Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VEETI selitä tämä  (Luettu 10223 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: VEETI selitä tämä
mutta kiva kun nyt kepu pois kuvioista ja kokkaresale pääjehuna ja silti ollaan suomettuneita enemmän kuin jopa 1970-luvulla.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: VEETI selitä tämä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020519148347_uu.shtml
kuinka mahdollista

  Kaiken takana oli Urho Kaleva. Kekkonen kävi Moskovassa kysymässä ketkä voi ottaa hallitukseen. Siksi jokaisella varteenotettavalla poliitikolla oli kotiryssä.

 Georg Ehrnroothilla ja Tuure Junnilalla ei ollut. Eikä tietääkseni Veikko Vennamolla.  ;D
Ai oletko sepeteus Veetin kotiryssä kun heti vastasit

   Ihania ne neuvostovenäläiset. Muistan kuinka iloittiin kun hiehot sinne kelpasivat.  ;)

jokku myy pohjammualle ja ostavat sitte mahoja lehmii tilalle.  ::) :-X

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: VEETI selitä tämä
Kysyin tästä Kanervajutusta enkä mistään Paten jutuista,keskity Veeti nyt ihan oikeasti siihen mitä kysyin,ei vedellä nyt mitään latimiiroveja esille

  Luin tuon lehden. Siellä on vastaus kysymykseesi.   http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201502020161444_v0.shtml

Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 21.01.15 - klo:09:00

"Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään."

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29721
  • vastustan
Vs: VEETI selitä tämä
kyllähän se soutumieski, mikä se nyt oli...kollonen vois kans kommentoida tuota kokoomuslaisten ryssittymistä ;D ;D ;D ;D

mummy marttojen kanssa naureskelee kolloselle, sassi kans :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: VEETI selitä tämä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020519148347_uu.shtml
kuinka mahdollista

  Kaiken takana oli Urho Kaleva. Kekkonen kävi Moskovassa kysymässä ketkä voi ottaa hallitukseen. Siksi jokaisella varteenotettavalla poliitikolla oli kotiryssä.

 Georg Ehrnroothilla ja Tuure Junnilalla ei ollut. Eikä tietääkseni Veikko Vennamolla.  ;D
Ai oletko sepeteus Veetin kotiryssä kun heti vastasit

Hä hää  ;D

Oivallinen kyykytys  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: VEETI selitä tämä
mutaosaako ko. kohde edes huomata asian?                           mutta kollosesta pakko kysyä;  mikä mättää?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: VEETI selitä tämä
mutaosaako ko. kohde edes huomata asian?                           mutta kollosesta pakko kysyä;  mikä mättää?

   Tiedätkö mikä on kivointa. Härnätä kepulaisia. Vai mitä Kollonen?  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: VEETI selitä tämä
mut millä eväillä?    ei ihan kannata housut kintuissa alkaa...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: VEETI selitä tämä
mut millä eväillä?    ei ihan kannata housut kintuissa alkaa...

 Mitä väliä. Anna olla.  ;)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: VEETI selitä tämä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020519148347_uu.shtml
kuinka mahdollista

  Kaiken takana oli Urho Kaleva. Kekkonen kävi Moskovassa kysymässä ketkä voi ottaa hallitukseen. Siksi jokaisella varteenotettavalla poliitikolla oli kotiryssä.

 Georg Ehrnroothilla ja Tuure Junnilalla ei ollut. Eikä tietääkseni Veikko Vennamolla.  ;D
Ai oletko sepeteus Veetin kotiryssä kun heti vastasit

Hä hää  ;D

Oivallinen kyykytys  ;D

Kiäh kiäh...     ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: VEETI selitä tämä
mutaosaako ko. kohde edes huomata asian?                           mutta kollosesta pakko kysyä;  mikä mättää?

   Tiedätkö mikä on kivointa. Härnätä kepulaisia. Vai mitä Kollonen?  :D

 Tarviiko kepulaisen olla vastakkaista sukupuolta? Vastaanko itse...kyllä...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Minä Vaan

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 906
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus
Vs: VEETI selitä tämä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020519148347_uu.shtml
kuinka mahdollista

  Kaiken takana oli Urho Kaleva. Kekkonen kävi Moskovassa kysymässä ketkä voi ottaa hallitukseen. Siksi jokaisella varteenotettavalla poliitikolla oli kotiryssä.

 Georg Ehrnroothilla ja Tuure Junnilalla ei ollut. Eikä tietääkseni Veikko Vennamolla.  ;D
Ai oletko sepeteus Veetin kotiryssä kun heti vastasit

   Ihania ne neuvostovenäläiset. Muistan kuinka iloittiin kun hiehot sinne kelpasivat.  ;)

jokku myy pohjammualle ja ostavat sitte mahoja lehmii tilalle.  ::) :-X

 Onko se menopaussi sulla vai Yrmalla. Vai molemmilla.  ;)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: VEETI selitä tämä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020519148347_uu.shtml
kuinka mahdollista

  Kaiken takana oli Urho Kaleva. Kekkonen kävi Moskovassa kysymässä ketkä voi ottaa hallitukseen. Siksi jokaisella varteenotettavalla poliitikolla oli kotiryssä.

 Georg Ehrnroothilla ja Tuure Junnilalla ei ollut. Eikä tietääkseni Veikko Vennamolla.  ;D
Ai oletko sepeteus Veetin kotiryssä kun heti vastasit

   Ihania ne neuvostovenäläiset. Muistan kuinka iloittiin kun hiehot sinne kelpasivat.  ;)

jokku myy pohjammualle ja ostavat sitte mahoja lehmii tilalle.  ::) :-X

 Onko se menopaussi sulla vai Yrmalla. Vai molemmilla.  ;)

http://www.lansi-savo.fi/uutiset/l%C3%A4hell%C3%A4/bloggaus-kansanhuvi

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: VEETI selitä tämä
mutta kiva kun nyt kepu pois kuvioista ja kokkaresale pääjehuna ja silti ollaan suomettuneita enemmän kuin jopa 1970-luvulla.

Kokkareet on vaatineet muita kertomaan, mistä ne aikoo leikata, julkistivat oman strategiansa tänään ja yllätys, yllätys, eivät voi vielä kertoa mistä he itse leikkaisivat , se selviää vasta hallitusneuvotteluissa ;D
Veroja ne kyllä oli valmiita leikkaamaan ja samalla olivat sitä mieltä, että valtion velanotto pitää heti lopettaa  ;)

Kyllä oli tyhjiä puheita Roleksanterilta  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: VEETI selitä tämä

 IMF suositetelee japanille ja €-aluelle löysempää budjettilinjaa, miks itussa kreekujen on tarvinnu kravattia kiriä, voisko Jyrki vastata, vois jos ossais...
 Toivottavasti euroryhmä tajuaa ajaa kreikan eurosta ulos ennen eduskunta vaaleja, pölhöpopulisti puuro menis oikeiden nielujen tukkeeks...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...