Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saarijärven konetuonti  (Luettu 15248 kertaa)

steyr

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67
Vs: Saarijärven konetuonti
en yleisesti  haluan heittää paskaa julkisesti joku firmalle mutta nyt kyllä hermot loppuu... olen 10kk odottanut ja soittanut vielä kesälle he vastanut puhelimessa ja sanovat että osat on tilattu ja on tulossa ja syksyllä he sanoivat että se tuli väärä osa ja uusi on tilattu. olen nyt koko talvella soittanut mutta ei kukaan vastaa! muuten Joskin vaikutta olla laadukas vehkäitä, ja olen tyytyväinen vaunusta mutta en vaan saa osia vaikka he olivat mukana kauppasummasta!
Ja anteeksi mun huono suomenkieli!! mutta mä yritän ainakin, en usko että SAS uskalla yrittää puhua ruottia jos hän tule ranta alueen ja osta koneita!

Suomennettuna:

En yleensä halua heittää julkisesti paskaa jollekin firmalle, mutta nyt kyllä loppui hermot... Olen 10kk odottanut ja soitellut. Viime kesänä he vastasivat vielä puhelimeen ja kertoivat osien olevan tilatut ja tulossa. Syksyllä kertoivat saapuneiden osien olleen vääriä ja uudet tilattu. Nyt olen koko talven soitellut, mutta kukaan ei vastaa! Muuten Joskin vaikuttaa laadukkaalta vehkeeltä ja olen tyytyväinen vaunuun, mutta en saa osia, vaikka olivat mukana kauppasummassa!
Anteeksi minun huono suomen kieli, mutta minä ainakin yritän. En usko, että SAS uskaltaisi yrittää puhua ruotsia, jos hän tulee ranta-alueelle ostamaan koneita!

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Saarijärven konetuonti
Voihan ***** :/ tulisko englanniksi paremmin?

Jag förstod utan översättning.  …kan inte vara så svårt. Dessutom majoriteten av de finskspråkiga kan finska endast bara något bättre än "kivikarhu". Studentexamen kan passeras även om man har inte den minsta aning om sammansatta ord och kommaregler. Tänk på det, skolmobbare!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Saarijärven konetuonti
Aina pisteet semmoselle rantaruotsalaiselle joka haluaa ja uskaltaa edes yrittää puhua suomea.Sielä kun on niitä vanhoja jääräpäitäkin jotka ei suostu edes yrittämään muuta ku sitä riikinruotsia. Ja sitähän ei ymmärrä vaikka olis kuin ruotsintaitonen.
Eli anna palaa vaan, ne jotka ei ymmärrä olkoot ymmärtämättä. Niinku tuli jo ilmi ei varmaan oo savolaisilla tai karjalalaisilla ollu tätä ongelmaa, meillä täälä rannikolla kun on aika paljo näitä kakskielisiä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Saarijärven konetuonti
täällä länsisiperiassa alkaa olla jo onklema että kun ei osaa venättää niin.....

rjm

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: Saarijärven konetuonti
Joskinin osilla on todella pitkät toimitusajat. Osissa voi helposti pari kuukautta mennä.
Kokemusta on ja vielä suoraan tehtaalta tilattu.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Saarijärven konetuonti
Eiks se Joskin ole Agritekillä nykyisin?

http://www.joskin.fi

TS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Saarijärven konetuonti
en yleisesti  haluan heittää paskaa julkisesti joku firmalle mutta nyt kyllä hermot loppuu... olen 10kk odottanut ja soittanut vielä kesälle he vastanut puhelimessa ja sanovat että osat on tilattu ja on tulossa ja syksyllä he sanoivat että se tuli väärä osa ja uusi on tilattu. olen nyt koko talvella soittanut mutta ei kukaan vastaa! muuten Joskin vaikutta olla laadukas vehkäitä, ja olen tyytyväinen vaunusta mutta en vaan saa osia vaikka he olivat mukana kauppasummasta!
Ja anteeksi mun huono suomenkieli!! mutta mä yritän ainakin, en usko että SAS uskalla yrittää puhua ruottia jos hän tule ranta alueen ja osta koneita!

Beställ från Inter-Tractor i Kokkola. Di säljer väl Joskin nuförtiden.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Saarijärven konetuonti
se ny on turha laittaa joskinin nykysiä jälleenmyyjiä esille, jos kerran osat on luvattu kaupan yhteydes niin kyllähän niiren pitää ne toimittaa mukisematta..

sinänsä hullulta kuulostaa että osien saanti kestää nuon kauan kun niitä luultavasti on maailmalla jokunen liikentees.. vaikka osat tulis kiireettömänä kontis isompien erien mukana, ei siinä 2kk pidempää pitäisi mennä..

ikävää että nämä tapaukset pilaa merkin mainetta turhaan..

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7105
Vs: Saarijärven konetuonti
Aina pisteet semmoselle rantaruotsalaiselle joka haluaa ja uskaltaa edes yrittää puhua suomea.Sielä kun on niitä vanhoja jääräpäitäkin jotka ei suostu edes yrittämään muuta ku sitä riikinruotsia. Ja sitähän ei ymmärrä vaikka olis kuin ruotsintaitonen.
Eli anna palaa vaan, ne jotka ei ymmärrä olkoot ymmärtämättä. Niinku tuli jo ilmi ei varmaan oo savolaisilla tai karjalalaisilla ollu tätä ongelmaa, meillä täälä rannikolla kun on aika paljo näitä kakskielisiä.

Eihän tuossa tekstissä ollut mitään epäselvää, riittävän nopeasti lukee, kirjoitusvirheetk korjaantuu ymmärrettävään muotoon :)

Mulla oli toisinpäin, silloin kun niittomurskaimen myin, nuori isäntä ei halunnut/osannut puhua Suomea, vanha patu oli mukana tulkkina. Ymmärsi kuitenkin kaiken mitä sanottiin, kun leuanheitto meni Suomeksikin perille ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Saarijärven konetuonti
Täällähän on kovasti mainostettu kuinka kätevästi ja nopeasti ulkolaisiin koneisiin saa osia ja neuvontaa tehtaalta asti,onko taas kirjoitettu potaskaa kun noin kauan osat viipyy eikä tehtaaltakaan vastata :o.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Saarijärven konetuonti
Käsittääkseni tuo puhelimeen vastaamaton on suomalainen.
Koita soittaa emännän puhelimella. Vieraaseen numeroon vastataan.  ;)
Suomen Karjatilatarvikkeella ei sekään auttanut ja hälyyytyksen loputtua kuului viesti: "Tavoittelemanne henkilön vastaaja on täynnä"  ::)
Mystinen kesälaatumies

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Saarijärven konetuonti
Jospa ne on *****untuneet, kun Joskinin edustus meni Agritekille.

Aloittajalle terveisenä, että minun ruotsin kieli on paljon heikompaa, kun sinun suomen kieli.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Saarijärven konetuonti
Jospa ne on *****untuneet, kun Joskinin edustus meni Agritekille.

Aloittajalle terveisenä, että minun ruotsin kieli kieleni on paljon heikompaa, kun kuin sinun suomen kieli kielesi.

Eikä suomen kielen taidoissannekaan ole merkittävää eroa. ;D

CARINA2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 658
Vs: Saarijärven konetuonti
Sama homma lh-osala.. Ei tuu kauppaan kuuluneet osat ei..

JMK

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Saarijärven konetuonti
Itse muutamia koneita,toki pienempiä ostaneena,ei minulla ainakaan ole mitään valittamista!
Toki meitä ostajiakin on varmasti monenlaisia...