Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tänä iltana !  (Luettu 7072 kertaa)

(O)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !Tähdet
on siinä sassilla ongelmaa kerrakseen.pitää säät tietää,kaikenmaailman koneiden ominaisuudet olla IPU:n jäsen ja vielä tuo keliaakiskin
kyllä siinä mieli myrtyy vähemmästäkin pelkällä riisikakun ja tattaripuuron varassa yrittää pysyä hengissä ja kun se olutkin sattuu olemaan viljatuote. Noo kait SAS:si vetää sit rommia kitusiinsa
;D Viimeisimpien tutkimusten mukaan kaikkien pitäisi syödä gluteenitonta ruokaa.

jaa että riisiä mitä siitä tulisi jos alettais kinukkien eväitä syömään

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tänä iltana !
Höpöhöpö. Keliaakikko saa kolmanneksen enemmän hiilareita kuin tavan ruokaa syövä. Sokeria on melkein kaikissa gluteenittomissa leivissäkin, kun psyllium ei ilman sitä toimi. Sen päälle riisin ja perunan tärkkelys....
Vaimo leipoo kaiken ,en syö kaupan leipiä enkä leivoksia.
aatamin akka ei taida osata edes leipoa vai kuinka ?
Gluteeni on erittäin haitallinen ja sitä on nykyajan viljassa 20 kertaa enemmän kuin esim. rautakauden viljassa.
Epäilempä että palstan "terveistäkin" keliakiaa sairastaa noin 15 % tietämättään,se onkin paha juttu.
Ei sillä ole väliä leivotko itse, jos käytää valmiita jauhoseoksia. Niissä on sokeria kaikissa. Hanki riisijauho erikseen, pottujauhoa saa kaupasta. Suurin osa leivotaan itse, jopa mä osaan ja jälkikasvusta tulee alan ammattilaisia..,

Etkö itse osaa leipoa, kun kaikkien alojen asiantuntija olet? Akkasi saa kärsiä rupisesta suolistostasi  ;D

Gluteeni on muuten lisääntynyt varsinkin vehnänjalostuksen myötä, uusimmissa lajikkeissa pitoisuudet on 40-kertaisia. Perinteiset turvalliset jalostusmenetelmät, kuten indusoitu säteilytys ja muu mutaatioprovosointi rules. Geeniteknologialla saataisiin näitäkin asioita tuunattua, mutta sese vasta saatanasta onkin koska monsanto  ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

(O)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !Tähdet
on siinä sassilla ongelmaa kerrakseen.pitää säät tietää,kaikenmaailman koneiden ominaisuudet olla IPU:n jäsen ja vielä tuo keliaakiskin
kyllä siinä mieli myrtyy vähemmästäkin pelkällä riisikakun ja tattaripuuron varassa yrittää pysyä hengissä ja kun se olutkin sattuu olemaan viljatuote. Noo kait SAS:si vetää sit rommia kitusiinsa

Kuinkas sun neliraajahalvaus voi  ::)
hoitele sää ne kaapelit vaa kuntoon

Nuuh  8)
vieläkökaapeleista tulee käryä kun nuuhkit

ana111

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !Tähdet
on siinä sassilla ongelmaa kerrakseen.pitää säät tietää,kaikenmaailman koneiden ominaisuudet olla IPU:n jäsen ja vielä tuo keliaakiskin
kyllä siinä mieli myrtyy vähemmästäkin pelkällä riisikakun ja tattaripuuron varassa yrittää pysyä hengissä ja kun se olutkin sattuu olemaan viljatuote. Noo kait SAS:si vetää sit rommia kitusiinsa

Kuinkas sun neliraajahalvaus voi  ::)
hoitele sää ne kaapelit vaa kuntoon

Nuuh  8)
vieläkökaapeleista tulee käryä kun nuuhkit
onks sul samanlainen kärry,millä Hawking ajelee

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Tänä iltana !Tähdet
on siinä sassilla ongelmaa kerrakseen.pitää säät tietää,kaikenmaailman koneiden ominaisuudet olla IPU:n jäsen ja vielä tuo keliaakiskin
kyllä siinä mieli myrtyy vähemmästäkin pelkällä riisikakun ja tattaripuuron varassa yrittää pysyä hengissä ja kun se olutkin sattuu olemaan viljatuote. Noo kait SAS:si vetää sit rommia kitusiinsa

Kuinkas sun neliraajahalvaus voi  ::)
hoitele sää ne kaapelit vaa kuntoon

Nuuh  8)
vieläkökaapeleista tulee käryä kun nuuhkit
onks sul samanlainen kärry,millä Hawking ajelee

(o):n kärryssä se puhesyntetisaattori on perseen kohdalla...
It ain't over till the fat lady sings

(O)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
se on mun asiani se,mutta kylläsillä liikkumaan pääsee kun virtaa on akuissa eikä kova pakanen

ana111

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
se on mun asiani se,mutta kylläsillä liikkumaan pääsee kun virtaa on akuissa eikä kova pakanen
mitä jos se hyytyy postinhakureissul

(O)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.

ana111

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.
asuks sää pinohimas

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.
asuks sää pinohimas

jossain vuokrakasarmissa... ;D
It ain't over till the fat lady sings

(O)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
pakkose on ei ole  muual hissei eikä muutakaa mut oma on

Köntys

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
pakkose on ei ole  muual hissei eikä muutakaa mut oma on

Varo ettei se sun kärrys mee oikosulkuun, voi rööri kyrvähtää  :D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tänä iltana !
Höpöhöpö. Keliaakikko saa kolmanneksen enemmän hiilareita kuin tavan ruokaa syövä. Sokeria on melkein kaikissa gluteenittomissa leivissäkin, kun psyllium ei ilman sitä toimi. Sen päälle riisin ja perunan tärkkelys....
Vaimo leipoo kaiken ,en syö kaupan leipiä enkä leivoksia.
aatamin akka ei taida osata edes leipoa vai kuinka ?
Gluteeni on erittäin haitallinen ja sitä on nykyajan viljassa 20 kertaa enemmän kuin esim. rautakauden viljassa.
Epäilempä että palstan "terveistäkin" keliakiaa sairastaa noin 15 % tietämättään,se onkin paha juttu.
Ei sillä ole väliä leivotko itse, jos käytää valmiita jauhoseoksia. Niissä on sokeria kaikissa. Hanki riisijauho erikseen, pottujauhoa saa kaupasta. Suurin osa leivotaan itse, jopa mä osaan ja jälkikasvusta tulee alan ammattilaisia..,

Etkö itse osaa leipoa, kun kaikkien alojen asiantuntija olet? Akkasi saa kärsiä rupisesta suolistostasi  ;D

Gluteeni on muuten lisääntynyt varsinkin vehnänjalostuksen myötä, uusimmissa lajikkeissa pitoisuudet on 40-kertaisia. Perinteiset turvalliset jalostusmenetelmät, kuten indusoitu säteilytys ja muu mutaatioprovosointi rules. Geeniteknologialla saataisiin näitäkin asioita tuunattua, mutta sese vasta saatanasta onkin koska monsanto  ;D ;D
En käytä sokeria irtonaisena koskaan,aina juon vain vettä tai kaakaota,ikinä en syö imeliä kakkuja ym.Kotitalous numeroni oli koulussa 10 ,mutta työ kiireet haittaavat niin paljon ruuan laittoa että olen rakkaan vaimoni haltuun sen suonut.Gluteenittoman ravinnon ongelma on kuidun vähyys ,mutta siihenkin on keksitty sokerijuurikas leike.
Valmiilla seoksilla ei tee mitään se on todettu,siksi on itse kehitetty seos joka on sata kertaa parempaa.
Aatamille pikku vihje : ethän toista kertaa pilkkaa toista sairauden takia kuten teit tuolla edellä sovitaanko näin  ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Köntys

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)

Ananakses on aika pirun vähän kuituja, jopa muihin hedelmiin verrattuna  ;D