R.B. Keskiviikko 25.3.2015 klo 20.47
Kone oli 25v vanha. Ei siinä ole ollut tommotti 3-as. lukitus kytkintä.
Saitko sen kabiinin kuvan 1.* jonka väitetään olevan Barcelonan aamukuva D-AIPX

Se kuva on ihan eri kuin mitä meille kolmiasennosta ihmeestä filmataan. Nämä ohjaamokonsolit on osin kuin tietokoneräkkejä, kasattavissa 'miten vaan'. Penkkien välissä kojeet ja panelit vaihtelee koneesta toiseen... teatterien vehkeet eivät vastaa tuota 1*kuvaa.
1* kytkin peitetty puhelimella. Koska SE EI OLE 3-asentoinen. Ja koska rakenne on pyöreä koroke, puhelin ei pysy sen päällä edes kuvaushetkeä. Miksi edes yrittää laittaa puhelin jonnekin mistä luistaa alas? Pyöreä koroke on TEHTY SITÄ VARTEN ettei siihen voisi laittaa mitään, suojamaan kytkintä vahingos painumiselta.
Mistä lähtien on tuhotun koneen lähtöaamun kabiinista saatu yleisölle kuva? Tämä on ensimmäinen, ennenkuulumaton - koska koko trinitykytkin satu on ainoa laatuaan.
________________________________________
Kuka toi koneeseen bensakannun ja kaatoi sitä ilmastointiin?
...eli faktat tässäkin on hakusessa tosi pahasti.
EU AIR: ILTASATU Air Europa kokiksesta.
Matkustajia pyörtyili lennolla - Lentoyhtiö: "Toipuivat juotuaan kokista"
Matkustajia pyörtyi hajun takia Air Europan lennolla UX433 Barcelonasta Tel Aviviin, kertovat koneessa olleet. Brittilehti Daily Mail kertoo, että matkustajat ja henkilökunta menivät paniikkiin, kun useat matkustajat pyörtyivät lennolla Barcelonasta Tel Aviviin. Koneessa oli lähes 200 matkustajaa. Matkustajat kertoivat Israelin medialle lennon jälkeen, että koneessa oli leijallut koko neljän tunnin lennon ajan bensankatku.
Koneessa olleiden mukaan henkilökunta oli mennyt hysteeriseksi, kun matkustajia oli alkanut pyörtyillä. Myös lääkäriä oli kuulutettu matkustajien seasta. - He eivät antaneet ihmisten nousta ja mennä vessaan, koska he olivat huolissaan, että lisää ihmisiä pyörtyisi, matkustaja kertoo...Lentoyhtiö ei raportoinut ongelmista lennolla ja lento laskeutui aikataulun mukaan. Matkustajien mukaan tilanne oli paljon pahempi. Eräs koneessa ollut nainen kertoo, että hän oli pyörtynyt ja tullut tajuihinsa, kun hänen päälleen oli kaadettu vettä.
16.3.2015 klo 06.20 iltalehti fi/matkajutut/2015031319352189_ma.shtml
---
Trafin ilmailujohtaja Pekka Henttu: ...Ettei lentokoneen ohjaamossa ole juurikaan käyty keskusteluja.
- Yhdessä koneen lentoradan kanssa tämä viittaa siihen, että lentäjät ovat olleet tajuttomia ainakin osan aikaa, Henttu sanoi. Hänen mukaansa koneen liuku ei kuitenkaan ollut jatkuvaa, vaan se oli muutaman kerran jäänyt vähäksi aikaa tietylle lentokorkeudelle. Keskiviikkona Ranskan liikenneministeri Ségolène Royal tarkensi, että turmakoneen mystinen lento yhteyden katkeamisen jälkeen oli kestänyt ainakin 18 minuuttia, ei kahdeksaa, kuten tiistaina kerrottiin.
__________________________________
Ihmeellinen kytkin: kolmiasentoista ihmekytkintä puidaan ympäri maailman. Miksikö? Todennäköisesti siksi koska tässä koneessa ei ollut sellaista ... Aamulla Barcelona kentällä otetun ohjaamon kuvassa näkyy kännykkä joka laitettu jälkikäteen (?) Maailmankuulun kytkimen päälle. Se pitääkin asetella siihne peitoksi taiten - ettei se putoa. Niinpä tällä häivekännykällä tukena on lehtiö...
Panelin LOCK-asennon fontti on photosopattu. Jaa miksikö. Veljekset kuoloo ellei saa valehdeltua.
http://kuvapilvi.fi/k/yJjB.jpg
http://kuvapilvi.fi/k/yJj8.jpg
---
Tunink
Muutenkin hauskaa, että muutamat viimeaikaiset onnettomuudet ovat menneet samalla kaavalla: Hätäviestiä ei tule, lentäjät ei ehdi sanoa juuri mitään ja kone tuhoutuu TÄYSIN.
* Näyttää tosiaan siltä, että USA armeijan, IAEA poliisien suurin ongelma on sama kuin Kurskin ydinsukellusveneen tuhossakin. Ettei AINOAKAAN TODISTAJAA YDINTUHOISTA JÄÄ. TVO:lla tämä on muuten varmistettu koko laitoksen ulkopuolella odottavilla KONEPISTOOLIMIEHILLÄ ja SUPO Vuojoelta 17km päästä suljettavilla sähköisillä teräsovilla, panssarilaseilla ja 10 000V sähköteurastusaidoilla.