Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tänä iltana !  (Luettu 7115 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Tänä iltana !
Höpöhöpö. Keliaakikko saa kolmanneksen enemmän hiilareita kuin tavan ruokaa syövä. Sokeria on melkein kaikissa gluteenittomissa leivissäkin, kun psyllium ei ilman sitä toimi. Sen päälle riisin ja perunan tärkkelys....
Vaimo leipoo kaiken ,en syö kaupan leipiä enkä leivoksia.
aatamin akka ei taida osata edes leipoa vai kuinka ?
Gluteeni on erittäin haitallinen ja sitä on nykyajan viljassa 20 kertaa enemmän kuin esim. rautakauden viljassa.
Epäilempä että palstan "terveistäkin" keliakiaa sairastaa noin 15 % tietämättään,se onkin paha juttu.
Ei sillä ole väliä leivotko itse, jos käytää valmiita jauhoseoksia. Niissä on sokeria kaikissa. Hanki riisijauho erikseen, pottujauhoa saa kaupasta. Suurin osa leivotaan itse, jopa mä osaan ja jälkikasvusta tulee alan ammattilaisia..,

Etkö itse osaa leipoa, kun kaikkien alojen asiantuntija olet? Akkasi saa kärsiä rupisesta suolistostasi  ;D

Gluteeni on muuten lisääntynyt varsinkin vehnänjalostuksen myötä, uusimmissa lajikkeissa pitoisuudet on 40-kertaisia. Perinteiset turvalliset jalostusmenetelmät, kuten indusoitu säteilytys ja muu mutaatioprovosointi rules. Geeniteknologialla saataisiin näitäkin asioita tuunattua, mutta sese vasta saatanasta onkin koska monsanto  ;D ;D
En käytä sokeria irtonaisena koskaan,aina juon vain vettä tai kaakaota,ikinä en syö imeliä kakkuja ym.Kotitalous numeroni oli koulussa 10 ,mutta työ kiireet haittaavat niin paljon ruuan laittoa että olen rakkaan vaimoni haltuun sen suonut.Gluteenittoman ravinnon ongelma on kuidun vähyys ,mutta siihenkin on keksitty sokerijuurikas leike.
Valmiilla seoksilla ei tee mitään se on todettu,siksi on itse kehitetty seos joka on sata kertaa parempaa.
Aatamille pikku vihje : ethän toista kertaa pilkkaa toista sairauden takia kuten teit tuolla edellä sovitaanko näin  ;)

No nymmää ymmärrän mix sul viiraa päästä. Sää et saa kunnolla syödäkses tai juodakses.  :-\
It ain't over till the fat lady sings

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tänä iltana !
A-studiossa puhutaan ruoka bisneksestä.

  Siinä oli nyt taas ihan väärät tahot keskustelemassa. Kauppa ja tuottaja. Väliporras oli poissa. Kyllä niitä tuottajia on erittäin vähän jotka myyvät suoraan kauppiaalle.

  Kyllä tämän Jennan pitää vaatia sitä hintaa meijeriltä ja teurastamolta.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tänä iltana !
Aika köykästä keskustelua  8) 8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tänä iltana !
Aika köykästä keskustelua  8) 8)

 Tissinkoittajat kerää säälipisteitä. ;D

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Tänä iltana !
Kyllä kaikilla ruokaketjussa  on tiukkaa. S - ryhmä on tosissaan ottmassa omalla rintamallaan löysät pois.
Kyllä esim Atria on laittanut nautateurastamon kuntoon ja nyt sikateurastamo vuorossa.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)
Joo syön salaatissa hedelmiä jos jonkin laista.Pähkinöitä syön
myöskin .Tää palsta on pian kuin marttaliiton reseptivinkki palsta. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)
Joo syön salaatissa hedelmiä jos jonkin laista.Pähkinöitä syön
myöskin .Tää palsta on pian kuin marttaliiton reseptivinkki palsta. ;D
Juu, äijät puhuu jostain lettutaikinaohjeista ja samaan aikaan venäjä miinoittaa saaristomerta! Sinäkin SAS, häpeällistä.

Viimeksi muokattu: 23.01.15 - klo:22:07 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Köntys

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)
Joo syön salaatissa hedelmiä jos jonkin laista.Pähkinöitä syön
myöskin .Tää palsta on pian kuin marttaliiton reseptivinkki palsta. ;D
Juu, äijät puhuu jostain lettutaikinaohjeista ja samaan aikaan venäjä miinoittaa saaristomerta! Sinäkin SAS, häpeällistä.

Ipulaisten salajuoni  :o

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tänä iltana !
No en.

Tää menee ny reseptien vaihteluks, mut kuitua saa helpoiten hedelmistä. Leipään voi leipoa joukkoon vaikka ananaspaloja ja muita kuituisia hedelmiä ;)
Joo syön salaatissa hedelmiä jos jonkin laista.Pähkinöitä syön
myöskin .Tää palsta on pian kuin marttaliiton reseptivinkki palsta. ;D
Juu, äijät puhuu jostain lettutaikinaohjeista ja samaan aikaan venäjä miinoittaa saaristomerta! Sinäkin SAS, häpeällistä.
Lausuntoni muualla !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

(0)

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.

SINULLE, VELISENI, MAHTUU ISOMPI KUORI LUUKUSTA KUIN MINULLE. :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tänä iltana !
Höpöhöpö. Keliaakikko saa kolmanneksen enemmän hiilareita kuin tavan ruokaa syövä. Sokeria on melkein kaikissa gluteenittomissa leivissäkin, kun psyllium ei ilman sitä toimi. Sen päälle riisin ja perunan tärkkelys....
Vaimo leipoo kaiken ,en syö kaupan leipiä enkä leivoksia.
aatamin akka ei taida osata edes leipoa vai kuinka ?
Gluteeni on erittäin haitallinen ja sitä on nykyajan viljassa 20 kertaa enemmän kuin esim. rautakauden viljassa.
Epäilempä että palstan "terveistäkin" keliakiaa sairastaa noin 15 % tietämättään,se onkin paha juttu.
Ei sillä ole väliä leivotko itse, jos käytää valmiita jauhoseoksia. Niissä on sokeria kaikissa. Hanki riisijauho erikseen, pottujauhoa saa kaupasta. Suurin osa leivotaan itse, jopa mä osaan ja jälkikasvusta tulee alan ammattilaisia..,

Etkö itse osaa leipoa, kun kaikkien alojen asiantuntija olet? Akkasi saa kärsiä rupisesta suolistostasi  ;D

Gluteeni on muuten lisääntynyt varsinkin vehnänjalostuksen myötä, uusimmissa lajikkeissa pitoisuudet on 40-kertaisia. Perinteiset turvalliset jalostusmenetelmät, kuten indusoitu säteilytys ja muu mutaatioprovosointi rules. Geeniteknologialla saataisiin näitäkin asioita tuunattua, mutta sese vasta saatanasta onkin koska monsanto  ;D ;D
En käytä sokeria irtonaisena koskaan,aina juon vain vettä tai kaakaota,ikinä en syö imeliä kakkuja ym.Kotitalous numeroni oli koulussa 10 ,mutta työ kiireet haittaavat niin paljon ruuan laittoa että olen rakkaan vaimoni haltuun sen suonut.Gluteenittoman ravinnon ongelma on kuidun vähyys ,mutta siihenkin on keksitty sokerijuurikas leike.
Valmiilla seoksilla ei tee mitään se on todettu,siksi on itse kehitetty seos joka on sata kertaa parempaa.
Aatamille pikku vihje : ethän toista kertaa pilkkaa toista sairauden takia kuten teit tuolla edellä sovitaanko näin  ;)
Ahaa.... eli ostat sitä K-marketin sokerijuurikaskuitua 12 €€piä kilo, ostappas lehmien kuivaleikettä, on nääs ihan samaa tavaraa 20 senttiä kilo  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
Höpöhöpö. Keliaakikko saa kolmanneksen enemmän hiilareita kuin tavan ruokaa syövä. Sokeria on melkein kaikissa gluteenittomissa leivissäkin, kun psyllium ei ilman sitä toimi. Sen päälle riisin ja perunan tärkkelys....
Vaimo leipoo kaiken ,en syö kaupan leipiä enkä leivoksia.
aatamin akka ei taida osata edes leipoa vai kuinka ?
Gluteeni on erittäin haitallinen ja sitä on nykyajan viljassa 20 kertaa enemmän kuin esim. rautakauden viljassa.
Epäilempä että palstan "terveistäkin" keliakiaa sairastaa noin 15 % tietämättään,se onkin paha juttu.
Ei sillä ole väliä leivotko itse, jos käytää valmiita jauhoseoksia. Niissä on sokeria kaikissa. Hanki riisijauho erikseen, pottujauhoa saa kaupasta. Suurin osa leivotaan itse, jopa mä osaan ja jälkikasvusta tulee alan ammattilaisia..,

Etkö itse osaa leipoa, kun kaikkien alojen asiantuntija olet? Akkasi saa kärsiä rupisesta suolistostasi  ;D

Gluteeni on muuten lisääntynyt varsinkin vehnänjalostuksen myötä, uusimmissa lajikkeissa pitoisuudet on 40-kertaisia. Perinteiset turvalliset jalostusmenetelmät, kuten indusoitu säteilytys ja muu mutaatioprovosointi rules. Geeniteknologialla saataisiin näitäkin asioita tuunattua, mutta sese vasta saatanasta onkin koska monsanto  ;D ;D
En käytä sokeria irtonaisena koskaan,aina juon vain vettä tai kaakaota,ikinä en syö imeliä kakkuja ym.Kotitalous numeroni oli koulussa 10 ,mutta työ kiireet haittaavat niin paljon ruuan laittoa että olen rakkaan vaimoni haltuun sen suonut.Gluteenittoman ravinnon ongelma on kuidun vähyys ,mutta siihenkin on keksitty sokerijuurikas leike.
Valmiilla seoksilla ei tee mitään se on todettu,siksi on itse kehitetty seos joka on sata kertaa parempaa.
Aatamille pikku vihje : ethän toista kertaa pilkkaa toista sairauden takia kuten teit tuolla edellä sovitaanko näin  ;)
Ahaa.... eli ostat sitä K-marketin sokerijuurikaskuitua 12 €€piä kilo, ostappas lehmien kuivaleikettä, on nääs ihan samaa tavaraa 20 senttiä kilo  ;D
Ja rekkakuorman tilaamalla saa melkein rahdin hinnalla. ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.
asuks sää pinohimas



itse keskustelusta mitään ymmärtämättä, mutta kielellistä rikkautta ihaillen; asuks sää pinohimas ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tänä iltana !
postiluukku on keksitty ,voi pikku ana siihen se kolahtaa eteiseen posti ei tarvi ulkoilla ei,ja hissikin on talossa ettei sitä tarvi erikseen kysyä.sitten.
asuks sää pinohimas



itse keskustelusta mitään ymmärtämättä, mutta kielellistä rikkautta ihaillen; asuks sää pinohimas ;D
Tuo on varsin kuvaava ilmaisu kerrostalosta.. Ja olen minä ihmetellyt, miten ihmiset ihan oikeasti niissä voi asua, yksi yö vierailulla riitti, ei koskaan enään. ;D