FB. J.R. 04.2015
Nyt on kyse perämiehen hengityksestä ei kapteenin joka oli virallisen tarinan mukaan käymässä vessassa. Hengitysääni ei kuulu headsetin mikrofonista jos moottorit ovat käynnissä. Joten jos hengitys kuului moottorit olivat sammuneet. Unohtiko joku tankata koneen, kun törmäyspaikalla ei ole palon jälkiä juuri lainkaan... .. ..
* Onko J.R. tosiaan noin, että koneet olisivat olleet pysäyksissä? Tuo on tärkeä tieto! Silloin myös väitteet perämiehen koneen nopeuden lisäämisistä laskun aikana ovat täysin perättömiä! Tämä tarkoittaa myös sitä, että tilanne oli 100% sama, kuin Arto Lauri 96 Ionic air Yotube videossa. Jossa lentokoneen moottorit kaikki sammuivat. Kun kone iskeytyi reaktorien Pu-239 ionisaatiopilviin. CIA/IAEA vedättää kansaa tässä systemaattisesti.
--------------
FB. 04.2015 Uusi maailmanjärjestys
J.R.
9.37 paikallista aikaa oli lennonjohtoon radiossa kumpikin lentäjistä yhteydessä: emergency, emergency. Tämä oli aikaisessa vaiheessa päässyt tiedotusvälineisiin ennen kun suut oli tukittu ja virallinen narratiivi syötetty kaikille.
https://youtu.be/LVU_P8NOGJs GERMANWINGS CRASH: Second Black Box Recovered As Mystery Deepens
So, they claim to have found the "second black box" from the... youtube.com
https://www.facebook.com/marco.autio?fref=ufi M.A.
Ilman ionisoituminen saattaa aiheuttaa nukuttavien kaasujen muodostumisen ohjaamoon. Mahdollisesti toinen tuli pahoinvoivaksi ja lähti tauolle wc:hen käymään. Toinen laittoi sitten oven kiinni ja nukahti kaasuihin. Nukahtaessaan mikrofoni jäi normaalia lähemmäs suuta kun pää painui mittaristoa vasten. Ei kuulostanut hereillä olevan tasaiselle hengitykselle.... Pilotti asetti koneen mahdolliseen liukuun koska lakikorkeus oli saavutettu, tarkoitus ajaa "itse" konetta hieman alemmas. Näki vaan niin että nukahti kaasuihin... Liu´un aikana sitten koneen vauhti kiihtyi loppua kohden, kuin ilmoitettu...
* M.A. osui ja TARKKAAN! Kazastanissa kokonaiset kaupungilliset ihmisiä saaneet ydinabnean noista samaisista uraanin säteilyionisaation kaasuoista ydinvoimalassa. Itse tiedän TASAN miltä omassa ruumiissa ydinabnea oikeasti tuntuu. TVO:lla ilmiö on arkikamaa. Olet tilassa jossa jopa käden nostaminen tuntuu ylittämättömältä!.. 96.Ionoic air videossa näytetään suoraan miten säteilyionisaatio kykenee pysäyttämään jopa 4 moottoria suoraan lennosta. Näin tapahtui germanwings koneessa. Polttoaine kun ei koneesta lopu kesken peruslentojen. Koneet pysähtyy siis ihan muista syistä!
----
M.A.
C-H-O hiili, vety, happi, -ketju. Radioaktiivinen kaasu tai muut päästöt saattaa hajottaa mm. metaania hiileksi jolloin ilmaan muodostunee "vieraita kaasuja" jotka aiheuttavat ihmisten nukahtelua... kuka osaa kertoa perustuuko nukutusaine voimakkaaseen hapetukseen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/PropofoliPropofoli on lyhytvaikutteinen lääkeaine, jota käytetään suonensisäisenä anestesia-aineena, joko...
fi.wikipedia.orghttp://fi.wikipedia.org/wiki/Propofoli
Marco Autio Kazastanissa muistaakseni mainittu makeasta tunteesta suussa...
* Kazastanin uutisoinnin yhteydessä suoraan kerrottiin, että radíoaktiiviset kaasut toimivat kuin anestesia eetterit! TUOSTA on siis kysymys selkeästi. Koska onnettomuus johtui reaktorien säteilyvaarasta asian julkituloa estävät korruptoidut viranomaiset tarkkaan!
---
FB. 2015 J.R.
Tuossa on se että, ohjaamosta olisi pitänyt kääntää ovenlukitus katkaisinta uudelleen vähintään kerran 5 min. Jälkeen, jotta muu miehistö ei pääsisi sisään. Nukkuva ei sitä voi tehdä. Jos koneessa oli kukaan hereillä olivat koputtelijat tavallisia matkustajia koska eivät pääse sisään. Henkilökunta olisi päässyt sisään ja heillä olisi ollut aikaa käyttää myös satelliittipuhelinta matkustamossa.
Lisäksi tietokoneet alkavat huutaa maan lähestyessä SINK RATE PULL UP! Kone oli saatettu ottaa alas tietokone systeemillä, joka on juuri kaappaustilannetta varten jo ennen 2001 kehitetty jotta kaappaajat saadaan alas mihin vain eikä lentäjät pysty sitä ohittamaan. Toisaalta ihmetyttää valtavan kerosiinipalon puuttuminen.
* Ainakin:" Arto Lauri 96 Ionic air" videossa koneen moottorien pysähtyessä ionisaation tuhoon. Samalla romahtavat kaikki muutkin lentokoneen turvasähkösysteemit. Jopa sisäinen kuulutuksen järjestelmä oli hiljaisena. Siksi ovi ei auennut, siksi hälytystä EI kuullut. .
Myös se ihmetyttää MIKSI nykyään miltei KAIKKIEN oudosti putoavien kymmenien ja kymmenien koneitten ympäillä pyörii tällainen JATKUVA viranomaisten salailujen meri? Miksei Germanwingsin toista nauhaa uskallettu julkaista kuin viranomaisten sensuroitua msitä päivien ajan. MITÄ SIIS SALAAVAT?..
Itse uskon vakaasti siihen, että aihe on käytännössä AINA se sama, viranomaisten tarkkaan tuntema. Pohjanmeressä joskus 1986 paikkeilla öljynporaustornien hullon helikopteri sai SÄTEILYIONIPILVESTÄ FOX-TV:n mukaan yhtä paljon valokaarienergiaa kuin koko USA energiantuotannot. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää miksei tällaisten Pu-239 IONI- iskujen jälkeen yksikään lentokoneitten laitteisto näissä nähdysti toimi.
M.A.
Oveen hakkaajan äänet kuulosti aika vaatimattomilta ja taisi olla lisäksi nainen...
---
R.B.
Itse asiassa tua 'anestesia' voisi sopia kymmeniin suoriin maahansyöksyihin 2000-luvulla. Myös Ukraina. Nää nk. nauhat ja todisteet 'ohjuksistakin' on kaikki suoraan ministeritten (perä) laatikosta.
Nehän sanoo nois Kasastanin jutuissa jotta kesken mp. ajamisen naksahtaa taju pois tiellä - herää monen viikon päästä. Lentäjällä seuraukset onkin sitten eri juttu, ojaan mänöö muita syvemmälle.
Jos tää kone putos suoraan mereen, eivät voi myöntää. Ei, ei niistä alastuloselityksistä mikään ole totta. Alas tullaan aina - josko edes on noustukaan: oikeesti, koko show voitaisiin vetää rahvaalle 100% :sti ilman yhtään airbus konetta!
Ultramontane ...
...eli alppien takan kaik on toisin: rinteille ripoteltu varaosahylly. Laskee vaan ministeriön pultit: miten ministeri laittas 9-pulttisen renkhaan 6-pulttiseen, 300 paikkasen koneen pyärän 150 paikkaseen ? No blondeille sekin onnistuu, eiku foliohattua syvemmälle ja katteleen lisää iltasatuvideota.
http://kuvapilvi.fi/k/yJAN.jpg
--------------