Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mutterit ruostunut.  (Luettu 14450 kertaa)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
mutterit ruostunut.
 Tietääkö kukaan mistä löytäs mutterin kuumennukseen tarkoitetun sähköllä toimivan pienen laitteen, esim, jarrusylinterin ilmausruuville?

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: mutterit ruostunut.
Kaasupilleillä nuo yleensä aukee. Kai niitä induktiokuumentimellakin saa lämmitettyä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Köntys

  • Vieras
Vs: mutterit ruostunut.
Tietääkö kukaan mistä löytäs mutterin kuumennukseen tarkoitetun sähköllä toimivan pienen laitteen, esim, jarrusylinterin ilmausruuville?

Eikö tos pitäis lämmittää sitä jarrusylinteriä ja se ilmausruuvi pitäisi pysyä kylmänä. Kuumailmapuhallinta varovasti, ettei tiivisteet pala, ja kylmäsprayta siihe ilmaruuviin.

Partson

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: mutterit ruostunut.
Tietääkö kukaan mistä löytäs mutterin kuumennukseen tarkoitetun sähköllä toimivan pienen laitteen, esim, jarrusylinterin ilmausruuville?

Itse käytän sellaista pientä kaasutohoa, missä on n. sparay pullon kokoinen kaasupullo ja pieni poltin päässä. Olisko se jotain propaania/butaania tms seosta se kaasu. Sillä kun lämmittää nippaa ja sylinteriä nipan ympäriltä kohtuullisen mielivaltaisen ajan ja lämmityksen jälkeen ruikkii crc:tä nipan jenkaan niin irti lähtee, useimmiten. Jos et nyt ihan tuntitolkulla tuolla kuumenna niin riski tiivisteiden polttamisesta on olematon, kas se valurautainen sylinteri kuitenkin hukkaa sitä lämpöä tehokkaasti. Tietenkään kaasulla ei voi lämmitellä ihan kaikkea esim bentsiinilinjojen lähellä tai muuten kivassa öljy-heinä-pöly-muhju-naamiossa olevia paikkoja

Niin ja se laite mitä etsit on induktiokuumennin, löytyy googlella, tai allekirjoittaneelta. Alta tonnin sis alv, tarkemmat tiedot voit kysyä yv:nä mutta tässä en saa ruveta/en rupea mainostamaan.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: mutterit ruostunut.
Tietääkö kukaan mistä löytäs mutterin kuumennukseen tarkoitetun sähköllä toimivan pienen laitteen, esim, jarrusylinterin ilmausruuville?

Itse käytän sellaista pientä kaasutohoa, missä on n. sparay pullon kokoinen kaasupullo ja pieni poltin päässä. Olisko se jotain propaania/butaania tms seosta se kaasu. Sillä kun lämmittää nippaa ja sylinteriä nipan ympäriltä kohtuullisen mielivaltaisen ajan ja lämmityksen jälkeen ruikkii crc:tä nipan jenkaan niin irti lähtee, useimmiten. Jos et nyt ihan tuntitolkulla tuolla kuumenna niin riski tiivisteiden polttamisesta on olematon, kas se valurautainen sylinteri kuitenkin hukkaa sitä lämpöä tehokkaasti. Tietenkään kaasulla ei voi lämmitellä ihan kaikkea esim bentsiinilinjojen lähellä tai muuten kivassa öljy-heinä-pöly-muhju-naamiossa olevia paikkoja

Niin ja se laite mitä etsit on induktiokuumennin, löytyy googlella, tai allekirjoittaneelta. Alta tonnin sis alv, tarkemmat tiedot voit kysyä yv:nä mutta tässä en saa ruveta/en rupea mainostamaan.

Kaasupilleillä tuo homma on jännempää. Voi pamahtaa vahingossa joku letku poikki ja sitten alkaa savumerkit... ;D

Mutta oikein tehtynä todella nopea hehkutus ja tiivisteet tai muutkaan osat eivät ehdi kissaa sanoa. Ja aukeaa varmasti sen jälkeen.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: mutterit ruostunut.
 Pikku toholla sain just aukeamaan, kiitos niin poikkeuksellisen asialliseta huomiosta!

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: mutterit ruostunut.
Tuommoisellakin voi yrittää jossain ahtaassa paikassa jos pitää kuumentaa jotain pientä. 

http://www.motonet.fi/fi/tuote/806828/Kaasujuotin

Hinta ei päätä huimaa kuten ei kokokaan. Paksuimmillaan noin pari senttiä ja pittuutta kymmenkunta senttiä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: mutterit ruostunut.
Pikku toholla sain just aukeamaan, kiitos niin poikkeuksellisen asialliseta huomiosta!

Joo... "pikkutohon" liekin lämpö taitaa olla jopa 700 astetta, sillä saa jotain pientä punahehkuun aika kätevästi.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: mutterit ruostunut.
Miten tuollaisessa käytössä toimisi pikajäädyttävä ruosteenirroitusaine?

Jotkin pienet butaani ym. tohot esitteen mukaan lämmittävät jopa 1300 lämpöön, luulisi riittävän??

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: mutterit ruostunut.
  Kylmä spreillä saa pieniä kappaleita supistettua, kuten laakerin koolia tai vastaavaa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26119
  • vastustan
Vs: mutterit ruostunut.
hehkuuhan ne levyt joskus jotta tuota nuo tiivisteet oo sieltä herkimmästä päästä jollei liekki suoraan osu ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: mutterit ruostunut.
ja nuo pienet tohot siinä käteviä että niillä on helppo lämpätä tarkasti jotain pienempää.   ja sit tuo kylmäsprey on ihan kätevä kanssa.

ottosetä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 134
Vs: mutterit ruostunut.
vanhaan aikaan käytettiin hyviä lukkopihtejä mutterien, ilmausruuvien yms. irroituksessa.. pihdit kunnolla kiinni kohteeseen, ensin kädet ristiin ja sitten pientä nytkytystä.. ottosetä voi muistaa väärin, mutta me mitään tohoja tar*****, kun sellaisia ei ollut koko kylällä.. 

firebird

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: mutterit ruostunut.
vanhaan aikaan käytettiin hyviä lukkopihtejä mutterien, ilmausruuvien yms. irroituksessa.. pihdit kunnolla kiinni kohteeseen, ensin kädet ristiin ja sitten pientä nytkytystä.. ottosetä voi muistaa väärin, mutta me mitään tohoja tar*****, kun sellaisia ei ollut koko kylällä.. 
Oliko seuraava vaihe rystyset auki ilmausruuvi poikki armoton ketutus ja porausta ja jenkatappeja