudutaan.
Ja muuten, kukaan ei ikinä ole kyennyt hoitamaan sossuasiointia vartissa...  :o
Nothing is Something Worth Doing

Jerry Jee

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuka tsaari se oli ,joka ammutti pyrökraatit ,kun kansa alkoi nähdä nälkää ?

navettapiika

• Vieras
En minä ainakaan koe, että tässä minua nyt jotenkin erikoisesti pompoitetaan, toimintaympäristö vain muuttuu ja siihen sopeudutaan.
Ja muuten, kukaan ei ikinä ole kyennyt hoitamaan sossuasiointia vartissa...  :o
Olen kyennyt.. viimeksi maanantaina. Yhdeksään paperiin nimet alle ja näkemiin.. meni kymmenen minuuttia. ;)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuka tsaari se oli ,joka ammutti pyrökraatit ,kun kansa alkoi nähdä nälkää ?

Tsaarit oli Venäjällä ja sen länsimaista probagandaa, että Venäjällä olisi joskus nähty nälkää  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemeli on noussut sumusta. Toivomme lisää samanlaista.
(ellei ole putinin trolli-peikko, joka kerää ensin luottamusta ja oikea eemeli on "matkalla jossain päin Suomea")

Tämä Neuvo2020 on hallinnon oma todistus järjestelmän mielettömyydestä.
Määräysten ja ohjeiden noudattamisen neuvontaan saa tukea, joka
on maatalouden rahoista päältä pois.

Ensin siis samoista verorahoista maksetaan
tukineuvonta. Sitten maksetaan varsinaiset tuet.
Vihoviimeisenä sitten maksetaan tukien valvonta.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Kuten Eemeli kirjoitti! Tämä nykyinen tukisysteemi on eu ajan pohjanoteeraus ja vielä KOKOOMUS johtoiselta hallitukselta.

Ensin jaetaan tukea siihen että voi hakea tuki neuvontaa jotta voi saada mahdolisimman suuret tuet! Tämä tukineuvonta pitäiusi maksaa työministeriön kassasta eikä MMM varoista! Tämähän on selvää työlistämistuki toimintaa että korkeasti koulutetuille AMK pohjaisille neuvojille saadaan TÖITÄ!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Oon ulkoistanut tukihaun.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

turkki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oon ulkoistanut tukihaun.

Tuen haku ei ole vaikeaa ja byrokraattista. Tukiehtojen noudattaminen on.
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Itse tukihaku ei ole NEUVO2020 tuki kelpoinen. Siihen kelpaa neuvonta millä voi maksimoida tuet, peltopuolella esim. peltomaan laatutesti mikä tehdään lapiolla, navetta puolella jotain(ei todenäköisesti karjantarkkailu). Eli mikään järkevä ei siihen kelpaa esim. veroneuvonta, talousneuvonta esim.likwin teko.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!