Hikisen ja taitoa vaativan urakan jälkeen putki on lähes kuin uusi.
Kylvökoneen hakureisulla kärryn aisapainosta johtuen jouset pohjasivat painuneen rummun kohtaalla ja pakoputki otti maahan kiinni ja hajosi:Hikisen ja taitoa vaativan urakan jälkeen putki on lähes kuin uusi.
Viimeksi muokattu: 17.03.15 - klo:07:10 kirjoittanut ana111
Mun mielest tosi siisti korjaus.Tuskin sitä korjaamokaan(jos olis tahaa viedä ) olis sen paremmin saanu hitsattuun
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 17.03.15 - klo:07:07Mun mielest tosi siisti korjaus.Tuskin sitä korjaamokaan(jos olis tahaa viedä ) olis sen paremmin saanu hitsattuun Siis rahaa...
Hitsais vielä tuon tukiputken takapään umpeen niin kaikki kuulis vihellyksestä koska Känsä tulee... uijuijui...
Lainaus käyttäjältä: kantola - 16.03.15 - klo:22:29Hitsais vielä tuon tukiputken takapään umpeen niin kaikki kuulis vihellyksestä koska Känsä tulee... uijuijui...(O)-fagotista sais hienon putkenpään
Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.03.15 - klo:22:08Hikisen ja taitoa vaativan urakan jälkeen putki on lähes kuin uusi. Mä en oo koko yönä saanut nukuttua, kun oon miettinyt tätä oivallusta hitsata putki suoraan pohjaan kiinni, siis aivan loistava oivallus
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.03.15 - klo:07:04Lainaus käyttäjältä: SKN - 16.03.15 - klo:22:08Hikisen ja taitoa vaativan urakan jälkeen putki on lähes kuin uusi. Mä en oo koko yönä saanut nukuttua, kun oon miettinyt tätä oivallusta hitsata putki suoraan pohjaan kiinni, siis aivan loistava oivallus Sillä saa mukavasti ääntä kajuuttaan ja se taas tunnetusti lisää peltoauton huippunopeutta. Tosin samaan lopputulokseen olisi päässyt, kun ei olisi korjannut putkea ollenkaan, mutta se on jotenkin liian helppoa. Harrastuksilla on hintansa.